Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Vage voicemails.

<<

Anoniem260

Bericht 20 Feb 2014 07:19

Re: Vage voicemails.

Het was de voicemail van haar man...
<<

caribbeanlover

Bericht 20 Feb 2014 09:05

Re: Vage voicemails.

Izar schreef:Bespaar jezelf deze frustratie en schakel gewoon je voicemail uit. CBL, andere mensen kun je niet veranderen; hoe jij ergens mee omgaat echter wel.

De boodschap werd er daarnaast niet minder heftig van als hij wel z'n naam had ingesproken en gedane zaken nemen geen keer. Ohja, last but least: als....dan is doemdenken. Je zou je schoonvader erop aan kunnen spreken, maar de kans dat hij het nogmaals doet in een panieksituatie, neem je daarmee niet weg. Vandaar mijn tip je voicemail uit te schakelen. :)


Ik zeg toch niet dat hij zijn naam niet zei. We horen ook wel dat hij het is aan zijn stem en het was op mijn mans mobiel. Lees jij niet? Zucht :sleep:
<<

caribbeanlover

Bericht 20 Feb 2014 09:08

Re: Vage voicemails.

Banana schreef:
caribbeanlover schreef:
Dundas schreef:Harteloos mens dat je bent.


Dit gaat toch wel wat te ver wat je zegt, je had het ook anders kunnen zeggen! Het is en blijft zo dat het gewoon niet duidelijk was en dat hij dat voortaan wel moet zijn bij zulke gevallen als hij perse wil bellen en anders kan hij zoals ik zei beter niet bellen!


Kijk eens naar jezelf op de manier zoals je naar anderen kijkt.

Tuurlijk zegt dundas het niet aardig, maar doe jij niet hetzelfde over je schoonouders?


Daar het toch niet om! Wat ik prive doe gaat jullie niks aan en bepaal ik zelf wel. Het gaat nu erom hoe iemand mij hier noemt en dat vind ik te ver gaan!
<<

Carra

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3069

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:50

Bericht 20 Feb 2014 09:22

Re: Vage voicemails.

Maar CBL, nu wisten jullie het al, dus is er eigenlijk niet aan de hand toch?

Stel dat jullie het niet wisten en je schoonvader de voicemail niet in zou hebben gesproken zouden jullie er later achter gekomen zouden zijn. Dat is ook niet fijn. Want dan hoor je het pas veel later. En als het ernstig is, dan wil je het toch wel direct weten eigenlijk.

Dat de man niet goed heeft nagedacht voor hij de voicemail in sprak is jammer, maar in panieksituaties denken mensen niet altijd goed na. Ik zou niet te boos op hem zijn hoor. Laat het maar gewoon gaan joh.
<<

Anoniem108

Bericht 20 Feb 2014 11:03

Re: Vage voicemails.

Jammer dat je zo geïrriteerd reageert. Ik lees namelijk wel, maar door zware medicatie ben ik niet heel helder en registreer ik niet alles. Fijn ook trouwens dat je er 1 zinnetje uit weet te halen en de rest negeert. Attent van je. ZUCHT.
<<

Anoniem108

Bericht 20 Feb 2014 11:06

Re: Vage voicemails.

caribbeanlover schreef:Ik snap de paniek waarin men kan verkeren, maar noem dan een naam. Zou moeilijk is dat niet hoor.


Ik baseerde mijn post trouwens op wat je hier zegt. Dus zo raar lijkt me dat niet. Je formuleert hier niet bepaald duidelijk, dus er is geen enkele reden om zo gepikeerd op me te reageren. Tenzij je het fijn vindt om ook te gaan incasseren bij nog zo'n overdreven reactie. Naar mijn weten geef ik je namelijk altijd adviezen waarbij ik met je meedenk, dus ik zou het waarderen als je me niet behandelt als debiel, want omgekeerd word je daar ook niet zo blij van, lijkt me.
<<

caribbeanlover

Bericht 20 Feb 2014 12:12

Re: Vage voicemails.

Wat begrijp jij niet aan wat ik zeg? Ik formulier het prima hoor. Ik behandel je niet als een debiel. Waar slaat dat op?
<<

Anoniem108

Bericht 20 Feb 2014 13:28

Re: Vage voicemails.

caribbeanlover schreef:Wat begrijp jij niet aan wat ik zeg? Ik formulier het prima hoor. Ik behandel je niet als een debiel. Waar slaat dat op?


Door te vragen: "Lees jij niet?", om er vervolgens meteen dit absoluut niet vriendelijk bedoelde gezichtje achteraan te plaatsen: :sleep:
Komt op mij nogal kinderachtig en geïrriteerd over. Het slaat dus op je eerdere reactie. Je pikt eruit waarover je zogenaamd een punt kan maken en kan gaan bitchen tegen me; daar hou ik niet zo van. Dus vandaar dat ik op mijn beurt reageerde met: "tenzij je het fijn vindt om ook te incasseren. Maar goed, jij voelt je er klaarblijkelijk goed bij om je zo vijandig op te stellen." Succes ermee. En je formuleert in mijn ogen wel degelijk onduidelijk in bovenstaande reactie en nogmaals: door medicatie presteer ik het zelf nu ook om niet helder te zijn en daardoor soms moeite heb met registreren. Wisselwerking dus.
<<

Anoniem156

Bericht 20 Feb 2014 13:32

Re: Vage voicemails.

Als ik posts van CBL lees dan zie ik altijd een plaatje voor me van een ontzettend boos, meisje, als in een strip; rood aangelopen, stoom uit d'r oren enzo.
<<

Anoniem108

Bericht 20 Feb 2014 13:46

Re: Vage voicemails.

Poubelle schreef:Als ik posts van CBL lees dan zie ik altijd een plaatje voor me van een ontzettend boos, meisje, als in een strip; rood aangelopen, stoom uit d'r oren enzo.


Ik zie vooral een gefrustreerd persoon en dat zou ik zelf ook worden als ik zo vasthield aan principes en gedrag van anderen waar ik geen invloed op heb. Het lijkt me dat je het op deze manier vooral juist moeilijk voor jezelf maakt, want het is verspilde energie om je daar zo over op te winden.
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15401

Geregistreerd: 20 Feb 2014 11:58

Bericht 20 Feb 2014 13:50

Re: Vage voicemails.

Izar schreef:
Poubelle schreef:Als ik posts van CBL lees dan zie ik altijd een plaatje voor me van een ontzettend boos, meisje, als in een strip; rood aangelopen, stoom uit d'r oren enzo.


Ik zie vooral een gefrustreerd persoon en dat zou ik zelf ook worden als ik zo vasthield aan principes en gedrag van anderen waar ik geen invloed op heb. Het lijkt me dat je het op deze manier vooral juist moeilijk voor jezelf maakt, want het is verspilde energie om je daar zo over op te winden.

Dat geldt ook voor alle reacties die CBL altijd krijgt.

♥♥
<<

Anoniem108

Bericht 20 Feb 2014 14:05

Re: Vage voicemails.

Elliot: heb je het nou o.a. tegen mij of begrijp ik dit ook niet goed? Ik vind het zelf nogal apart dat CBL zo uitvalt met een gepikeerde reactie naar mij toe, terwijl ik tot dusver altijd heb geprobeerd haar te adviseren en ook vaak genoeg anderen heb aangesproken op ronduit pesterig gedrag. Ik wind me voor zover ik weet iig niet op hierover, maar geef wel duidelijk aan hoe dit op mij overkomt. Dat mag, toch? Ik zie iig nergens dat ik dit niet fatsoenlijk doe of dat ik uit m'n stekker ga van frustratie/boosheid.
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15401

Geregistreerd: 20 Feb 2014 11:58

Bericht 20 Feb 2014 14:11

Re: Vage voicemails.

Oh ik bedoel helemaal niet dat je onredelijk doet hoor, allesbehalve. Ik bedoel alleen te zeggen dat het zonde van je tijd is. Natuurlijk mag je aangeven dat je vindt dat zij niet aardig reageert, maar ik denk (weet uit ervaring) dat het toch niets oplevert, dus vandaar mijn reactie.

♥♥
<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6114

Geregistreerd: 11 Sep 2013 11:54

Bericht 20 Feb 2014 14:14

Re: Vage voicemails.

caribbeanlover schreef:Daar gaat het niet om. Trouwens waar bemoei jij je mee? Het is gewoon dom van hem en het zeker nog eens gebeuren. Als het een ander was die dat op zo'n domme manier had gedaan dan denk ik daar hetzelfde over. Als het bijv. mijn moeder was geweest, dan had ik dat ook tegen haar gezegd.


Jij bent echt het zonnetje van de (schoon-)familie volgens mij. Maak je toch niet zo druk joh, gekkerd!
<<

Anoniem108

Bericht 20 Feb 2014 14:16

Re: Vage voicemails.

Elliot schreef:Oh ik bedoel helemaal niet dat je onredelijk doet hoor, allesbehalve. Ik bedoel alleen te zeggen dat het zonde van je tijd is. Natuurlijk mag je aangeven dat je vindt dat zij niet aardig reageert, maar ik denk (weet uit ervaring) dat het toch niets oplevert, dus vandaar mijn reactie.


Ik zit even tussen twee afspraken in te wachten, dus was toch al loze tijd.;-) Ik vind het zonde dat CBL zich vaak focust op zaken/gedrag van anderen, waar ze zelf geen invloed op heeft, dus vandaar dat ik aangaf dat voicemail uitschakelen dit probleem in de toekomst voorkomt. Maar idd reageert ze daar niet op. Moet ze zelf ook maar weten, want als ik zometeen m'n laptop afsluit, ben en was ik niet gefrustreerd hierover. In dit geval weet ik sowieso niet wat wel een wenselijk antwoord was geweest, behalve waarschijnlijk bevestigen dat het echt dom, idioot, belachelijk, brutaal, onnadenkend, debiel en meer in die richting is en dan aangeven dat je dan idd je grote scheur moet opentrekken om het even voor eens en altijd duidelijk te maken. Het zal wel; in panieksituaties denken mensen vaak niet rustig en/of logisch na.
Laatst gewijzigd door Anoniem108 op 20 Feb 2014 14:18, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6114

Geregistreerd: 11 Sep 2013 11:54

Bericht 20 Feb 2014 14:18

Re: Vage voicemails.

Izar! Hoe is het met jou?
<<

Anoniem108

Bericht 20 Feb 2014 14:19

Re: Vage voicemails.

SoGood schreef:Izar! Hoe is het met jou?



Niet zo goed, helaas. Komt wel weer. Ik moet zo naar de huisarts en kom net terug uit het ziekenhuis, dus zit even tijd te overbruggen. Lief dat je het vraagt, thnx.:) En met jou? Had je via FB laatst nog een keer gemaild, want was benieuwd hoe het met je ging!
<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6114

Geregistreerd: 11 Sep 2013 11:54

Bericht 20 Feb 2014 14:21

Re: Vage voicemails.

Izar schreef:
SoGood schreef:Izar! Hoe is het met jou?



Niet zo goed, helaas. Komt wel weer. Ik moet zo naar de huisarts en kom net terug uit het ziekenhuis, dus zit even tijd te overbruggen. Lief dat je het vraagt, thnx.:) En met jou? Had je via FB laatst nog een keer gemaild, want was benieuwd hoe het met je ging!


Oja? Ik ga meteen kijken! Maar balen dat het niet zo goed gaat. PM misschien, als je daar behoefte aan hebt?
<<

Anoniem108

Bericht 20 Feb 2014 14:25

Re: Vage voicemails.

SoGood schreef:
Izar schreef:
SoGood schreef:Izar! Hoe is het met jou?



Niet zo goed, helaas. Komt wel weer. Ik moet zo naar de huisarts en kom net terug uit het ziekenhuis, dus zit even tijd te overbruggen. Lief dat je het vraagt, thnx.:) En met jou? Had je via FB laatst nog een keer gemaild, want was benieuwd hoe het met je ging!


Oja? Ik ga meteen kijken! Maar balen dat het niet zo goed gaat. PM misschien, als je daar behoefte aan hebt?


Ik bedenk me nu dat het misschien ook wel al een tijdje geleden is, haha. Sorry hoor, ik ben zo wazig joh.;-) Ging over afspreken.:-D Ik mail je later (vandaag/morgen). Zal ik nu dit topic niet verder vervuilen.
<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6114

Geregistreerd: 11 Sep 2013 11:54

Bericht 20 Feb 2014 14:30

Re: Vage voicemails.

Ok! Sterkte. :hug:
<<

Anoniem108

Bericht 20 Feb 2014 14:33

Re: Vage voicemails.

Thnx! We mailen. x
<<

Angela

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 556

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:26

Bericht 20 Feb 2014 15:51

Re: Vage voicemails.

Ik ben benieuwd naar jouw reactie als je eens echt in paniek bent CBL! Of jij dan helemaal helder denkt. En je kunt nu wel zeggen dat je dan niet zo doet als je schoonvader maar dat weet je niet, paniek zorgt er voor dat je niet meer helder na kunt denken dus je weet niet hoe je reageert maar zeer waarschijnlijk niet zoals je nu denkt dat je het zou doen!

Het lijkt me trouwens, oprecht, heel vermoeiend als je denkt zoals jij denkt, lijkt me heel lastig voor je!
Those we loved don't go away, they still walk beside us, every day. Unseen, unheard, but always there. Still loved, still missed, still very dear!
<<

Anoniem280

Bericht 20 Feb 2014 18:37

Re: Vage voicemails.

Ik heb ook wel eens zo'n voice mail gehad.
Was mijn vader die alleen maar zei: Gaat niet goed met beppe! Daarna heeft hij opgehangen.
Voor mij was dat al genoeg, ben meteen er heen gegaan, en wat ben ik blij dat hij die voice mail op die manier heeft ingesproken, want de volgende dag was ze er niet meer!

Als iemand zo in paniek is of wat, dan ga je heus niet de naam etc. zeggen.
Daarbij, het was op de telefoon van je man, daar heb jij dan toch niets mee te maken?
Het zou mij een worst wezen hoe mijn schoonvader mijn vriend zijn voice mail vol praat. Zijn telefoon, zijn ding, dus ook dat gesprek is voor hem.
<<

kerel

Lady-post-a-lot

Berichten: 1384

Geregistreerd: 11 Sep 2013 12:24

Bericht 21 Feb 2014 16:00

Re: Vage voicemails.

het stomme is dat ik me nu zit af te vragen wat er ernstig is geweest, en of het met de goede man of vrouw goed is afgelopen. Maar blijkbaar is de stijl van voicemailcommunicatie belangrijker..
<<

Anoniem260

Bericht 21 Feb 2014 18:32

Re: Vage voicemails.

caribbeanlover schreef:Daar gaat het niet om. Trouwens waar bemoei jij je mee?



Ik las dit en dacht "staat dat er nou echt? :palm:
Open geen topic als je niet wilt dat mensen zich met je bemoeien :thumbup:
VorigeVolgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers