Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Mama's, hoe zouden jullie dit combineren?

<<

Anoniem51

Bericht 15 Feb 2014 18:26

Mama's, hoe zouden jullie dit combineren?

Vrijdag ga ik op kraamvisite bij mijn collega. Ik heb een aantal maanden terug in Canada voor haar al dit setje gekocht bij de baby-GAP, alleen in Canada is het blijkbaar zo dat baby's geen truitjes dragen, maar rompers met lange mouwen. Ik heb dus geen leuke truitjes voor hierboven kunnen vinden, en daarnaast vind ik het ook heel moeilijk wát erboven zou moeten. Wie wil me helpen? Het lijkt trouwens wat verkleurd/verwassen maar het is dus effen donkerblauw, de hondjes grijs/bruin met een rood vlekje. Budget maximaal 10-12 euro incl verzenden en het zou toch fijn zijn als het uiterlijk donderdag binnen kan zijn. Ohja, dit setje is voor kinderen van 0-3 maanden dus ik denk maatje 50-56?

Wie helpt? Jullie kindjes zien er altijd zo leuk uit :love:

Afbeelding
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 15 Feb 2014 18:27

Re: Mama's, hoe zouden jullie dit combineren?

Ik zou er een rood effen truitje op doen.
#teammaple🍁
<<

Anoniem123

Bericht 15 Feb 2014 18:29

Re: Mama's, hoe zouden jullie dit combineren?

ik zou er denk ik gewoon een wit truitje erboven kopen. Het broekje en mutsje hebben al een printje en zo word het niet te druk.
Leuk printje vind ik dit!
<<

Anoniem51

Bericht 15 Feb 2014 18:30

Re: Mama's, hoe zouden jullie dit combineren?

Dank je UN, ik zat aan donkerblauw of wit te denken maar rood staat de baby denk ik ook wel. Het is een halfbloedje en is nu al vrij getint.

Oh, en links naar truitjes zijn heeeel welkom :angel:
<<

Anoniem151

Bericht 15 Feb 2014 18:33

Re: Mama's, hoe zouden jullie dit combineren?

Gewoon een simpel rood shirtje van de Hema? €3
Laatst gewijzigd door Anoniem151 op 15 Feb 2014 18:34, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem51

Bericht 15 Feb 2014 18:33

Re: Mama's, hoe zouden jullie dit combineren?

Ik had trouwens ook nog een meisjesversie gekocht omdat ik toen nog niet wist wat het zou worden, cremig wit broekje en mutsje met bij beiden donkerblauw/grijze poezenkopjes erop met bijna fluorescerend roze strikjesmotiefje onder de poezenkopjes . Die was ook zo leuk, maar die hou ik voorlopig maar lekker zelf, wie weet krijg ik ooit een dochter en anders is het ene mooi kraamcadeautje voor in de toekomst :wink:
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 15 Feb 2014 18:34

Re: Mama's, hoe zouden jullie dit combineren?

Ja wit is ook mooi, wel een lastige kleur voor een baby. Maar omdat er een rood priegeltje in het patroon zit lijkt rood me erg leuk. Gaaf broekje hoor!
#teammaple🍁
<<

Anoniem51

Bericht 15 Feb 2014 18:36

Re: Mama's, hoe zouden jullie dit combineren?

Blue phone, vind ik niks leukers dan denk ik dat ik voor zo'n effen rode shirtje ga. Maar ben benieuwd naar nog meer reacties!
<<

Anoniem51

Bericht 15 Feb 2014 18:40

Re: Mama's, hoe zouden jullie dit combineren?

Urban Naked schreef:Ja wit is ook mooi, wel een lastige kleur voor een baby. Maar omdat er een rood priegeltje in het patroon zit lijkt rood me erg leuk. Gaaf broekje hoor!

Dank je, er was nog een leukere, met aapjes, maar die lagen er alleen nog maar in grote maten... Vanaf 6 maanden enzo, incl mutsje, maar die gebruik je dan al niet meer dus dat vond ik dan weer jammer.
<<

Anoniem25

Bericht 15 Feb 2014 18:48

Re: Mama's, hoe zouden jullie dit combineren?

Ik zou ook voor een effen shirtje gaan, maar ik hou dan ook wel van simpel :) leuk pakje!
<<

Anoniem313

Bericht 15 Feb 2014 19:00

Re: Mama's, hoe zouden jullie dit combineren?

Super leuk! En rood inderdaad. Ik hou van Baby Gap.
<<

Parisienne

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3787

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:55

Bericht 15 Feb 2014 19:15

Re: Mama's, hoe zouden jullie dit combineren?

Grijs kan ook leuk vind ik.
<<

Anoniem28

Bericht 15 Feb 2014 21:06

Re: Mama's, hoe zouden jullie dit combineren?

Ik zou denk ik gaan voor effen rood, omdat het anders icm de print op de broek misschien wel wat druk gaat worden.
<<

Anoniem198

Bericht 16 Feb 2014 12:20

Re: Mama's, hoe zouden jullie dit combineren?

Ik zou ook voor rood gaan. Vind het een erg leuk broekje.
<<

Anoniem51

Bericht 16 Feb 2014 12:25

Re: Mama's, hoe zouden jullie dit combineren?

Goed te lezen dat jullie het allemaal leuk vinden, trouwens. Ik zat zelf erg te twijfelen want ik vond de variant met de aapjes erop (die er niet in de juiste maat was) veel leuker, en deze vond ik in eerste instantie zelf minder leuk. Dan denk ik haast dat mama in kwestie het ook erg leuk gaat vinden, zij heeft ook altijd zo'n leuke smaak voor d'r oudste.

Ik ga denk ik voor een rood effen shirtje, meeste stemmen gelden :wink: Bedankt!
<<

Ilovethe90s

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3154

Geregistreerd: 03 Sep 2013 22:14

Bericht 16 Feb 2014 13:00

Re: Mama's, hoe zouden jullie dit combineren?

Mijn voorkeur zou naar een wit of oranje shirtje gaan. Of zijn de stipjes echt rood? Dan vind ik rood namelijk beter geschikt.

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers