Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Hobby's

<<

Anoniem12

Bericht 08 Sep 2013 16:20

Re: Hobby's

Bazinga schreef:Nou ik hoop dat-ie ook wel gewoon komt, nu :/ Volgens mij is de release al twee keer uitgesteld :(

Het is al een tijdje officieel dat GTA 17sept uitkomt. ;)

Ze hebben een paar weken terug de officiële datum voor de PC versie ook bevestigd.

Dus dat zit wel goed hoor!
<<

Vintage

Kletskop

Berichten: 970

Geregistreerd: 02 Sep 2013 17:27

Bericht 08 Sep 2013 17:22

Re: Hobby's

Koken (elke dag als het even kan)
salsa dansen 1x p.w. 1 a 2 uurtjes
Lezen elke dag.
Happiness comes
from within you.
You'll never find it by
chasing relationships,
jobs, beauty, money.
Happiness Always
starts within.
<<

loura

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 658

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:00

Bericht 08 Sep 2013 19:01

Re: Hobby's

Rush schreef:
Bazinga schreef:Nou ik hoop dat-ie ook wel gewoon komt, nu :/ Volgens mij is de release al twee keer uitgesteld :(

Het is al een tijdje officieel dat GTA 17sept uitkomt. ;)

Ze hebben een paar weken terug de officiële datum voor de PC versie ook bevestigd.

Dus dat zit wel goed hoor!

Ja hij komt zeker uit! Ze kunnen nu ook niet meer terug na zo officieel bekent te hebben gemaakt. Ik heb hem in ieder geval al rereserveerd :cheering:
<<

Anoniem123

Bericht 08 Sep 2013 19:03

Re: Hobby's

Haken, bakken, koken, naaien, kaarten maken, scrappen, lezen tja wat vind ik niet leuk haha
<<

_Lana_

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:19

Bericht 08 Sep 2013 20:43

Re: Hobby's

Voor de mensen die naaien, wat naai je allemaal?
En haal je dan boeken met patronen of kun je die op internet vinden?

Ja sorry, ik ben echt een leek.
Afbeelding
<<

Biscotti

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 116

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:11

Bericht 08 Sep 2013 21:45

Re: Hobby's

Wielrennen, koken, bakken en erop uit (Bijv. steden bezoeken, de natuur in, op Schiphol vliegtuigen kijken dat soort dingen) en 's winters schaatsen
<<

ShallY

Yipyapper

Berichten: 2375

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:36

Bericht 08 Sep 2013 22:09

Re: Hobby's

Taarten maken. Ik maak er zo'n 2 per maand, niet veel maar genoeg om het leuk te houden.
Verder lees ik graag en ik probeer te leren haken, haha.
<<

Anoniem7

Bericht 08 Sep 2013 22:13

Re: Hobby's

Ohja, en eens in de zoveel tijd ga ik graag met m'n vriend mee naar een vliegshow, of naar de vliegbasis in Leeuwarden of Volkel. Da's dan een hobby van m'n vriend, maar daar kan ik ook van genieten. Gewoon zitten en kijken, en verbazen over de herrie.
<<

Serena

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 717

Geregistreerd: 02 Sep 2013 06:37

Bericht 09 Sep 2013 06:51

Re: Hobby's

_Lana_ schreef:Voor de mensen die naaien, wat naai je allemaal?
En haal je dan boeken met patronen of kun je die op internet vinden?

Ja sorry, ik ben echt een leek.


Ik maak voornamelijk kleding, de patronen haal ik uit tijdschriften (heb nu vooral Easy Fashion) soms vermaak ik de patronen zelf naar wat ik wil. Je kan ook patronen via internet kopel/halen, weet alleen niet hoe dat werkt.
<<

Anoniem123

Bericht 09 Sep 2013 06:53

Re: Hobby's

_Lana_ schreef:Voor de mensen die naaien, wat naai je allemaal?
En haal je dan boeken met patronen of kun je die op internet vinden?

Ja sorry, ik ben echt een leek.


Ik naai nog simpele dingen zoals knuffeltekkels, namenslingers en toen met S zijn verjaardag een verjaardagshoed. Dan ga ik googelen en vind ik altijd wel een patroon. Wil weer eens wat naaien maar vind er even geen tijd voor.
<<

Zero

Bericht 09 Sep 2013 09:39

Re: Hobby's

Schrijven - Dit doe ik nu het meest, in verhaal/boek vorm. Nooit wat mee gedaan verder, maar ben eindelijk zo ver dat ik er over zit te denken om een boek uit te geven. Gewoon omdat ik dat altijd al eens heb willen doen en dat een vinkje is voor mijn bucketlist.

Fotografie - Is natuurlijk al mijn werk, maar is ontstaan uit hobby. Ik heb hier alleen op het moment te weinig tijd / inspiratie voor, maar ik ben alvast spullen aan het verzamelen voor tabletop.

Sims Op het moment niet, maar hier kan ik periodes heel erg zoet mee zijn.
Vorige

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers