Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Zichzelf slaan

<<

Frummeltje

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 21

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:45

Bericht 16 Feb 2014 16:21

Zichzelf slaan

Sinds een paar weken slaat mijn zoontje zichzelf tegen zijn hoofd aan. Soms als wij hem corrigeren en soms vanuit het niets. We hebben hem geprobeerd uit te leggen dat het niet leuk is om jezelf pijn te doen, proberen af te leiden en het te negeren maar het wordt niet minder. Thuis gaat het soms de hele dag door terwijl hij het op het kdv dus helemaal niet doet. Zijn er meer kinderen die dit doen/hebben gedaan en hoe gingen jullie er mee om?
2-6-2012 ♥
<<

Romie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1128

Geregistreerd: 02 Sep 2013 13:38

Bericht 16 Feb 2014 16:32

Re: Zichzelf slaan

Ik lees even mee, mijn zoontje doet dit ook geregeld vooral als hij gefrustreerd is, maar hij slaat ons dan ook een is hier heel moeilijk in te corrigeren. Hoe oud is je zoontje? Die van mijn is 2.
<<

Frummeltje

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 21

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:45

Bericht 16 Feb 2014 16:56

Re: Zichzelf slaan

Mijn zoontje wordt 2 juni 2 jaar.
2-6-2012 ♥
<<

Anoniem85

Bericht 16 Feb 2014 16:58

Re: Zichzelf slaan

Deed mijn zoontje ook een hele tijd, soms vanuit het niets en soms inderdaad als we hem corrigeerde. Is vanzelf overgegaan.
Wij hebben paar keer benoemd dat hij zichzelf niet hoeft te slaan, later genegeerd en toen stopte het.
<<

Anoniem28

Bericht 16 Feb 2014 19:24

Re: Zichzelf slaan

Gelukkig zorgen bijna alle kinderen ervoor dat ze zich niet écht pijn doen. Onze jongste (18mnd) heeft er een handje van om heel hard met haar hoofd op de grond te gaan bonken als iets haar niet zint en dan vooral als ik er niet genoeg aandacht aan besteedt. Aan het bonken zelf besteed ik niet zoveel aandacht, of in ieder geval niet meer aandacht dan dat ze aan het huilen is als haar iets niet zint.

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers