Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Hairextensions

<<

Anoniem315

Bericht 15 Feb 2014 20:33

Re: Hairextensions

Weg.
Laatst gewijzigd door Anoniem315 op 22 Feb 2014 19:15, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem198

Bericht 15 Feb 2014 21:48

Re: Hairextensions

Carrie schreef:
Victoria schreef:Carrie, nee ik had wax extensions en als je goed kijkt zie je er in ieder geval 1 zitten.
Mijn eigen haar zag je op deze foto er nog wel doorheen komen. Ik heb het later bij laten snijden.
Durfde dat niet te laten doen bij de gene die de extensions had gezet want daar had ze nog niet zoveel ervaring mee.

Krullen zijn inderdaad beter geschikt voor extensions :wink:
Helaas heb ik van de mijne een aantal jaar geleden afscheid moeten nemen. Maar ja da's een heel ander verhaal.

Oja, snap ik. Als je er geen goed gevoel bij had dan was het verstandig ze door iemand anders bij te laten snijden :) Waarom draag je ze nu niet meer dan?


Vanwege de kosten en omdat ik het idee had dat mijn haar aan het afbreken was.
Als ik ooit weer extensions zou nemen dan geen waxextensions meer.
<<

Anoniem301

Bericht 15 Feb 2014 23:04

Re: Hairextensions

Victoria schreef:
Carrie schreef:
Victoria schreef:Carrie, nee ik had wax extensions en als je goed kijkt zie je er in ieder geval 1 zitten.
Mijn eigen haar zag je op deze foto er nog wel doorheen komen. Ik heb het later bij laten snijden.
Durfde dat niet te laten doen bij de gene die de extensions had gezet want daar had ze nog niet zoveel ervaring mee.

Krullen zijn inderdaad beter geschikt voor extensions :wink:
Helaas heb ik van de mijne een aantal jaar geleden afscheid moeten nemen. Maar ja da's een heel ander verhaal.

Oja, snap ik. Als je er geen goed gevoel bij had dan was het verstandig ze door iemand anders bij te laten snijden :) Waarom draag je ze nu niet meer dan?


Vanwege de kosten en omdat ik het idee had dat mijn haar aan het afbreken was.
Als ik ooit weer extensions zou nemen dan geen waxextensions meer.

Ja begrijp ik. Ik zou dan voor ingenaaide matten gaan (heb ik 1,5 jaar gehad) of clip ins. Is minder slecht voor je haar
<<

caribbeanlover

Bericht 16 Feb 2014 19:59

Re: Hairextensions

Ik herinner me die foto van jou nog heel goed met die Tony Pony hahaha. Was vroeger op Telsell oid. Een stuk nephaar die je in echte haar klemde.
<<

Anoniem301

Bericht 16 Feb 2014 20:11

Re: Hairextensions

caribbeanlover schreef:Ik herinner me die foto van jou nog heel goed met die Tony Pony hahaha. Was vroeger op Telsell oid. Een stuk nephaar die je in echte haar klemde.

Ooooh ja toen was ik 17 ofzo. Maar dat bedoel ik nu niet :)
<<

caribbeanlover

Bericht 16 Feb 2014 20:12

Re: Hairextensions

Maar ik wel ;). Waarom heb je nu matten? Dat heb jij toch niet nodig?
<<

Anoniem301

Bericht 16 Feb 2014 20:24

Re: Hairextensions

caribbeanlover schreef:Maar ik wel ;). Waarom heb je nu matten? Dat heb jij toch niet nodig?
heb ik hierboven al ergens uitgelegd. Omdat mijn haar sinds het stoppen met de pil heel raar doet. Ik heb steile plukken door mijn haar, en de punten zijn ook steil, heel gek.
<<

caribbeanlover

Bericht 16 Feb 2014 20:59

Re: Hairextensions

Ik had al vernomen dat je krullen er amper nog zijn, maar zoals ik het zag vond ik het meevallen hoor.
<<

Anoniem301

Bericht 16 Feb 2014 21:04

Re: Hairextensions

caribbeanlover schreef:Ik had al vernomen dat je krullen er amper nog zijn, maar zoals ik het zag vond ik het meevallen hoor.

Ja dat komt omdat ik clip ins draag. Dan zie je het dus niet.
<<

caribbeanlover

Bericht 16 Feb 2014 21:10

Re: Hairextensions

Aha, maar gewoon doen wat je wilt doen hoor. Ik heb zelf een dooie poes op mijn hoofd.
<<

Anoniem301

Bericht 16 Feb 2014 21:11

Re: Hairextensions

caribbeanlover schreef:Aha, maar gewoon doen wat je wilt doen hoor. Ik heb zelf een dooie poes op mijn hoofd.

Hahaha niet toch. Jij hebt hartstikke mooi lang haar!
<<

caribbeanlover

Bericht 16 Feb 2014 21:16

Re: Hairextensions

Het is wel lang, maar wel een dooie poes hoor vandaar dat ik sinds kort een krultang heb dan lijkt het nog wat.
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10379

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:55

Bericht 16 Feb 2014 21:20

Re: Hairextensions

Brrr ik heb matten gehad, maar nooit meer. De eerste paar dagen deed het ontzettend pijn, omdat de vlechten zo strak zaten. Na een paar dagen heb ik ze eruit gehaald, omdat mijn hele hoofd kapot was op de plekken van de elastiekjes. Maar, het stond wel mooi.... Haha voor mij niet zon geslaagd verhaal dus.
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

Anoniem301

Bericht 16 Feb 2014 21:31

Re: Hairextensions

Sam schreef:Brrr ik heb matten gehad, maar nooit meer. De eerste paar dagen deed het ontzettend pijn, omdat de vlechten zo strak zaten. Na een paar dagen heb ik ze eruit gehaald, omdat mijn hele hoofd kapot was op de plekken van de elastiekjes. Maar, het stond wel mooi.... Haha voor mij niet zon geslaagd verhaal dus.

Oh vervelend! Maar elastiekjes? Ik had geen elastiekjes.
<<

Ramses

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 133

Geregistreerd: 02 Sep 2013 08:39

Bericht 17 Feb 2014 09:30

Re: Hairextensions

Ik vind het prachtig. Ik zou zelf wel clip ins willen proberen, maar waar koop je die?
<<

Anoniem301

Bericht 17 Feb 2014 09:38

Re: Hairextensions

Marie schreef:Ik vind het prachtig. Ik zou zelf wel clip ins willen proberen, maar waar koop je die?


Ik weet niet waar je woont, maar dat kan Google je vast vertellen!
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10379

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:55

Bericht 20 Feb 2014 21:22

Re: Hairextensions

Carrie schreef:
Sam schreef:Brrr ik heb matten gehad, maar nooit meer. De eerste paar dagen deed het ontzettend pijn, omdat de vlechten zo strak zaten. Na een paar dagen heb ik ze eruit gehaald, omdat mijn hele hoofd kapot was op de plekken van de elastiekjes. Maar, het stond wel mooi.... Haha voor mij niet zon geslaagd verhaal dus.

Oh vervelend! Maar elastiekjes? Ik had geen elastiekjes.


Ja bij de vlechtjes waar die matten in werden genaaid. Heel mn hoofd ermee vol.
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

Anoniem301

Bericht 20 Feb 2014 21:28

Re: Hairextensions

Sam schreef:
Carrie schreef:
Sam schreef:Brrr ik heb matten gehad, maar nooit meer. De eerste paar dagen deed het ontzettend pijn, omdat de vlechten zo strak zaten. Na een paar dagen heb ik ze eruit gehaald, omdat mijn hele hoofd kapot was op de plekken van de elastiekjes. Maar, het stond wel mooi.... Haha voor mij niet zon geslaagd verhaal dus.

Oh vervelend! Maar elastiekjes? Ik had geen elastiekjes.


Ja bij de vlechtjes waar die matten in werden genaaid. Heel mn hoofd ermee vol.
Echt waar joh? Lijkt me inderdaad pijnlijk zeg! Nu ik er over nadenk, ik had ook elastiekjes. Een per vlechtje, dus twee in totaal. Die voelde ik gelukkig niet zitten.
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10379

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:55

Bericht 20 Feb 2014 21:32

Re: Hairextensions

Was inderdaad niet prettig.
Maar heb jij niet hartstikke mooi haar van jezelf?
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

Anoniem301

Bericht 20 Feb 2014 21:46

Re: Hairextensions

Sam schreef:Was inderdaad niet prettig.
Maar heb jij niet hartstikke mooi haar van jezelf?

Ja, nou, eigenlijk wel :smile: Maar sinds ik met de pil gestopt ben niet. Mijn haar is heel raar met steile plukken ertussen, en de punten zijn ook steil. En in mijn nek extreme krul. Dus kan er niet zoveel mee, maar met die clip ins zie je er bijna niks van. En heerlijk dat ze 's avonds weer uit kunnen.
<<

caribbeanlover

Bericht 21 Feb 2014 09:53

Re: Hairextensions

Ik heb ook krullen van mezelf, maar anderen als die van jou. Dmv er wax in te doen en het goed erin te kneden kreeg ik mooiere krullen ervan. Iets voor jou?
<<

Anoniem301

Bericht 21 Feb 2014 10:09

Re: Hairextensions

caribbeanlover schreef:Ik heb ook krullen van mezelf, maar anderen als die van jou. Dmv er wax in te doen en het goed erin te kneden kreeg ik mooiere krullen ervan. Iets voor jou?


Voor mij? Nee het is echt hopeloos, de hele structuur van mijn haar is veranderd, helaas. Hopelijk komt het ooit nog terug.
<<

caribbeanlover

Bericht 21 Feb 2014 11:42

Re: Hairextensions

Zonde he. Mijn haar was vroeger ook mooi krullend, maar toen wilde ik het steil en kwam er chemische bende aan te pas. Echt helemaal steil zou het nooit worden werd me verteld, maar ja iedereen is wel eens eigenwijs. Wellicht dat het daardoor komt dat het nu zo lelijk is of dat het slechter word naarmate je ouder word.
<<

Anoniem301

Bericht 21 Feb 2014 12:57

Re: Hairextensions

caribbeanlover schreef:Zonde he. Mijn haar was vroeger ook mooi krullend, maar toen wilde ik het steil en kwam er chemische bende aan te pas. Echt helemaal steil zou het nooit worden werd me verteld, maar ja iedereen is wel eens eigenwijs. Wellicht dat het daardoor komt dat het nu zo lelijk is of dat het slechter word naarmate je ouder word.


Misschien is onze aftakeling nu al begonnen! :nopompom:
<<

caribbeanlover

Bericht 21 Feb 2014 23:55

Re: Hairextensions

Zou best kunnen. Heb vandaag en eergisteren weer een sessie DIY ''trek je grijze haren eruit per pincet'' erop zitten :cry:
Ik weet dat als je in de overgang bent dat je haar er slechter/dunner etc uit gaat zien, maar dat is niet het geval bij ons.
Vorige

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers