Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Van eitje naar brulbeer? Help?

<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7293

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 17 Feb 2014 07:46

Re: Van eitje naar brulbeer? Help?

Misschien moet ik toch zo'n loopding aanschaffen vóór zijn 1e verjaardag. R. Loopt niet met de babywalker?

En: hellup! Nu was hij om 6.15 u al wakker en wil écht niet meer slapen. Ik kan wel janken want ik ben zooooo moe! En ik moet straks naar een afspraak en vanmiddag kan ik ook niet even gaan bijtanken. Ik zou bijna de babyfoon uitzetten en de deur dicht doen om nog even te kunnen slapen. Maar ja dat is zielig natuurlijk.
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11144

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 17 Feb 2014 09:31

Re: Van eitje naar brulbeer? Help?

De walker kan hij zich nog niet goed aan optrekken, maar als hij er heen loopt kan bij er wel mee verder lopen.


Hopelijk is L toch nog even gaan slapen.
R. 2013
D. 2016
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7293

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 17 Feb 2014 09:41

Re: Van eitje naar brulbeer? Help?

L. Ging niet meer slapen maar we hebben uiteindelijk wel nog een uur samen in bed gelegen en afgezien van wat krab en harentrekacties hebben we heerlijk liggen dommelen. Hij viel af en aan in slaap en ik ook. Mijn humeur is ook gelijk opgeklaard van deze knuffelsessie.
<<

nillis

Kletskop

Berichten: 501

Geregistreerd: 03 Sep 2013 09:49

Bericht 17 Feb 2014 14:15

Re: Van eitje naar brulbeer? Help?

Ik weet nog dat T op die leeftijd net zo'n fase had. Wat was ik het zat en ineens was het over. Dus mijn advies is vasthouden aan de dingen die je altijd al deed, want dat is zijn voorspelbaarheid en geeft veiligheid. Veel sterkte en hopelijk is het snel voorbij.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7293

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 17 Feb 2014 14:21

Re: Van eitje naar brulbeer? Help?

Nou, ik heb hem net de hele ochtend wakker gehouden. Niet helemaal expres hoor, ik had een paar afspraken. Hij was verder wel lief alleen net in de apotheek duurde het hem te lang dus toen slaakte hij af en toe een kreet. Maar goed daar waren ze ook irritant langzaam weer.
In de auto had hij al twee boterhammen gehad en gedronken dus ik heb hem net in bed gelegd en hij was eigenlijk gelijk stil! Misschien moet ik gewoon stoppen met proberen hem 's ochtends ook te laten slapen. Ik kijk even hoe lang hij vanmiddag slaapt, als dat gewoon een flink dutje is dan denk ik dat dat misschien gewoon tijd is daarvoor.
<<

Anoniem16

Bericht 17 Feb 2014 18:42

Re: Van eitje naar brulbeer? Help?

Ik heb wel een roze walker te koop;) N liep met een maand of 8 al prima achter dat ding. Het enigste nadeel van dat ding is dat hij erg licht is en ze in het begin daardoor nog wel eens omvallen met dat ding.
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7293

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 18 Feb 2014 09:43

Re: Van eitje naar brulbeer? Help?

Nou, wat een rampenplan hier. Lucas was om 6 uur wakker. Hij zat gezellig te kletsen in bed, maar zodra ik binnen kwam om hem terug te leggen en speen te geven was het brullen. Na een half uur af en aan brullen (hij werd dus steeds even stil) heb ik hem bij me in bed genomen. En, unicum, hij was gelijk stil en is in mijn armen in slaap gevallen! Ik heb hem opzij geschoven en zelf ook nog even geslapen.
Ik geloof dat we nu toch echt in een zware fase zijn beland. Ik hoop dat die kort duurt!
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers