Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Ik ben zo boos

<<

Anoniem172

Bericht 15 Feb 2014 17:57

Ik ben zo boos

Ik weet niet precies wat ik met dit topic wil maar ik moet echt mijn boosheid even kwijt. Vorige week zaterdag heb ik mijn prada tas (welliswaar namaak maar van echt mooi leer gemaakt) naar de kleermaker gebracht omdat er een scheur in de voering zat. Hij zei oke dat kost 30 euro en hij is zaterdag klaar. Dus vanochtend kom ik daar is die tas niet klaar, oke prima ik denk ik kom vanmiddag wel terug. Kom ik net mijn tas halen zie ik dat aan 1 zijkant waar normaal van die klosjes zaten 2 gaten zitten. Het waren van die klosjes met gouden ringen die je alleen eruit kan halen als je de hele klosjes door zou knippen. Ja zegt die man dat heb ik niet gedaan, ik zeg nou ik weet zeker dat die klosjes er nog in zaten toen ik de tas hier bracht. Toen werd die man echt heel vervelend en het probleem aan dit hele verhaal is dat ik het niet kan bewijzen maar waarom in godsnaam zou ik een tas laten maken voor 30 euro als er 2 gaten aan de zijkant zitten?? Nu ben ik echt zo opgefokt en boos, ook omdat ik die 30 euro vele malen beter had kunnen besteden... :pale:
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 15 Feb 2014 18:02

Re: Ik ben zo boos

Oh gatver wat irritant! Is het een particuliere kleermaker of is het een keten? Ik zou even kijken of je een klacht kunt indienen ergens.
Balen hee, dus nu heb je een tas met gaten én je bent je geld kwijt?
#teammaple🍁
<<

Anoniem172

Bericht 15 Feb 2014 18:07

Re: Ik ben zo boos

Het is helaas een particulier dus een klacht indienen wordt een beetje moeilijk. Ben er echt doodziek van, en die man deed ook zo vervelend net alsof ik zelf lekker die tas ga lopen slopen. Ik heb die tas gepakt en ben de winkel uitgelopen (uiteraard wel nadat ik betaald had).
<<

Anoniem76

Bericht 15 Feb 2014 18:11

Re: Ik ben zo boos

Wat erg!! Hoop dat je frutratie een beetje gezakt is maar je hebt dus nog niks. Inderdaad zonde van je geld.
<<

Prosecco

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2144

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:55

Bericht 15 Feb 2014 18:14

Re: Ik ben zo boos

Nou ik had die 30 euro ech niet betaald! Wat een rot service van die man.
Misschien een berichtje op je facebook zetten on anderen te waarschuwen?
<<

Anoniem51

Bericht 15 Feb 2014 18:38

Re: Ik ben zo boos

Ik had echt niet betaald.
<<

Anoniem87

Bericht 15 Feb 2014 19:26

Re: Ik ben zo boos

Ik weet niet of het kan, maar advies vragen kan altijd, maar ik zou aangifte doen voor vernieling/oplichting.
<<

Anoniem68

Bericht 15 Feb 2014 20:04

Re: Ik ben zo boos

Hier zou ik ook boos om worden. Helemaal omdat die kleermaker vervelend deed. Ik zou niet het lef hebben gehad om weg te lopen zonder te betalen maar daar achteraf wel flink van balen. Ik hoop voor je dat je er nog iets mee kan doen. Is die man ook de eigenaar van de winkel? Anders zou je nog terug kunnen gaan om het met de baas te bespreken.
<<

Anoniem168

Bericht 15 Feb 2014 20:07

Re: Ik ben zo boos

Ik had niet betaald en was net zolang blijven staan tot er een oplossing/ middenweg gevonden zou worden en ik had als uitweg, als er niks te bemiddelen viel met die man, gedreigd om aangifte te doen. Echt belachelijk, ben benieuwd of meer mensen dit bij deze kleermaker hebben ervaren.
<<

Leaf

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2809

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:42

Bericht 15 Feb 2014 20:11

Re: Ik ben zo boos

Ik vind 30 euro al behoorlijk aan de prijs om de voering ff te stikken. Of kwam er compleet nieuwe voering in? Ik betaal hier voor een scheur in een broek oid nooit meer dan 6 euro.

Ik had ook zeker niet betaald.
RYW schreef:Ik heb dingen uit mijn schoenzool gepeuterd die ik boeiender vind dan Nougat's mening en leven.
<<

Anoniem33

Bericht 15 Feb 2014 21:30

Re: Ik ben zo boos

Poppy, maar een broek of leer is wel iets heel verschillends!

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers