Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Huishoudbeurs

<<

Anoniem157

Bericht 16 Feb 2014 10:45

Huishoudbeurs

Wie gaat er deze week naar de huishoudbeurs??
Ik ben gisteren geweest. Was erg gezellig en heb weer leuke dingen gekocht.
Laatst gewijzigd door Anoniem157 op 17 Feb 2014 17:34, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem44

Bericht 16 Feb 2014 10:47

Re: Huishoudbeurs

Daar zou ik nog niet naartoe gaan al zou je me duizend euro toestoppen. En leg mij eens uit waarom je in hemelsnaam het Ferry Smogogyi op de foto zou willen?! Dat soort dingen begrijp ik dus echt niet.
<<

Anoniem157

Bericht 16 Feb 2014 10:49

Re: Huishoudbeurs

Lekker vriendelijk. :eyes:
<<

Anoniem44

Bericht 16 Feb 2014 10:53

Re: Huishoudbeurs

Nee, ik meen het. Waarom zou je met hem op de foto willen? Ik ben daar erg benieuwd naar.
<<

Zonnetje

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2452

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:49

Bericht 16 Feb 2014 10:56

Re: Huishoudbeurs

Ik ga dinsdag met een vriendin.
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7297

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 16 Feb 2014 10:58

Re: Huishoudbeurs

Hihi, ik snap er ook niks van. Maar hee ED, echt lief is het natuurlijk niet, dat snap je zelf ook wel toch?
Ze wilde juist met Ferry-fans in contact komen of met huisvrouwen en dan kom jij langs en doet zo! Teleurstelling joh!
<<

Anoniem44

Bericht 16 Feb 2014 11:05

Re: Huishoudbeurs

Ik zat een keer in de trein en toen kwamen net al die huisvrouwen in de trein, want die waren op weg naar de huishoudbeurs. Nou, echt! Wat een drama zeg! Allemaal van die regenjassen aan, allemaal net iets te dik en dan dat geklets van ze, het hield maar niet op. Ik zat lekker rustig een boek te lezen, voordat ze binnen kwamen zetten, maar daar bleef niks meer van over. Dat gekéuvel over niks! Blegh!
<<

Winegum

Major Yipyapper

Berichten: 4024

Geregistreerd: 26 Okt 2013 19:21

Bericht 16 Feb 2014 11:14

Re: Huishoudbeurs

Ze hadden ze beter daar kunnen houden. Tent op slot en nooit meer open doen.
Zijn we gelijk van al die iets te dikke vrouwen in regenjassen af met hun gekeuvel over niks!
Ik zou het voorstellen, ik stem voor!

OT: ik ben nog nooit naar de huishoudbeurs geweest, weet ook niet zo goed wat ik er van moet vinden, maar ik vind het leuk om te lezen dat jij het leuk hebt gehad, fashionlover.
<<

Anoniem51

Bericht 16 Feb 2014 11:15

Re: Huishoudbeurs

Daarom heeft de trein ook een stilte-coupé.
<<

Anoniem44

Bericht 16 Feb 2014 11:24

Re: Huishoudbeurs

Ik zat in de stiltecoupé, denk je echt dat huismoeders van een jaar of 55 zich daar iets van aantrekken? Die denken nog steeds dat de hele wereld om hen (en hun kinderen) draait, omdat ze verder nooit buiten komen (of verder dan de plaatselijke Lidl)
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7297

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 16 Feb 2014 11:25

Re: Huishoudbeurs

Een beetje generaliserend is het wel, maar dat het een ramp is om mee in de trein te zitten ben ik wel met je eens.
<<

Anoniem60

Bericht 16 Feb 2014 11:48

Re: Huishoudbeurs

Ooit word jij ook 55 ED...
<<

Anoniem44

Bericht 16 Feb 2014 11:49

Re: Huishoudbeurs

Haha, ja ooit wel (hoop ik) maar no way dat ik ooit naar de huishoudbeurs ga. Alleen al het idee, aj aj aj, wat een treurigheid.
<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6123

Geregistreerd: 11 Sep 2013 12:54

Bericht 16 Feb 2014 11:52

Re: Huishoudbeurs

Wat een rotbaantje voor die Ferry S. Dat hij zich daar voor leent verbaast mij dan weer.

Tot zover mijn nuttige bijdrage. Nee, ik ben zelf ook geen huishoudbeurstype.
<<

Anoniem60

Bericht 16 Feb 2014 11:55

Re: Huishoudbeurs

Ik vind het nog het meest treurig voor Ferry Somogi.

Edit: Wat SoGood zegt dus...
<<

Zonnetje

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2452

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:49

Bericht 16 Feb 2014 11:59

Re: Huishoudbeurs

Het maakt mij niet uit, maar het verbaast mij wel wat voor beelden er in dit topic voorbij komen over mensen die naar de huishoudbeurs gaan. Ik ben 28 (dus geen 55), slank, geen huismoeder en ik vind het wel leuk om wat te neuzen tussen de verschillende standjes op de huishoudbeurs. Je hebt er goede aanbiedingen, bijvoorbeeld van boeken, spelletjes, nieuwe producten en ik heb er een paar jaar geleden een paar leuke kraamcadeautjes gekocht voor vriendinnen. Daar hoef je echt geen dikke huismoeder voor te zijn. Maar goed, iedereen zijn ding natuurlijk :)

Een paar jaar geleden was ik er ook, op zaterdag, en toen vond ik het echt veel te druk, dus ik hoop dat het dinsdag iets rustiger is.
<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6123

Geregistreerd: 11 Sep 2013 12:54

Bericht 16 Feb 2014 12:00

Re: Huishoudbeurs

Fem schreef:Ik vind het nog het meest treurig voor Ferry Somogi.

Edit: Wat SoGood zegt dus...


:good:
<<

Anoniem44

Bericht 16 Feb 2014 12:04

Re: Huishoudbeurs

Haha, ja inderdaad, waarom zou zo'n jongen zich daarvoor lenen? Hij moet geld verdienen natuurlijk, maar het is toch een beetje alsof je jezelf daar loopt te verhoeren.
<<

ekiaam87

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1500

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:38

Bericht 16 Feb 2014 19:37

Re: Huishoudbeurs

Zonnetje schreef:Het maakt mij niet uit, maar het verbaast mij wel wat voor beelden er in dit topic voorbij komen over mensen die naar de huishoudbeurs gaan. Ik ben 28 (dus geen 55), slank, geen huismoeder en ik vind het wel leuk om wat te neuzen tussen de verschillende standjes op de huishoudbeurs. Je hebt er goede aanbiedingen, bijvoorbeeld van boeken, spelletjes, nieuwe producten en ik heb er een paar jaar geleden een paar leuke kraamcadeautjes gekocht voor vriendinnen. Daar hoef je echt geen dikke huismoeder voor te zijn. Maar goed, iedereen zijn ding natuurlijk :)

Een paar jaar geleden was ik er ook, op zaterdag, en toen vond ik het echt veel te druk, dus ik hoop dat het dinsdag iets rustiger is.


Dat, ik ga vrijdag met mijn moeder. Ben zelf 26 en kom ook vaak thuis met leuke dingen! Voor mijn moeder en mij is het gewoon een gezellig uitje :)
<<

Linnie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1945

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:52

Woonplaats: Goeree Overflakkee

Bericht 16 Feb 2014 19:40

Re: Huishoudbeurs

Ik ga as vrijdag naar de 9 maandenbeurs, en met dat kaartje kan je dus ook naar de huishoudbeurs, daar gaan we dus ook naartoe.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
<<

Anousch

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2283

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:04

Woonplaats: Vuren

Bericht 16 Feb 2014 19:58

Re: Huishoudbeurs

Goed om te horen dat het leuk was fashionlover!!

Ik ben afgelopen 2 jaar geweest (ben 22) en vond het hartstikke leuk.
Daan 27-06-2018
Yinthe 20-05-2022

Zo dol gelukkig en compleet ♡
<<

Anoniem30

Bericht 16 Feb 2014 20:42

Re: Huishoudbeurs

Ik ben al meerdere keren geweest, en ga vrijdagavond met mijn moeder en zussen, heb gratis kaarten. Wat een heerlijk generaliserend beeld wordt er geschetst zeg... die lopen er inderdaad rond, maar ook heel veel gewone jongen meiden/vrouwen hoor, dat je het niet leuk vindt, prima, maar dit is ook wel weer overdreven.
<<

Green_Pepper

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 09 Feb 2014 15:55

Bericht 16 Feb 2014 20:53

Re: Huishoudbeurs

Ik ben er nog nooit geweest en ga dit jaar ook niet. Maar...het lijkt me best leuk om een keertje te gaan ook al ben ik vast en zeker geen stereo-type-huishoudbeurs-moeder-met-regenjas.

In de trein vind ik hard pratende mensen trouwens ook irritant, maar dat staat compleet los van de huishoudbeurs. Er zijn genoeg andere type mensen die ook luid praten in de trein.
<<

Anoniem152

Bericht 16 Feb 2014 21:10

Re: Huishoudbeurs

Ik ben er één keer geweest (met de personeelsvereniging). Collega vroeg of ik mee wilde gaan. Was er tot dan toe nog nooit geweest en wilde het wel eens proberen.
Nooit weer! Wat een drama was het: huisvrouwen met volgeladen trolleykoffertjes waarmee ze over je tenen rijden,
elkaar verdringend bij het kraampje van het een of het ander. Chaos!
<<

Tom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6230

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:32

Bericht 16 Feb 2014 21:16

Re: Huishoudbeurs

Ik zou dit jaar met mijn vriend heen gaan maar wegens tijdgebrek gaat het niet lukken. Volgend jaar een nieuwe poging.

En ach, op zulk soort beurzen loopt vaak hetzelfde soort mensen, maar gelukkig zijn er ook de "normale" (in hoeverre je daarvan kunt spreken natuurlijk) mensen die naar de HHB gaan :)
Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam. 21-07-2019
Volgende

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers