Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Politie bellen, hoe?

<<

Anoniem260

Bericht 14 Feb 2014 16:51

Politie bellen, hoe?

Afgelopen dinsdag ben ik aangereden door een auto. Er is politie (en ambu) bijgeweest, die verschillende dingen genoteerd hebben (verklaringen van de automobilist, van mij, van ooggetuigen). Nou wil ik (mocht de verzekering het willen zien, voor aansprakelijkheid) het 'verslag' opvragen dat de politie gemaakt heeft.

Maar hoe bereik ik de politie? Als ik zoek naar een telefoonnummer, krijg ik '0900-8844', maar is dat het goede nummer? Dat is toch het 'wel politie, geen spoed'-nummer? Ze hoeven niet te komen ofzo, ik wil alleen contact met het bureau hier in mijn woonplaats. Iemand een idee of ik 0900-8844 wel moet bellen, of verder moet zoeken naar een ander telefoonnummer?
<<

Girli

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3627

Geregistreerd: 06 Sep 2013 16:20

Bericht 14 Feb 2014 16:55

Re: Politie bellen, hoe?

Ik heb op de website van de politie gekeken en bij de bureaus hier in de buurt staat allemaal dat 0900 nummer. Volgens mij moet het wel kunnen. Het is geen spoed, maar je hebt wel de politie nodig. Voor informatie in dit geval. Er staat nergens dat ze gelijk naar je toe komen rijden.
<<

Xena

Noob

Berichten: 9

Geregistreerd: 08 Sep 2013 15:14

Bericht 14 Feb 2014 17:08

Re: Politie bellen, hoe?

Je moet inderdaad het 0900 nummer bellen. Degene die je aan de lijn krijgt kan je dan doorverbinden met een bureau bij jou in de buurt.
<<

Anoniem260

Bericht 14 Feb 2014 18:54

Re: Politie bellen, hoe?

thanks voor jullie reactie. Heb 't nummer gebeld en dat bleek 't goede. Hoefde niet eens te worden doorgeschakeld, waarschijnlijk wordt je automatisch doorgekoppeld naar de politie in jouw regio.
<<

Lot

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5486

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:34

Bericht 17 Feb 2014 12:37

Re: Politie bellen, hoe?

Jep want mijn vriend wilde een keer de politie bellen om iets door te geven over zijn eigen woonplaats, maar hij reed toen in een andere regio. Dus hij snapte het even niet toen hij de politie aan de lijn kreeg van die regio, want hij had toch gewoon het nummer van onze regio gebeld? Bleek dus dat je automatisch doorgeschakeld word met de politie van de regio waarin je je bevind.

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers