Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Hairextensions

<<

caribbeanlover

Bericht 14 Feb 2014 15:54

Re: Hairextensions

Victoria, raar dat het vn uit India komt aangezien dat zwart haar is.

Parel, ik vind het echt niet mooi bij jou omdat je duidelijk verschil ziet. Zonde, want het kan heel mooi zijn mits het goed gedaan is.
<<

Zoethout

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 702

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:43

Bericht 14 Feb 2014 17:30

Re: Hairextensions

caribbeanlover schreef:
Parel, ik vind het echt niet mooi bij jou omdat je duidelijk verschil ziet. Zonde, want het kan heel mooi zijn mits het goed gedaan is.


Wat zie je dan precies? Ik vind namelijk dat het er heel mooi uitziet...
Leven en laten leven
<<

Anoniem26

Bericht 14 Feb 2014 20:34

Re: Hairextensions

Lekker bot weer cbl.

Ziet er toch gewoon mooi uit, ik zie dat verschil niet.
<<

Discodip

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 217

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:24

Bericht 14 Feb 2014 20:42

Re: Hairextensions

Foto weg

Ik had 4 jaar lang hairextensions. Ik had ze van great extensions dat is gemaakt van echt haar. Bij mij in het haar zaten er 100 extensions in en ik had ze zo'n 5 maanden. Ik was er al altijd super blij mee.
Laatst gewijzigd door Discodip op 17 Feb 2014 13:39, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem198

Bericht 14 Feb 2014 21:07

Re: Hairextensions

caribbeanlover schreef:Victoria, raar dat het vn uit India komt aangezien dat zwart haar is.

Parel, ik vind het echt niet mooi bij jou omdat je duidelijk verschil ziet. Zonde, want het kan heel mooi zijn mits het goed gedaan is.


Wat is daar raar aan?

Mooi ijsmeisje!
<<

Anoniem198

Bericht 14 Feb 2014 21:29

Re: Hairextensions

Zo zag het er bij mij uit

Weg
Laatst gewijzigd door Anoniem198 op 17 Feb 2014 20:17, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

caribbeanlover

Bericht 15 Feb 2014 00:53

Re: Hairextensions

Victoria schreef:
caribbeanlover schreef:Victoria, raar dat het vn uit India komt aangezien dat zwart haar is.

Parel, ik vind het echt niet mooi bij jou omdat je duidelijk verschil ziet. Zonde, want het kan heel mooi zijn mits het goed gedaan is.


Wat is daar raar aan?

Mooi ijsmeisje!


Omdat het toch zwart haar is of gaan ze het bleken en kleuren?
<<

caribbeanlover

Bericht 15 Feb 2014 00:55

Re: Hairextensions

Lexie schreef:Lekker bot weer cbl.

Ziet er toch gewoon mooi uit, ik zie dat verschil niet.


Dat is niet bot, dat is hoe ik het zie. Je ziet dat ze een klein deel krullen heeft en daaronder is het gewoon steil nou en dat vind ik lelijk. Doe het helemaal steil of helemaal gekruld, maar niet zo.
<<

Anoniem51

Bericht 15 Feb 2014 01:44

Re: Hairextensions

Maar dat is toch gewoon een kwestie van hoe je je haar stijlt of krult? Dat heeft toch niet zoveel met het zetten van je extensions te maken? Of zeg ik nou iets geks?
<<

Anoniem57

Bericht 15 Feb 2014 09:15

Re: Hairextensions

Joh cbl flikker toch op!!
Ik ben niet snel pissig te krijgen maar dit vind ik ten eerste echt onwijs bot hoe je het verwoord, en als je iets verder kijkt dan je kortzichtige neus lang is, dan zou je zien dat dat de bedoeling is. Ik vind het mooi als er bovenin krullen in zitten en onderop steil is, dat doe ik nu nog, ZONDER extensions. Dat je dat geen porem vindt, ala, maar ga niet als een azijnpisser los op bijna de enige foto die er staat omdat je weer eens wat te zeiken moet hebben.
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8146

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:36

Bericht 15 Feb 2014 09:47

Re: Hairextensions

Parel schreef:Joh cbl flikker toch op!!
Ik ben niet snel pissig te krijgen maar dit vind ik ten eerste echt onwijs bot hoe je het verwoord, en als je iets verder kijkt dan je kortzichtige neus lang is, dan zou je zien dat dat de bedoeling is. Ik vind het mooi als er bovenin krullen in zitten en onderop steil is, dat doe ik nu nog, ZONDER extensions. Dat je dat geen porem vindt, ala, maar ga niet als een azijnpisser los op bijna de enige foto die er staat omdat je weer eens wat te zeiken moet hebben.


:good:

Ze zitten er hartstikke mooi in op die foto!!
30-04-2017
<<

Discodip

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 217

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:24

Bericht 15 Feb 2014 12:10

Re: Hairextensions

Parel mag toch wel zekers zelf weten wat ze met haar haar doet.
Ik zie weleens meiden die extensions hebben en die van hun zelf een bob/ kort haar hebben en dat je dat blijft zien wanneer ze extensions hebben. Dan zie je een bob met daaronder nog lang haar. Dat vind ik niet mooi,geen mooie overgang.
<<

Toet

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2622

Geregistreerd: 03 Sep 2013 11:00

Bericht 15 Feb 2014 12:17

Re: Hairextensions

Poehh.. Wat een drama. Je mag het toch ook best zeggen als je iets niet mooi vindt? CBL hoeft dat niet zo onaardig te doen maar Parels reactie getuigd ook niet echt van incasseringsvermogen. En hoe kun je nou op één foto beoordelen dat het juist de bedoeling is? Ik vond het er ook een beetje raar uitzien dat de helft gekruld is en de helft steil, is het zo vanzelfsprekend dat dat de bedoeling zou zijn? Ohja, als je daaraan twijfelt kun je dat natuurlijk beter gewoon vragen i.p.v gelijk je botte mening erover te geven. Dat ontbreekt dan weer bij CBL.
<<

Anoniem57

Bericht 15 Feb 2014 12:55

Re: Hairextensions

Nou ik laat cbl altijd gewoon gaan, tact is niet haar grootste kwaliteit. Maar dan nog zie ik totaal geen verschil in kleur of structuur qua extensions, dat je m'n kapsel niks vindt, prima, maar je kan gewoon niet zien wat echt is of wat niet. Ze zoekt gewoon weer sensatie, naar mijn mening, en dit keer ben ik de gebeten hond.

Nogmaals, je hoeft het niet mooi te vinden, dat verwacht ik van niemand behalve van mezelf.
<<

caribbeanlover

Bericht 15 Feb 2014 13:55

Re: Hairextensions

Parel schreef:Joh cbl flikker toch op!!
Ik ben niet snel pissig te krijgen maar dit vind ik ten eerste echt onwijs bot hoe je het verwoord, en als je iets verder kijkt dan je kortzichtige neus lang is, dan zou je zien dat dat de bedoeling is. Ik vind het mooi als er bovenin krullen in zitten en onderop steil is, dat doe ik nu nog, ZONDER extensions. Dat je dat geen porem vindt, ala, maar ga niet als een azijnpisser los op bijna de enige foto die er staat omdat je weer eens wat te zeiken moet hebben.


Zeik zelf eens niet zo! Ik vind het gewoon lelijk zo half steil en krullend dat is mijn mening en die mag ik hebben! Dat jij daar niet tegen kan, dat is jammer dan!
Oh wat ben ik verschrikkelijk bot zeg....................maar niet heus. Ik zeg gewoon wat ik ervan vind, klaar. Overdrijf niet zo. Je had ook niks kunnen zeggen he!
<<

caribbeanlover

Bericht 15 Feb 2014 13:57

Re: Hairextensions

ijsjemeisje schreef:Parel mag toch wel zekers zelf weten wat ze met haar haar doet.
Ik zie weleens meiden die extensions hebben en die van hun zelf een bob/ kort haar hebben en dat je dat blijft zien wanneer ze extensions hebben. Dan zie je een bob met daaronder nog lang haar. Dat vind ik niet mooi,geen mooie overgang.


Zeg ik ergens dat ze dat niet mag doen? NEE, lezen!
<<

Toet

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2622

Geregistreerd: 03 Sep 2013 11:00

Bericht 15 Feb 2014 13:57

Re: Hairextensions

Parel schreef:Nou ik laat cbl altijd gewoon gaan, tact is niet haar grootste kwaliteit. Maar dan nog zie ik totaal geen verschil in kleur of structuur qua extensions, dat je m'n kapsel niks vindt, prima, maar je kan gewoon niet zien wat echt is of wat niet. Ze zoekt gewoon weer sensatie, naar mijn mening, en dit keer ben ik de gebeten hond.

Nogmaals, je hoeft het niet mooi te vinden, dat verwacht ik van niemand behalve van mezelf.


Ah oké, ik dacht even dat je het je zo aan zou trekken, omdat je zei 'echt pissig' te zijn. En dat is echt niet nodig! Het is inderdaad ook wel vrij bijzonder om aan de hand van jouw foto zo'n oordeel te vellen, want zo heel duidelijk zie je het niet.
<<

caribbeanlover

Bericht 15 Feb 2014 13:59

Re: Hairextensions

Toet schreef:Poehh.. Wat een drama. Je mag het toch ook best zeggen als je iets niet mooi vindt? CBL hoeft dat niet zo onaardig te doen maar Parels reactie getuigd ook niet echt van incasseringsvermogen. En hoe kun je nou op één foto beoordelen dat het juist de bedoeling is? Ik vond het er ook een beetje raar uitzien dat de helft gekruld is en de helft steil, is het zo vanzelfsprekend dat dat de bedoeling zou zijn? Ohja, als je daaraan twijfelt kun je dat natuurlijk beter gewoon vragen i.p.v gelijk je botte mening erover te geven. Dat ontbreekt dan weer bij CBL.


Wat maakt het nou een hol uit. Ik vind het niet mooi, klaar! Als iemand mijn trui niet mooi vind, jammer dan, daar zit ik niet mee. Parel trekt zich het teveel aan!
<<

Toet

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2622

Geregistreerd: 03 Sep 2013 11:00

Bericht 15 Feb 2014 14:05

Re: Hairextensions

caribbeanlover schreef:
Toet schreef:Poehh.. Wat een drama. Je mag het toch ook best zeggen als je iets niet mooi vindt? CBL hoeft dat niet zo onaardig te doen maar Parels reactie getuigd ook niet echt van incasseringsvermogen. En hoe kun je nou op één foto beoordelen dat het juist de bedoeling is? Ik vond het er ook een beetje raar uitzien dat de helft gekruld is en de helft steil, is het zo vanzelfsprekend dat dat de bedoeling zou zijn? Ohja, als je daaraan twijfelt kun je dat natuurlijk beter gewoon vragen i.p.v gelijk je botte mening erover te geven. Dat ontbreekt dan weer bij CBL.


Wat maakt het nou een hol uit. Ik vind het niet mooi, klaar! Als iemand mijn trui niet mooi vind, jammer dan, daar zit ik niet mee. Parel trekt zich het teveel aan!


Rustig maar CBL! Het gaat erom hoe je het brengt. Natuurlijk mag jij iets niet mooi vinden en je mening hebben maar je kunt ook proberen dat op een aardige manier te zeggen of eerst vragen hoe het zit voor dat je je oordeel klaar hebt. Probeer je een beetje in een ander te verplaatsen.
<<

Anoniem198

Bericht 15 Feb 2014 18:09

Re: Hairextensions

caribbeanlover schreef:
Victoria schreef:
caribbeanlover schreef:Victoria, raar dat het vn uit India komt aangezien dat zwart haar is.

Parel, ik vind het echt niet mooi bij jou omdat je duidelijk verschil ziet. Zonde, want het kan heel mooi zijn mits het goed gedaan is.


Wat is daar raar aan?

Mooi ijsmeisje!


Omdat het toch zwart haar is of gaan ze het bleken en kleuren?


Goed zo! Even zelf nadenken en dan weet je vanzelf het antwoord.
Heel veel vrouwen verven hun haar dat werkt ook zo met extensions.
<<

Anoniem301

Bericht 15 Feb 2014 20:05

Re: Hairextensions

Ik vind krullen gemengd met steil ook niet zo geslaagd. Dan krijg ik het idee van matten in je haar zeg maar. Verder ziet het er mooi uit, de kleur is iig perfect aangesloten op je andere haar Parel. Maar hoe je eigen echte haar is vind ik veel mooier staan bij je! Een mooi vol kapsel.

CBL, dat haar uit India bijvoorbeeld wordt inderdaad geverfd en soms ook gepermanent. Zodat het precies hetzelfde als je eigen haar zal zijn.
<<

Anoniem301

Bericht 15 Feb 2014 20:09

Re: Hairextensions

Had jij matten Victoria? Heb het idee dat ik er een zie zitten. Ook was het misschien mooier geweest als je eigen haar wat meer versneden was met de rest. Nu zie je zo'n randje zitten, het valt niet echt door het haar wat erin gezet is. Ik heb nu ook tijdelijk matten omdat mijn krullen raar doen/half steil zijn. Ik denk dat het met krullen minder opvallend is, daar heb ik dan weer geluk mee :)
<<

Anoniem198

Bericht 15 Feb 2014 20:16

Re: Hairextensions

Carrie, nee ik had wax extensions en als je goed kijkt zie je er in ieder geval 1 zitten.
Mijn eigen haar zag je op deze foto er nog wel doorheen komen. Ik heb het later bij laten snijden.
Durfde dat niet te laten doen bij de gene die de extensions had gezet want daar had ze nog niet zoveel ervaring mee.

Krullen zijn inderdaad beter geschikt voor extensions :wink:
Helaas heb ik van de mijne een aantal jaar geleden afscheid moeten nemen. Maar ja da's een heel ander verhaal.
<<

Anoniem301

Bericht 15 Feb 2014 20:19

Re: Hairextensions

Victoria schreef:Carrie, nee ik had wax extensions en als je goed kijkt zie je er in ieder geval 1 zitten.
Mijn eigen haar zag je op deze foto er nog wel doorheen komen. Ik heb het later bij laten snijden.
Durfde dat niet te laten doen bij de gene die de extensions had gezet want daar had ze nog niet zoveel ervaring mee.

Krullen zijn inderdaad beter geschikt voor extensions :wink:
Helaas heb ik van de mijne een aantal jaar geleden afscheid moeten nemen. Maar ja da's een heel ander verhaal.

Oja, snap ik. Als je er geen goed gevoel bij had dan was het verstandig ze door iemand anders bij te laten snijden :) Waarom draag je ze nu niet meer dan?
<<

Anoniem315

Bericht 15 Feb 2014 20:20

Re: Hairextensions

Ik had matjes, gemaakt van echt haar. Ik moest iets van 75 euro betalen voor een stuk of 6 van die matjes. M'n kapster had ze via een beurs voor me op de kop getikt.
Voor mijn bruiloft heeft ze ze eerst met een carmenset gekruld (en mijn eigen haar ook) en het er daarna met een redelijk losse steek in gezet. Ze maakte een soort van horizontale vlechten in mijn haar en daar naaide ze ze aan vast. Ik heb ze er een week of twee in gehad. Een paar maanden later heeft ze ze er weer in gedaan, maar dan met een strakkere steek. Toen kon ik er langer mee toe. Een week of 8.
Ik heb geen speciale producten gebruikt.
Die matjes heb ik nog steeds in huis. Ze kunnen een keer of 6 opnieuw worden in gezet. Op den duur schijnen ze te gaan slijten.
Volgens mij moet elke kapster het wel kunnen.
VorigeVolgende

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers