Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Dillemma..wel of niet bellen na sluitingsdatum vacature?

<<

Anoniem238

Bericht 18 Feb 2014 10:15

Dillemma..wel of niet bellen na sluitingsdatum vacature?

*
Laatst gewijzigd door Anoniem238 op 28 Sep 2018 11:14, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:29

Bericht 18 Feb 2014 10:20

Re: Dillemma..wel of niet bellen na sluitingsdatum vacature?

Je hebt op 14 februari al een keer gebeld, het is nu 18 februari, ik zou dan niet nu weer gaan bellen, dat komt wel heel ongeduldig over. Ik vind het nog heel vlot dat die kennis al een afwijzing heeft gekregen. Misschien hebben ze een eerste schifting gemaakt en zijn er al mensen afgevallen, maar zijn ze er nog niet helemaal over uit. En dat lijkt me ook niet raar, na net iets meer dan een week.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Anoniem238

Bericht 18 Feb 2014 10:24

Re: Dillemma..wel of niet bellen na sluitingsdatum vacature?

*
Laatst gewijzigd door Anoniem238 op 28 Sep 2018 11:14, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:29

Bericht 18 Feb 2014 10:43

Re: Dillemma..wel of niet bellen na sluitingsdatum vacature?

Toen ik nog volop aan het solliciteren was, duurde het soms weken, zo niet maanden voor ik een reactie kreeg. Zeker in deze tijd, nu er zoveel sollicitanten zijn, kost het echt veel tijd. Ik zou er niet teveel aan denken, voor zover dat lukt. Geen bericht, (vooralsnog) goed bericht, je kansen zijn in elk geval nog niet verkeken.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Anoniem238

Bericht 18 Feb 2014 11:06

Re: Dillemma..wel of niet bellen na sluitingsdatum vacature?

*
Laatst gewijzigd door Anoniem238 op 28 Sep 2018 11:14, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Birdie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2099

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:20

Bericht 18 Feb 2014 11:33

Re: Dillemma..wel of niet bellen na sluitingsdatum vacature?

Ik zou het ook nog even aankijken en eventueel eind volgende week bellen. Zal voor je duimen!
<<

Anoniem238

Bericht 19 Feb 2014 16:17

Re: Dillemma..wel of niet bellen na sluitingsdatum vacature?

*
Laatst gewijzigd door Anoniem238 op 28 Sep 2018 11:14, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Birdie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2099

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:20

Bericht 19 Feb 2014 16:21

Re: Dillemma..wel of niet bellen na sluitingsdatum vacature?

Ah balen zeg! Hopelijk komt er snel weer een nieuwe leuke vacature voorbij!
<<

Vanya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3729

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:43

Bericht 19 Feb 2014 20:08

Re: Dillemma..wel of niet bellen na sluitingsdatum vacature?

Goed dat je gebeld hebt, anders had je misschien nog lang kunnen wachten. Jammer dat het niks is geworden maar hopelijk vind je snel iets leuks.
If you cannot do great things, do small things in a great way.

Terug naar Werk & studie

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers