Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Nog maar 2 weken en dan... Carnaval!

<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10385

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:55

Bericht 28 Feb 2014 17:29

Re: Nog maar 2 weken en dan... Carnaval!

En ik vlieg vlieg vlieg.........! Lalalalaaaa
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

Angela

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 556

Geregistreerd: 02 Sep 2013 11:26

Bericht 28 Feb 2014 20:03

Re: Nog maar 2 weken en dan... Carnaval!

Sam schreef:En ik vlieg vlieg vlieg.........! Lalalalaaaa

Als een vlieger!

Op mijn werk waren vandaag al carnavalsactiviteiten dus ik was al een beetje in de stemming en nu heb ik ook ff "3 uurkes vurraf" aan.

Veel plezier allemaal!!! :cheering: :dance: :bounce:
Those we loved don't go away, they still walk beside us, every day. Unseen, unheard, but always there. Still loved, still missed, still very dear!
<<

Joontjuh

Kwebbel

Berichten: 306

Geregistreerd: 03 Sep 2013 09:04

Bericht 28 Feb 2014 20:13

Re: Nog maar 2 weken en dan... Carnaval!

Vanaf een uurtje of half 9 gaan wij ook beginnen, vanavond als non en pater :-) we kunnen voor 25 euro all-in heel de avond drinken wat we willen :-) kortom wij gaan los in Kuussegat! Nu al in de stemming aan het komen met Omroep Brabant inderdaad :-)
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11842

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 28 Feb 2014 20:52

Re: Nog maar 2 weken en dan... Carnaval!

Ik ga zo vertrekken. Zit al omgekleed bij mijn ouders op de bank. Tas met geld is al gepakt en mijn oude jas is uit de kast getrokken. Nu nog even rustig en straks gaan met de :banaan:
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10385

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:55

Bericht 01 Mrt 2014 08:21

Re: Nog maar 2 weken en dan... Carnaval!

Jeahhhh het is zover :afro:
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

Anoniem187

Bericht 01 Mrt 2014 08:38

Re: Nog maar 2 weken en dan... Carnaval!

Eerste avond/nacht er al op zitten. Vandaag sla ik over, terwijl het juist vandaag hier los gaat. Iedereen die ik ken zit nu te ontbijten en staat over een uur in de stad. Het is hier het carnavalsfeest van Limburg vandaag. Er rijden ook speciale treinen vanuit Maastricht naar hier.
Ik baal wel gruwelijk dat ik er niet bij kan zijn, ik kan wel janken.. Volgend jaar beter. Nu houd ik me bezig met vriendinnen uit bed krijgen, ben hun personal wekker :p
<<

Bolus26

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2396

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:47

Bericht 01 Mrt 2014 13:08

Re: Nog maar 2 weken en dan... Carnaval!

jammer serendipity, gisteren wel leuk gehad.Wij verzamelen om 13.00 voor de optocht dus ben langzaam aan aan het opstarten!
<<

Fred

Major Yipyapper

Berichten: 5138

Geregistreerd: 11 Sep 2013 16:08

Bericht 01 Mrt 2014 23:33

Re: Nog maar 2 weken en dan... Carnaval!

De optocht (ik stond op een wagen) in Lampegat (Eindhoven) was dit jaar mooi en erg druk bezocht. Bijna overal langs de route stond het rijen dik met toeschouwers. Soms wel 5 tot 10 rijen. Erg gaaf om dat elk jaar zo vanaf een wagen mee te maken en na afloop de stoet ook voorbij te zien komen. Ook leuk verklede mensen gezien. Leukste kostuum was denk ik toch wel iemand die in een matras zat. Hij lag op de grond en kon niet zonder hulp overeind komen... lol
<<

Angela

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 556

Geregistreerd: 02 Sep 2013 11:26

Bericht 02 Mrt 2014 03:14

Re: Nog maar 2 weken en dan... Carnaval!

Ik zie ze links, ik zie ze rechts... Lalalalaaaa
Zo, de tweede avond is ook alweer voorbij, nog 3 dagen + avonden te gaan! :cheering:

Stop... en door!!! :wink:
Those we loved don't go away, they still walk beside us, every day. Unseen, unheard, but always there. Still loved, still missed, still very dear!
<<

Angela

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 556

Geregistreerd: 02 Sep 2013 11:26

Bericht 02 Mrt 2014 03:17

Re: Nog maar 2 weken en dan... Carnaval!

Fred schreef:De optocht (ik stond op een wagen) in Lampegat (Eindhoven) was dit jaar mooi en erg druk bezocht. Bijna overal langs de route stond het rijen dik met toeschouwers. Soms wel 5 tot 10 rijen. Erg gaaf om dat elk jaar zo vanaf een wagen mee te maken en na afloop de stoet ook voorbij te zien komen. Ook leuk verklede mensen gezien. Leukste kostuum was denk ik toch wel iemand die in een matras zat. Hij lag op de grond en kon niet zonder hulp overeind komen... lol


Ik zag vanmiddag wat van de optocht op tv en ik vroeg me af waarom er in hemelsnaam zoveel mensen staan. De achterste rijen zien volgens mij amper wat en het duurt laaaaaang! Maar goed, de optocht is dan ook niet mijn favoriete onderdeel van carnaval :angel:
Op een wagen staan lijkt me dan wel weer ideaal, veel beter als lopen :smile:
Those we loved don't go away, they still walk beside us, every day. Unseen, unheard, but always there. Still loved, still missed, still very dear!
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25111

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 02 Mrt 2014 11:42

Re: Nog maar 2 weken en dan... Carnaval!

Ik was gisteren in Oeteldonk en het was top! Zeer gezellig gehad en nu doet mn hele lichaam zeer :laughcry: Ik word oud! Ik snap dan ook niet hoe mensen dit vijf dagen achter elkaar volhouden! De afgelopen jaren ging ik altijd twee dagen, dat was wel de max geloof ik voor mij.
❤ 7 juni 2018
<<

Angela

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 556

Geregistreerd: 02 Sep 2013 11:26

Bericht 02 Mrt 2014 12:22

Re: Nog maar 2 weken en dan... Carnaval!

Bliss schreef:Ik was gisteren in Oeteldonk en het was top! Zeer gezellig gehad en nu doet mn hele lichaam zeer :laughcry: Ik word oud! Ik snap dan ook niet hoe mensen dit vijf dagen achter elkaar volhouden! De afgelopen jaren ging ik altijd twee dagen, dat was wel de max geloof ik voor mij.


Heel veel paracetamol en ibruprofen, in mijn geval! :wink: En ik ga tussendoor wel even naar huis om mijn lijf rust te geven. Verder een kwestie van verstand op 0 en gaan, ik hou het hele jaar rekening met mijn lijf en de bijbehorende pijn maar nu ff niet! Voor woensdag t/m zondag heb ik nog niets gepland zodat ik bij kan komen.

Mooi dat je een leuke avond hebt gehad! Was er nog wat te merken van de "kledingeisen"?
Those we loved don't go away, they still walk beside us, every day. Unseen, unheard, but always there. Still loved, still missed, still very dear!
<<

Pippin

Kwebbel

Berichten: 434

Geregistreerd: 19 Sep 2013 15:18

Bericht 02 Mrt 2014 12:33

Re: Nog maar 2 weken en dan... Carnaval!

Ik zit in de trein, op naar Oeteldonk. Heb me niet aan de kledingeisen gehouden, maar denk dat t wel goed komt . Ik ken meer mensen die niet op z'n oeteldonks verkleed gaan.
<<

Koko

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3069

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:23

Bericht 02 Mrt 2014 12:41

Re: Nog maar 2 weken en dan... Carnaval!

Ik merk bij mezelf dat, wanneer ik gewoon door ga, ik het minste last heb! Woensdag ben ik dan een dag heel brak en dan is het alweer goed :banaan:

Stop...... En door!
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25111

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 02 Mrt 2014 13:07

Re: Nog maar 2 weken en dan... Carnaval!

Nee, eigenlijk niks van gemerkt, er waren zo veel mensen gewoon echt verkleed! We hebben bij een kraam nog wel beenwarmers in Oeteldonkse kleuren gescoord, hadden er allemaal 1 aan gedaan :) Moesten 's avonds bijtijds de trein hebben (23:00), maar we waren er al om 14:00, dus toen kon t ook wel eigenlijk. Pff eenmaal in de trein stortte ik in!

Veel plezier weer vandaag!
❤ 7 juni 2018
<<

Koko

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3069

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:23

Bericht 02 Mrt 2014 13:09

Re: Nog maar 2 weken en dan... Carnaval!

Bliss schreef:Nee, eigenlijk niks van gemerkt, er waren zo veel mensen gewoon echt verkleed! We hebben bij een kraam nog wel beenwarmers in Oeteldonkse kleuren gescoord, hadden er allemaal 1 aan gedaan :) Moesten 's avonds bijtijds de trein hebben (23:00), maar we waren er al om 14:00, dus toen kon t ook wel eigenlijk. Pff eenmaal in de trein stortte ik in!

Veel plezier weer vandaag!


Heb je toevallig ook nog wat lekkers gescoord bij het Douwe Egberts Koffie Café?
<<

Fred

Major Yipyapper

Berichten: 5138

Geregistreerd: 11 Sep 2013 16:08

Bericht 02 Mrt 2014 14:28

Re: Nog maar 2 weken en dan... Carnaval!

Voor het eerst net met carnaval naar de carnavalsmis geweest in Lampegat. De versierde kleurrijke kerk zat afgeladen vol (al ruim voordat het begon) en de mis was ook nog live te volgen op city tv en op het Marktplein. Het was een bijzondere happening met veel vrolijke muziek. Nu gaan we Lampegat verlaten en richting een paar dorpen om daar verder te gaan...
<<

Anoniem187

Bericht 02 Mrt 2014 15:09

Re: Nog maar 2 weken en dan... Carnaval!

Kowalski schreef:
Bliss schreef:Nee, eigenlijk niks van gemerkt, er waren zo veel mensen gewoon echt verkleed! We hebben bij een kraam nog wel beenwarmers in Oeteldonkse kleuren gescoord, hadden er allemaal 1 aan gedaan :) Moesten 's avonds bijtijds de trein hebben (23:00), maar we waren er al om 14:00, dus toen kon t ook wel eigenlijk. Pff eenmaal in de trein stortte ik in!

Veel plezier weer vandaag!


Heb je toevallig ook nog wat lekkers gescoord bij het Douwe Egberts Koffie Café?


Qua mannen of qua koffie?
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25111

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 02 Mrt 2014 15:16

Re: Nog maar 2 weken en dan... Carnaval!

Serendipity schreef:
Kowalski schreef:
Bliss schreef:Nee, eigenlijk niks van gemerkt, er waren zo veel mensen gewoon echt verkleed! We hebben bij een kraam nog wel beenwarmers in Oeteldonkse kleuren gescoord, hadden er allemaal 1 aan gedaan :) Moesten 's avonds bijtijds de trein hebben (23:00), maar we waren er al om 14:00, dus toen kon t ook wel eigenlijk. Pff eenmaal in de trein stortte ik in!

Veel plezier weer vandaag!


Heb je toevallig ook nog wat lekkers gescoord bij het Douwe Egberts Koffie Café?


Qua mannen of qua koffie?


Ha, dat wilde ik net vragen! In beide gevallen is t antwoord 'nee' trouwens ;)
❤ 7 juni 2018
<<

Koko

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3069

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:23

Bericht 02 Mrt 2014 15:21

Re: Nog maar 2 weken en dan... Carnaval!

Haha qua koffie of broodjes! Café is van mijn broer en die verwachtte het druk met carnaval, dus was benieuwd!
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25111

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 02 Mrt 2014 15:31

Re: Nog maar 2 weken en dan... Carnaval!

Haha ok! Nee, niet gezien ook trouwens. Ik ben maar in één straatje geweest eigenlijk, was erg gezellig daar.
❤ 7 juni 2018
<<

Koko

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3069

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:23

Bericht 04 Mrt 2014 10:47

Re: Nog maar 2 weken en dan... Carnaval!

Wie leeft er nog? Hier valt het reuze mee zeg! Ik begrijp er niks van!

Nog 1 dag en dan heb ik er 5 op zitten, ik heb op wat vermoeidheid na nergens last van! Oja, wel van mijn spieren en gewrichten maar dat is niet gek :laughcry:

Vanmiddag dweilen en carnaval 2014 gezellig afsluiten met eten met de vriendinnen :banaan:
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10385

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:55

Bericht 04 Mrt 2014 11:32

Re: Nog maar 2 weken en dan... Carnaval!

Hier alles nog goed, wel keelpijn.
Vriend heeft geen zin meer, maar ik ga vandaag nog keihard knallen!
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

Fayebella

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 774

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:57

Bericht 04 Mrt 2014 12:57

Re: Nog maar 2 weken en dan... Carnaval!

De laatste dag helaas :(
Ik heb ook een beetje last van mijn kuiten, maar verder ben ik nog best fit. Ik heb echt zin in vandaag, boerenbruiloft en dan vanavond de kroeg uitgeveegd worden met "euver ein joar".
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8165

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:36

Bericht 04 Mrt 2014 13:43

Re: Nog maar 2 weken en dan... Carnaval!

Laatste dagje dames!! Mn lippen beginnen aardig gaar te worden van het spelen maar nog even volhouden!
Wij zijn vanmorgen bij Baronie TV geweest bij "van de prins gin kwaod" iemand het toevallig gezien?
30-04-2017
VorigeVolgende

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers