Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Nog maar 2 weken en dan... Carnaval!

<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9784

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 04 Mrt 2014 17:15

Re: Nog maar 2 weken en dan... Carnaval!

Ik ben strontverkouden, zwak en moe met een enorme kater... Maar die voed ik straks gewoon weer met drank! Laatste avondje nog even knallen :ja:
<<

Koko

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3069

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:23

Bericht 04 Mrt 2014 23:03

Re: Nog maar 2 weken en dan... Carnaval!

We gaan heen en weer... We gaan op en neer... :banaan:
<<

Toet

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2622

Geregistreerd: 03 Sep 2013 12:00

Bericht 05 Mrt 2014 12:00

Re: Nog maar 2 weken en dan... Carnaval!

Kowalski schreef:We gaan heen en weer... We gaan op en neer... :banaan:



Door je knieën zak maar door de grond :lol:
<<

Angela

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 556

Geregistreerd: 02 Sep 2013 11:26

Bericht 05 Mrt 2014 16:05

Re: Nog maar 2 weken en dan... Carnaval!

Toet schreef:
Kowalski schreef:We gaan heen en weer... We gaan op en neer... :banaan:



Door je knieën zak maar door de grond :lol:


Schudden met da kontje, snollebolleke!

Ik leef nog! Maar wat is die woensdag na carnaval depri... mijn lijf is blij dat het klaar is maar mijn hoofd nog niet :laughcry: Vind de dagen erna zooooo saai! :cry:

D'r in, d'r uit! Ik parkeer 'm as ik wil... Lalalalaaaa
Those we loved don't go away, they still walk beside us, every day. Unseen, unheard, but always there. Still loved, still missed, still very dear!
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9784

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 05 Mrt 2014 19:54

Re: Nog maar 2 weken en dan... Carnaval!

Ik ben lekker met vriendinnen gaan uitbrakken in het zonnetje. En straks nog even een vette hap en dan zijn we morgen weer fris en fruitig en op dieet :ja:
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8166

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:36

Bericht 06 Mrt 2014 13:45

Re: Nog maar 2 weken en dan... Carnaval!

Pfff gisteren nog tot 23u aan het haringhappen geweest. Nu een beetje wassen en fut vinden om boodschappen te halen.
Wat heb ik weer genoten zeg!!
30-04-2017
<<

Koko

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3069

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:23

Bericht 06 Mrt 2014 15:40

Re: Nog maar 2 weken en dan... Carnaval!

Zo jammer dat het maar zo kort is! Ik heb echt heimwee naar carnaval!

Gisteravond meteen drie uur getraind (was een drama!), vanavond weer en morgen weer; ik zal al dat bier er snel aftrainen denk ik ;-)
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9784

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 06 Mrt 2014 16:15

Re: Nog maar 2 weken en dan... Carnaval!

Haha, Ko, ik weet niet of ik veel meer dagen volhoud hoor :smile:
<<

Koko

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3069

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:23

Bericht 06 Mrt 2014 16:16

Re: Nog maar 2 weken en dan... Carnaval!

Tabbie schreef:Haha, Ko, ik weet niet of ik veel meer dagen volhoud hoor :smile:


Mijn lichaam misschien niet, maar mijn hoofd wel! :banaan:
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9784

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 06 Mrt 2014 16:17

Re: Nog maar 2 weken en dan... Carnaval!

Ik neuri inderdaad ook nog steeds carnavalsdeuntje hoor :cheering: Maar mijn lever kan het niet meer aan haha
<<

Angela

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 556

Geregistreerd: 02 Sep 2013 11:26

Bericht 06 Mrt 2014 17:10

Re: Nog maar 2 weken en dan... Carnaval!

Kowalski schreef:
Tabbie schreef:Haha, Ko, ik weet niet of ik veel meer dagen volhoud hoor :smile:


Mijn lichaam misschien niet, maar mijn hoofd wel! :banaan:


Hier precies zo hahaha! :cheering: Ik vind dat het twee x per jaar carnaval moet zijn :yes:
Heb net ff lekker opgeruimd en gepoetst met carnavalsmuziek aan... Ik zie ze links, ik zie ze rechts, stop en door! De buren zullen wel gedacht hebben haha!
Those we loved don't go away, they still walk beside us, every day. Unseen, unheard, but always there. Still loved, still missed, still very dear!
<<

Koko

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3069

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:23

Bericht 06 Mrt 2014 17:29

Re: Nog maar 2 weken en dan... Carnaval!

Haha daar hadden wij het gisteren ook nog over. Je leeft zo lang naar carnaval toe en voor je het weet is het voorbij! Voor mij mag het na de zomer nog wel een keer carnaval zijn :ja:
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9784

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 06 Mrt 2014 17:34

Re: Nog maar 2 weken en dan... Carnaval!

Ach met Koningsdag mogen we weer verkleed in de mensenmassa bier drinken op straat :laughcry:
<<

Fred

Major Yipyapper

Berichten: 5138

Geregistreerd: 11 Sep 2013 16:08

Bericht 06 Mrt 2014 17:42

Re: Nog maar 2 weken en dan... Carnaval!

@ Kowalski... Ben je naar de optocht in Eindhoven wezen kijken? Ik heb wel een aantal meiden vanaf de wagen gezien die hetzelfde aan hadden als jij. Dat was in de buurt van de Catharinakerk.

Het was topdrukte in Eindhoven. Niet eerder in die paar jaar dat ik mee doe was het zo druk langs de kant van de route.
<<

Toet

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2622

Geregistreerd: 03 Sep 2013 12:00

Bericht 06 Mrt 2014 18:03

Re: Nog maar 2 weken en dan... Carnaval!

Ik voelde me gisteren ook ellendig. Ik had helemaal geen kater of ergens last van maar het is inderdaad zo'n depressieve dag, alsof je in een zwart gat valt omdat er geen feestje meer is haha. Ik wil de gisteravond ook de kroeg in maar mocht niet van mezelf, het moet toch een keer stoppen. En daarbij ga ik 30 dagen geen alcohol drinken dus het zou toch saai worden ha-ha.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25121

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 06 Mrt 2014 20:03

Re: Nog maar 2 weken en dan... Carnaval!

Wow Toet, da's een flinke uitdaging! :wink: Straks verleer je het nog!
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem187

Bericht 06 Mrt 2014 22:44

Re: Nog maar 2 weken en dan... Carnaval!

Ik mis de wijn, de gezelligheid, het sfeertje, de muziek... Ik ben in het beruchte zwarte gat gedonderd geloof ik. Mijn stem mis ik ook nog steeds..

Maar wat was het GEWELDIG!!!!!!! Ondanks dat ik de eerste 3 avonden nuchter heb doorgebracht en het maar een paar uurtjes volhield.. Dinsdag heb ik dat flink ingehaald met 14 uur achter elkaar in de stad zijn :banaan:
<<

Anoniem187

Bericht 06 Mrt 2014 22:45

Re: Nog maar 2 weken en dan... Carnaval!

Toet, 30 dagen geen alcohol? WHY?!
<<

Lenthe

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1277

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:10

Bericht 06 Mrt 2014 23:13

Re: Nog maar 2 weken en dan... Carnaval!

Serendipity schreef:Ik mis de wijn, de gezelligheid, het sfeertje, de muziek... Ik ben in het beruchte zwarte gat gedonderd geloof ik. Mijn stem mis ik ook nog steeds..

Maar wat was het GEWELDIG!!!!!!! Ondanks dat ik de eerste 3 avonden nuchter heb doorgebracht en het maar een paar uurtjes volhield.. Dinsdag heb ik dat flink ingehaald met 14 uur achter elkaar in de stad zijn :banaan:

Leuk! Fijn dat je toch een leuke dag hebt gehad! Ondanks het weekend ervoor.
<<

Koko

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3069

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:23

Bericht 06 Mrt 2014 23:28

Re: Nog maar 2 weken en dan... Carnaval!

Fred schreef:@ Kowalski... Ben je naar de optocht in Eindhoven wezen kijken? Ik heb wel een aantal meiden vanaf de wagen gezien die hetzelfde aan hadden als jij. Dat was in de buurt van de Catharinakerk.

Het was topdrukte in Eindhoven. Niet eerder in die paar jaar dat ik mee doe was het zo druk langs de kant van de route.


Nee daar ben ik geloof ik niet geweest! Ik wilde eigenlijk wel wat optochten kijken, maar toch stonden we iedere keer ineens weer in de kroeg :laughcry:
Ik heb alleen een stukje van de Kempenoptocht gezien!
Vorige

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers