Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Aangesproken door de juf van de psz (even advies nodig)

<<

Anoniem75

Bericht 14 Feb 2014 22:50

Re: Aangesproken door de juf van de psz (even advies nodig)

Nadat papa thuis is gekomen ging het eigenlijk vrij goed. Hij is met papa samen naar de supermarkt gefietst en hij heeft daar een kleine driftbui gehad zei mijn man maar toen heeft hij hem snel afgeleid. Thuis ook een kleine driftbui maar door hem even goed aan te spreken was dat gelukkig zo voorbij. Hij was verder vrolijk en hielp goed mee met wat dingetjes en totaal geen agressie meer gezien vandaag. Hij was voordat hij naar bed ging zelfs heel lief. Hij lag lekker bij me en was met zijn knuffel en doekje over mijn blote buik aan het aaien. Hij wilde door mijn navel met de baby praten :laughcry: en vroeg nog wanneer de baby nou komt en of hij dan ook een knuffel krijgt net als hij. Het voelde weer even zoals 'vanouds' want hij kan echt heel erg lief zijn.

Kortom meer aandacht is denk ik idd de beste oplossing. En dan eigelijk een middenweg tussen hem betrekken met dingen van de verhuizing en de baby en hem juist met rust laten en zijn eigen gangetje laten gaan. Hij is namelijk toch erg nieuwsgierig naar alles want hij ziet ook dat er spullen weg zijn in in een doos zitten en dat mama wat vaker moet rusten en een dikke buik heeft. Maar een dag zoals vandaag doet hem ook goed merkte wij. Dus het is nu even een goede middenweg zoeken.

Ik heb hem vanmiddag gevraagd wat hij morgenmiddag graag wilde doen. En hij wilde graag met mij cakejes maken. Dus dat is hij vandaag samen met zijn papa gaan halen in de supermarkt en morgen gaan we dus samen bakken :) En als we woensdag de sleutel krijgen dan is in de ochtend zijn oma hier zodat wij de overdracht kunnen doen en 's middags gaan we S. ophalen en mijn schoonmoeder om S. even het huis te laten zien, uitleggen dat we er gaan wonen en dat hij soms wel even papa moet helpen met 'klussen'. We nemen wat speelgoed mee en na een uurtje ga ik met S. en zijn oma weer naar huis. En dan blijft hij donderdag gewoon weer lekker thuis bij mij en vrijdagmiddag mag hij weer even een uurtje met me mee. Ik denk dat we het zo wel goed aanpakken voor hem. Gewoon stapje voor stapje. Dinsdagmiddag moet hij weer naar de psz en ik ben dan benieuwd hoe hij zich dan gedraagt..
<<

Anoniem75

Bericht 14 Feb 2014 23:07

Re: Aangesproken door de juf van de psz (even advies nodig)

Alleen stel hij blijft zo agressief op de psz en stel dat hij dat thuis niet doet en gewoon zichzelf is. Zouden jullie hem er dan af halen, thuis houden en in Augustus op de Basisschool een nieuwe start geven of gewoon naar de psz blijven brengen? We verhuizen naar een ander dorp maar hebben ervoor gekozen hem op deze psz te houden zodat er nog iets vertrouwds overblijft voor hem maar nu twijfel ik dus of we dat wel goed doen..
<<

Anoniem51

Bericht 15 Feb 2014 00:17

Re: Aangesproken door de juf van de psz (even advies nodig)

Ik zou hem er houden en kijken in hoeverre je afspraken kunt maken met de leidsters. Er verandert al zoveel voor hem, probeer datgene wat stabiel kán blijven, stabiel te houden.
<<

Annie24

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1405

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:22

Bericht 15 Feb 2014 06:32

Re: Aangesproken door de juf van de psz (even advies nodig)

Ik zou hem ook op de psz laten. Dan is er nog iets vertrouwds in deze rare tijd. Y. gaat ook nog naar hetzelfde kdv tot hij naar de psz gaat in september. Het is wat omrijden maar dat maakt niet uit.
Afbeelding
<<

Dropveter

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1919

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:44

Bericht 15 Feb 2014 08:39

Re: Aangesproken door de juf van de psz (even advies nodig)

Ik zou hem er ook op laten Razz en even aan kijken hoe het verloopt. Wat er ook gezegd werd boven mij door iemand, dat is nu wel zijn stabiele plek zeg maar. Mocht het echt niet meer gaan, dan zou ik in gesprek gaan met leidster en kijken hoe en wat verder. Maar ik zou voor nu hem er nog wel op laten.
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers