Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


goedkope hoekbank, zittmax wonen?onder 500 euro

<<

Luenca

Noob

Berichten: 34

Geregistreerd: 04 Sep 2013 08:48

Bericht 13 Feb 2014 15:25

goedkope hoekbank, zittmax wonen?onder 500 euro

ik heb een mooie hoekbank gezien op de site van zitmaxx wonen, 275 euro
nou vraag ik me af of hier iemand ervaring mee heeft, want vaak zegt de prijs ook wel wat over de kwaliteit
heeft iemand ervaring met zittmax wonen? of ergens anders hoekbanken onder de 500 euro waar de kwaliteit zeer goed van is?


http://www.zitmaxx.eu/banken/pd_1_13774 ... vzHcGJ5M9A

http://www.wehkamp.nl/wonen-slapen/bank ... B647D4DDE5

referenties lezen heeft ook niet veel zin, gezien het vaak door de winkel zelf ook word geschreven!
11 oktober 2016
<<

Anoniem253

Bericht 13 Feb 2014 15:32

Re: goedkope hoekbank, zittmax wonen?onder 500 euro

Wij zijn een keer in de showroom gaan kijken omdat de banken er op de aite goed uit zien. Het viel ons erg tegen in de showroom en hebben toen besloten daar geen bank te kopen.
<<

Anoniem129

Bericht 13 Feb 2014 16:29

Re: goedkope hoekbank, zittmax wonen?onder 500 euro

Ik denk dat je voor dat bedrag niet echt een goede bank kan kopen, wil je een goede bank zal je wa meergeld uit moeten geven. Ik merkte het wel met de aanschaf van mijn bank. Ga maar op een goedkopere zitten en dan op een duurdere. Mijn vriend kreeg van de goedkopere al in de winkel rugpijn bij wijze van spreken.
<<

Carra

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3089

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:50

Bericht 13 Feb 2014 16:41

Re: goedkope hoekbank, zittmax wonen?onder 500 euro

Ik vind vooral het personeel daar ontzettend onaardig. Maar goed, dat zegt niks over de kwaliteit.
<<

Nigella

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 113

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:37

Bericht 13 Feb 2014 18:16

Re: goedkope hoekbank, zittmax wonen?onder 500 euro

De prijzen waarmee Zitmaxx mee adverteert zijn niet de prijzen die je uiteindelijk betaalt voor jouw keuze qua stof/kleur.

Vriendin van mij ging af op een advertentie van 800 euro, maar betaalde uiteindelijk iets van 400 meer. Dit na een hoop gesteggel in de winkel.
<<

Anoniem178

Bericht 13 Feb 2014 19:40

Re: goedkope hoekbank, zittmax wonen?onder 500 euro

Leen Bakker heeft ook een aantal hoekbanken onder de 500 euro. De mijne komt er ook vandaan, die was 600. Je merkt na 3 jaar (eigenlijk na een jaar al) welke plek favoriet is (het hoekje! :banaan: ), maar de katten hebben voor de grootste slijtage gezorgd en dat was bij een dure bank ook wel gebeurd.
<<

Anoniem73

Bericht 13 Feb 2014 20:16

Re: goedkope hoekbank, zittmax wonen?onder 500 euro

Rovine schreef:Leen Bakker heeft ook een aantal hoekbanken onder de 500 euro. De mijne komt er ook vandaan, die was 600. Je merkt na 3 jaar (eigenlijk na een jaar al) welke plek favoriet is (het hoekje! :banaan: ), maar de katten hebben voor de grootste slijtage gezorgd en dat was bij een dure bank ook wel gebeurd.


Haha dan hebben wij vast dezelfde bank!
<<

Anoniem31

Bericht 15 Feb 2014 17:13

Re: goedkope hoekbank, zittmax wonen?onder 500 euro

Wij hebben een hoekbank bij profijtmeubel vandaan. Daar hebben ze ook heel veel keus

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers