Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Kado-idee 60 jarigen

<<

Anoniem331

Bericht 15 Feb 2014 22:02

Kado-idee 60 jarigen

Hoi :)

Mijn beide ouders worden bijna 60 jaar. Omdat een dag gezamenlijk weg er niet inzit wegens te veel omstandigheden zijn we op zoek naar een mooi cadeau voor hun samen.
Het mag tussen de 200 en 250 euro kosten. We zijn zelf alleen wat inspiratieloos. Jullie goede ideeën?
<<

Joontjuh

Kwebbel

Berichten: 306

Geregistreerd: 03 Sep 2013 09:04

Bericht 15 Feb 2014 22:13

Re: Kado-idee 60 jarigen

Mooie fotoreportage
Een etentje met het hele gezin of samen
Een surprise party organiseren
Ontspanpakket, kaarsen, douchespullen, tijdschriften, iets lekkers enz.
Drankpakket, wijn, bier, enz.
Filmavond met zijn allen of samen met popcorn, chips, drinken dvd of bioscoop
Mooie set leesboeken
Spellenpakket voor ouderen en ook met de kleinkinderen
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
<<

Anoniem331

Bericht 15 Feb 2014 22:17

Re: Kado-idee 60 jarigen

Alles waar we allemaal voor nodig zijn valt dus af. Door veel omstandigheden hebben we onderling al jaren geen contact meer. Het mooiste voor mijn ouders is om iets te kopen/geven waarvan ze kunnen zeggen dat ze dat van hun kinderen hebben gekregen.
Een spellenpakket waar de kleinkinderen ook wat aan hebben vind ik dan wel weer erg leuk.
<<

Anoniem 43

Bericht 16 Feb 2014 10:34

Re: Kado-idee 60 jarigen

Misschien een nachtje naar een wellnesscenter als ze daar van houden?
<<

Fiederilsje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6516

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:44

Bericht 16 Feb 2014 10:38

Re: Kado-idee 60 jarigen

Abonnement voor de kunstuitleen?
Een museumpas?

Moeilijk als je ze echt iets tastbaars wilt geven!!
L2014 & H2017
<<

Winegum

Major Yipyapper

Berichten: 4024

Geregistreerd: 26 Okt 2013 19:21

Bericht 16 Feb 2014 11:01

Re: Kado-idee 60 jarigen

Een mooie schilderij/beeld?
<<

Plum

Kwebbel

Berichten: 451

Geregistreerd: 09 Sep 2013 12:33

Bericht 16 Feb 2014 13:17

Re: Kado-idee 60 jarigen

Iets van nieuw servies, heb ik samen met mijn broer en aanhang gekocht toen mijn ouders 50 werden.
<<

Siep

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3506

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:43

Bericht 16 Feb 2014 13:42

Re: Kado-idee 60 jarigen

Een nachtje/weekendje weg? Niet met z'n allen maar alleen voor je ouders.
Oktober 2016 Juni 2018
Maart 2021⭐
<<

Anoniem331

Bericht 16 Feb 2014 20:39

Re: Kado-idee 60 jarigen

We zitten nu eens te kijken naar een ballonvaart! Blijft zo verhipte lastig als je niet normaal met elkaar kunt overleggen :(
<<

Anoniem 41

Bericht 18 Feb 2014 13:19

Re: Kado-idee 60 jarigen

Maar het cadeau komt wel van jullie samen af ondanks dat jullie elkaar niet zien/spreken?
Lijkt mij lastig dan. Is het dan geen optie om ieder voor zich wat te kopen?

Geef ze samen een weekend weg.
Weet niet of ze oppassen op alle kleinkinderen?
Anders kun je regelen dat alle kleinkinderen er tegelijkertijd zijn en dat ze met hun een leuke dag hebben, bijvoorbeeld met z'n allen naar een pretpark of dierentuin? Moeten er natuurlijk niet 20 kleinkinderen zijn ;)
Ieder kind neemt dan iets mee zoals drinken, eten, kaartjes, fototoestel, enzovoorts.
<<

Birdie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2099

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:20

Bericht 18 Feb 2014 15:05

Re: Kado-idee 60 jarigen

Ik wilde net typen een ballonvaart, maar zie dat jullie er al naar aan het kijken zijn haha
<<

Anoniem331

Bericht 18 Feb 2014 18:29

Re: Kado-idee 60 jarigen

Mierzoet schreef:Maar het cadeau komt wel van jullie samen af ondanks dat jullie elkaar niet zien/spreken?
Lijkt mij lastig dan. Is het dan geen optie om ieder voor zich wat te kopen?

Geef ze samen een weekend weg.
Weet niet of ze oppassen op alle kleinkinderen?
Anders kun je regelen dat alle kleinkinderen er tegelijkertijd zijn en dat ze met hun een leuke dag hebben, bijvoorbeeld met z'n allen naar een pretpark of dierentuin? Moeten er natuurlijk niet 20 kleinkinderen zijn ;)
Ieder kind neemt dan iets mee zoals drinken, eten, kaartjes, fototoestel, enzovoorts.


Het samen betalen was wel het idee, maar ook dat lijkt niet te lukken. Erg jammer, want het was voor hun zo mooi geweest om een gezamenlijk kado van de kinderen te krijgen

Je laatste idee vind ik ook leuk, maar de kleinkinderen onderling kunnen elkaar niet allemaal. En ik schat zo in dat mijn schoonzuster ook niet mee zouden gaan met dat idee.

Ik heb de ballonvaart geboekt. Ook al is het niet van ons allemaal, denk ik wel dat ze er erg blij mee zijn, de vaart op zich dan.
<<

Anoniem 41

Bericht 18 Feb 2014 20:59

Re: Kado-idee 60 jarigen

Omdat ze elkaar nietvkennen zou het juist leuk zijn voor jouw ouders. Een keer alle kleinkinderen bij elkaar met mooie foto's.
Wel jammer voor jouw ouders! Ook voor jullie maar voor hun een gemis.
<<

Anoniem331

Bericht 18 Feb 2014 21:06

Re: Kado-idee 60 jarigen

Mierzoet schreef:Omdat ze elkaar nietvkennen zou het juist leuk zijn voor jouw ouders. Een keer alle kleinkinderen bij elkaar met mooie foto's.
Wel jammer voor jouw ouders! Ook voor jullie maar voor hun een gemis.



Helemaal mee eens, heel helaas niet realiseerbaar!
Mijn moeder wil zo graag een foto van het stel samen.
Ik hoop dat ze blij gaan zijn met een ballonvaart!

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers