Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat wil jij graag beter doen voor je partner?

<<

No. 3

Bericht 14 Feb 2014 16:15

Wat wil jij graag beter doen voor je partner?

N.a.v. wat ik zei in het biechttopic, vraag ik me af: waar wil ik aan werken voor mijn vriend? Kromme zin, maar ik weet ff niet hoe ik 'm anders moet formuleren. Best regelmatig doe of zeg ik dingen waarvan ik weet of denk dat hij ze niet leuk vindt, maar ik krijg het zo slecht afgeleerd. Ik ga er voor het gemak vanuit dat jullie dat ook wel eens hebben. Wat wil jij graag beter doen voor je partner?
<<

Anoniem91

Bericht 14 Feb 2014 16:24

Re: Wat wil jij graag beter doen voor je partner?

Minder chaotisch zijn :)
<<

Girli

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3627

Geregistreerd: 06 Sep 2013 16:20

Bericht 14 Feb 2014 16:52

Re: Wat wil jij graag beter doen voor je partner?

Meer/beter opruimen. Ik ben een rommelkont en hij is erg netjes. We hebben er vaak 'ruzie' over. Ik vind het alleen zo moeilijk om aan te passen.
<<

Joan

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1330

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 14 Feb 2014 16:54

Re: Wat wil jij graag beter doen voor je partner?

Ik wil mezelf minder naar beneden praten en zelfverzekerder worden. Dit doe ik natuurlijk ook voor mezelf, maar ik denk dat hij er ook veel last van heeft.
<<

Bloemetjesgordijn

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2241

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:19

Bericht 14 Feb 2014 17:27

Re: Wat wil jij graag beter doen voor je partner?

Ik zou mijn man een groot plezier doen als ik meer in het huishouden zou doen en minder rommel maak maar helaas ben ik dat nu na 7 jaar nog steeds niet aan/afgeleerd.
<<

Anoniem28

Bericht 14 Feb 2014 18:14

Re: Wat wil jij graag beter doen voor je partner?

Wat minder direct reageren. Hij is dat echt niet gewend van huis uit en vind die manier van reageren niet prettig.
<<

Plum

Kwebbel

Berichten: 451

Geregistreerd: 09 Sep 2013 12:33

Bericht 14 Feb 2014 18:25

Re: Wat wil jij graag beter doen voor je partner?

Minder moeilijk doen, minder 'zeuren' Ik denk teveel na, moet meer proberen los te laten.
En proberen minder verlegen te zijn, hij is heel sociaal, ik kijk meer de kat uit de boom.
<<

Sjaak Trekhaak

Bericht 14 Feb 2014 19:10

Re: Wat wil jij graag beter doen voor je partner?

Ik zou een heleboel beter willen doen, ik ben volgens mij niet echt makkelijk om mee te leven:
- ik ben een enorme chaoot, laat dingen slingeren en ben altijd alles kwijt
- ik ben heel slecht in het huishouden, dat zou ik echt graag beter doen
- ik ben slecht in communiceren en mijn gevoelens uitspreken. Maar daar ga ik nu hulp voor krijgen want daarin loop ik echt vast
<<

Anoniem124

Bericht 14 Feb 2014 19:54

Re: Wat wil jij graag beter doen voor je partner?

Vrolijker zijn en knuffeliger.
<<

Anoniem51

Bericht 14 Feb 2014 20:09

Re: Wat wil jij graag beter doen voor je partner?

Meer van mezelf laten zien, opener zijn over wat er in mij hoofd omgaat. En vaker seks.
<<

Taeda

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8609

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:45

Bericht 14 Feb 2014 20:22

Re: Wat wil jij graag beter doen voor je partner?

Het huishouden en dan met name het koken. Hij maakt langere dagen, maar soms moet ik nog beginnen als hij thuiskomt en doet hij het zelf.
Love never loses faith.
november 2016 - mei 2018 - oktober 2021
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15970

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:23

Bericht 15 Feb 2014 00:04

Re: Wat wil jij graag beter doen voor je partner?

Ik kan soms best wat minder klagen.
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Anoniem23

Bericht 15 Feb 2014 00:13

Re: Wat wil jij graag beter doen voor je partner?

Ik weet niet waar ik hem een groter plezier mee zou doen; meer opruimen of beter communiceren over wat mijn plannen zijn.
<<

M-G

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1158

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:39

Bericht 15 Feb 2014 03:56

Re: Wat wil jij graag beter doen voor je partner?

Mijn gevoelens meer/beter uiten.... ik ben daar niet zo goed in. Hij ziet wel aan mij hoe ik mij voel maar hij vind het wel fijn als ik gewoon zeg wat ik denk/voel en ik vind dat moeilijk.... Eerder via MSN kon ik dat prima maar het tegen hem zeggen in real life vind ik lastig... ik wil hem daar meestal ook niet mee lastig vallen, als ik mij slecht voel.
Afbeelding
<<

Anoniem 52

Bericht 15 Feb 2014 12:09

Re: Wat wil jij graag beter doen voor je partner?

Mij meer overgeven aan de gevoelens die ik heb. Qua gevoel zit 't namelijk echt helemaal goed tussen ons en dat weet hij ook wel, maar ik houd een stukje bindingsangst. Verder zijn we nog te kort samen om meer uitgebreid antwoord te geven, denk ik, aangezien we vooralsnog perfect voor elkaar lijken. Hij is heel rustig, waar ik drukker ben. Hij houdt mij dus wat rustiger en ik pep hem een beetje op, trek 'm uit z'n schulp. We zijn allebei familiemensen en geen stappers etc.

Oh en ik zou beter met geld om moeten kunnen gaan. Tenminste, meer volwassen. Nu geef ik alles nog 't liefst uit aan luxe dingen, maar hij heeft een koophuis en gaat dus anders om met zijn inkomen en dat zal ik moeten gaan leren. Minder vaak uit eten gaan betekent bijv. sneller de tuin opknappen...
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11145

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 15 Feb 2014 14:23

Re: Wat wil jij graag beter doen voor je partner?

Meer opruimen. En hij mag wel wat attenter zijn.
R. 2013
D. 2016
<<

Anoniem25

Bericht 15 Feb 2014 14:45

Re: Wat wil jij graag beter doen voor je partner?

Ik zou soms een wat minder kort lontje willen hebben.
<<

Anoniem 63

Bericht 15 Feb 2014 15:37

Re: Wat wil jij graag beter doen voor je partner?

Ik zou liever mogen zijn, meer kleine dingetjes voor hem doen in plaats van me zijn zorgzaamheid maar laten aanleunen (ik ben zoooo lui, te erg voor woorden). Hem meer complimentjes geven. Dat werk.
<<

Bolus26

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2396

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:47

Bericht 15 Feb 2014 15:55

Re: Wat wil jij graag beter doen voor je partner?

ik doe al heel erg mn best om het huishouden beter te laten verlopen en het gaat eigenlijk best goed.Merk echt dat het hem een plezier doet en bij mij wordt het eindelijk een beetje routine.

verder prober ik sinds een paar weken weer wat meer aandacht aan mn uiterlijk te besteden als ik thuis ben,make upje, parfum etc... merk dat het mezelf ook een boost geeft.
<<

Parisienne

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3787

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:55

Bericht 15 Feb 2014 19:13

Re: Wat wil jij graag beter doen voor je partner?

M-Train schreef:Vrolijker zijn en knuffeliger.

Dit.
<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6123

Geregistreerd: 11 Sep 2013 12:54

Bericht 15 Feb 2014 19:20

Re: Wat wil jij graag beter doen voor je partner?

Hij zou heel blij zijn als ik mijn schoenen niet draag in de badkamer, en erger, laat slingeren in de badkamer.

En hij zou het nog meer waarderen als ik niet zo zou zeiken iedere keer over gezond eten en eens gezellig op een doordeweekse dag naar de Mac ofzo zou gaan.

En het deurtje van de wasdroger niet als kledingrek gebruiken.
<<

Anoniem 43

Bericht 15 Feb 2014 20:16

Re: Wat wil jij graag beter doen voor je partner?

.
Laatst gewijzigd door Anoniem 43 op 15 Apr 2014 15:58, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem44

Bericht 15 Feb 2014 20:17

Re: Wat wil jij graag beter doen voor je partner?

Beter plannen en minder chaotisch zijn.
<<

Anoniem29

Bericht 15 Feb 2014 21:02

Re: Wat wil jij graag beter doen voor je partner?

Nog vaker kusjes geven haha :D

Ik denk gewoon wat minder laten slingeren of rommeltjes sneller opruimen (paspoort ligt nu op tafel, een schaar, een oude glamour, 2 handcreme monstertjes, een cd, een brief van de zorgverzekering, een sollicitatiebrief haha.. Ik ruim het gewoon niet op of ik maak er stapeltjes van om vervolgens iets onderop nodig te hebben..)

Mijn vriend zegt:"Vaker een wasje aanzetten".. Dat klopt, hij wast bijna altijd. Ik haal het meestal wel af trouwens, maar pas na een paar dagen haha.
<<

Anoniem99

Bericht 15 Feb 2014 21:31

Re: Wat wil jij graag beter doen voor je partner?

Mezelf minder naar beneden halen. Dat vind hij echt niet leuk.
Volgende

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers