Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Slijmprop?? --> update pag.2+5

<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 05 Mrt 2014 20:46

Re: Slijmprop?? --> update pag.2+5

Bel de gyn morgen meid, en vraag om opheldering!
<<

_Lana_

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:19

Bericht 05 Mrt 2014 21:01

Re: Slijmprop?? --> update pag.2+5

Lejow schreef:Bel de gyn morgen meid, en vraag om opheldering!


Dit zou ik ook doen. Even goed vragen wat hij met 'rust nemen' bedoelt. Ik vind het altijd een ruim begrip.
Dan pas heb je duidelijkheid.
En ga er maar vanuit dat je écht niet meer gaat werken hoor.
Ik ben normaal echt wel van het doorgaan, maar dit is echt een waarschuwing geweest voor je.
Afbeelding
<<

LindaK

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 219

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:53

Bericht 05 Mrt 2014 22:18

Re: Slijmprop?? --> update pag.2+5

Goed om te lezen dat je niet gaat werken! Ik schrok ook van je eerdere update!
Eerlijk gezegd begrijp ik niet waarom de vk heeft gezegd dat je je leven weer moet oppakken zoals voorheen...
Ik zou, denk ik, een afspraak maken met de gyn. op korte termijn. Nog een keer alles laten bekijken en dan met de gyn. bepalen hoe je nu verder moet! Dus niet wachten op die afspraak die de vk maakt voor over 3 weken, maar zelf wat regelen.
<<

Anoniem198

Bericht 06 Mrt 2014 12:38

Re: Slijmprop?? --> update pag.2+5

Misschien komt het omdat ik vandaag jarig ben en 30 ben geworden maar ondanks alle chaos in mijn hoofd had ik ook nog een helder moment. :)

Ik ga geen gynaecoloog bellen. Als ik nu naar het ziekenhuis bel dan krijg ik de gene die dienst heeft. (Ik heb geen vaste) Nog een ander verhaal of advies wil ik niet horen. Luisteren naar mijn gevoel en verstand lijkt mij het beste en dat is accepteren dat ik niet meer ga werken voordat ik beval. En een goede balans ga zoeken tussen mijn leven weer oppakken en rust houden.
Normaal ben ik van het niet zeuren en doorgaan dat gaat nu niet meer. Het gaat niet alleen over mezelf maar ook nog om een klein wezentje die nu boven alles gaat.

Eerder weer een inwendige echo wil ik liever niet. Je prikkelt toch weer die baarmoeder en zolang er geen noodzaak is vind ik het prima om dit pas over 2/3 weken te doen.
<<

LindaK

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 219

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:53

Bericht 06 Mrt 2014 12:54

Re: Slijmprop?? --> update pag.2+5

Gefeliciteerd met je verjaardag!!

Goed dat je rustig aan doet!
<<

Stokstaartje

Kwebbel

Berichten: 363

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:50

Bericht 06 Mrt 2014 13:03

Re: Slijmprop?? --> update pag.2+5

gefeliciteerd met je verjaardag. Ik denk dat je zo een hele verstandige keuze heb gemaakt. Veel plezier verder vandaag! :cheers: :sunny:
Afbeelding
<<

Patsy

Bericht 07 Mrt 2014 10:19

Re: Slijmprop?? --> update pag.2+5

Goed dat je rust gaat houden! En nog gefeliciteerd met je verjaardag.
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers