Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Moderubriek #2: Routine voor basismake-up, update 19-2!

<<

Zoethout

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 702

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:43

Bericht 19 Mrt 2014 23:05

Re: Moderubriek #2: Routine voor basismake-up, update 19-2!

Mamsie, ik vind het goed kunnen. Inderdaad wat Liz ook zegt met verloop van haar -en nek lijn.
Leven en laten leven
<<

Mamsie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2184

Geregistreerd: 01 Sep 2013 22:58

Bericht 19 Mrt 2014 23:09

Re: Moderubriek #2: Routine voor basismake-up, update 19-2!

Thxz liz! Ik heb ook 2 pallets van MUA. Erg fijn idd.

Zoethout, ja het kan ook wel maar ik moet hem echt maar dun aanbrengen. Ik heb m'n hals ook wel wat bronzer gegeven trouwens.
GVS Let me love you a little more before youre not little anymore.
<<

expressob

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2005

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:44

Bericht 19 Mrt 2014 23:18

Re: Moderubriek #2: Routine voor basismake-up, update 19-2!

Je ziet er goed uit Mamsie!
<<

Mamsie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2184

Geregistreerd: 01 Sep 2013 22:58

Bericht 20 Mrt 2014 13:08

Re: Moderubriek #2: Routine voor basismake-up, update 19-2!

expressob schreef:Je ziet er goed uit Mamsie!


Dankje!
GVS Let me love you a little more before youre not little anymore.
<<

Mezzoforte

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 469

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 26 Mrt 2014 10:39

Re: Moderubriek #2: Routine voor basismake-up, update 19-2!

Wat een leuk topic zeg!!! Ik gebruik normaal echt helemaal geen make-up, maar ben geïnspireerd geraakt door dit topic en ga straks maar even bij de Kruidvat shoppen denk ik :angel:
<<

Zoethout

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 702

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:43

Bericht 26 Mrt 2014 15:24

Re: Moderubriek #2: Routine voor basismake-up, update 19-2!

Mezzoforte schreef:Wat een leuk topic zeg!!! Ik gebruik normaal echt helemaal geen make-up, maar ben geïnspireerd geraakt door dit topic en ga straks maar even bij de Kruidvat shoppen denk ik :angel:

:thumbup: wat leuk!
Leven en laten leven
<<

fashionmommy

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1141

Geregistreerd: 30 Mrt 2014 20:05

Bericht 08 Apr 2014 19:06

Re: Moderubriek #2: Routine voor basismake-up, update 19-2!

Even uppen..ik heb een vraag. Als ik een foundation aanschaf wil ik hem na dien afpoederen. Poeder ik hem dan in dezelfde kleur als de foundation of wit?

Edit; gevonden inmiddels. Voor een perfecte teint is door zowel poeder als foundation van hetzelfde merk aan te schaffen omdat de kleuren dan exact op elkaar afgestemd zijn.
You'll be her first role model, her first friend, her first love. You're her mom and she's you're whole world. She's you're little girl. ❤





Afbeelding
<<

Zoethout

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 702

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:43

Bericht 10 Apr 2014 09:05

Re: Moderubriek #2: Routine voor basismake-up, update 19-2!

@FM: op zich hoef je foundation en poeder niet van hetzelfde merk te kopen.
Je kan er voor kiezen om poeder te nemen die dezelfde kleur heeft als je huid/foundation of een transparante fixatie poeder (Catrice heeft een goede).
Leven en laten leven
<<

Anoniem50

Bericht 10 Apr 2014 15:20

Re: Moderubriek #2: Routine voor basismake-up, update 19-2!

Dat is ook de poeder die ik heb, Zoethout. Je moet er alleen wel mee oppassen. Iets teveel en je loopt er al snel bij als een gothic. :P Ik doe het zelf met beiden. Eerst poeder ik hem een beetje af met de transparante poeder van Catrice en vervolgens even een lekker kleurtje erover van Max-factor.
<<

Elysia

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 371

Geregistreerd: 14 Sep 2013 10:40

Woonplaats: Ergens in Zeeland

Bericht 11 Apr 2014 16:58

Re: Moderubriek #2: Routine voor basismake-up, update 19-2!

Ik heb een vraagje, en misschien dat iemand hier er ook last van heeft of er verstand van heeft en me advies kan geven :)
Ik draag geen make-up (behalve dan mascara enzo) omdat het er bij mij echt niet uit ziet.
Van mezelf heb ik wel een beetje een droge huid, maar met een goede dagcremé heb ik daar verder geen last van, maar als ik bb cream of foundation (of zelfs al concealer onder mijn ogen) gebruik dan krijg ik echt een soort van schilfertjes onder mijn ogen en op mijn neus. Dat ziet er gewoon vies uit dus daarom draag ik het maar niet.
Ik heb alles zo'n beetje geprobeerd, andere merken, ook andere dagcremé, niks helpt. Misschien heeft iemand de gouden tip? ;)
<<

Anoniem156

Bericht 11 Apr 2014 17:07

Re: Moderubriek #2: Routine voor basismake-up, update 19-2!

Als je de dagcrème die je gebruikt mengt met je foundation, zou dat helpen?
<<

Elysia

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 371

Geregistreerd: 14 Sep 2013 10:40

Woonplaats: Ergens in Zeeland

Bericht 11 Apr 2014 17:12

Re: Moderubriek #2: Routine voor basismake-up, update 19-2!

Hmm nog nooit geprobeerd eigenlijk, ga ik eens proberen!
<<

Anoniem187

Bericht 12 Apr 2014 21:58

Re: Moderubriek #2: Routine voor basismake-up, update 19-2!

Bij werkt goed scrubben (doe ik tijdens het douchen).
's Ochtends wanneer ik me opmaak doe ik een goede laag dagcrème op, vooral op de droge plekken. Vervolgens gebruik ik concealer (en dan geen poedervorm, dan krijg ik schilfertjes) en deze dep ik voorzichtig onder mijn ogen. Dit poeder ik vervolgens af met een dun laagje poeder. Dan heb ik nergens last van..
<<

Zoethout

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 702

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:43

Bericht 12 Apr 2014 23:54

Re: Moderubriek #2: Routine voor basismake-up, update 19-2!

Je zou ook over je dagcrème en onder je foundation een primer aan kunnen brengen. Hier lees je meer:
http://beautyspots.nl/etos-skin-smoothing-primer/
Leven en laten leven
<<

expressob

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2005

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:44

Bericht 13 Apr 2014 10:53

Re: Moderubriek #2: Routine voor basismake-up, update 19-2!

Serendipity schreef:Bij werkt goed scrubben (doe ik tijdens het douchen).
's Ochtends wanneer ik me opmaak doe ik een goede laag dagcrème op, vooral op de droge plekken. Vervolgens gebruik ik concealer (en dan geen poedervorm, dan krijg ik schilfertjes) en deze dep ik voorzichtig onder mijn ogen. Dit poeder ik vervolgens af met een dun laagje poeder. Dan heb ik nergens last van..


Hoevaak scrub je?

gevoelige en droge huid is 2 keer per maand aan te raden. Is je huid normaal tot vet, is 1 tot 2 keer per week scrubben geen probleem
<<

Anoniem187

Bericht 13 Apr 2014 12:44

Re: Moderubriek #2: Routine voor basismake-up, update 19-2!

Ik scrub 1x per week. Soms 1x in de 2 weken, ik denk er niet altijd aan.
<<

Anoniem74

Bericht 18 Jul 2014 22:03

Re: Moderubriek #2: Routine voor basismake-up, update 19-2!

Ik haal deze even naar boven, want ik heb een vraag.

Sinds twee weken heb ik extreem veel last van wallen door vochtophoping. Ik zweet in deze tijd met grote druppen en men zegt dat je daardoor ook wallen kunt krijgen, maar ik zweet al jaren en dit is het eerste jaar dat ik ze zie. Kan ik ze met een handig huis-tuin-keuken-middeltje laten verdwijnen en zo niet, daar waar ik het topic voor naar boven haal, hoe kan ik ze camoufleren? Ik probeer ze nu te camoufleren met twee kleuren concealer van de Catrice-pallet, maar het lijkt net alsof ik daar schaduw mee creëer waardoor ze nog meer opvallen. De tip?
<<

Zoethout

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 702

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:43

Bericht 21 Jul 2014 22:04

Re: Moderubriek #2: Routine voor basismake-up, update 19-2!

Ik heb geen tips over hoe je ze kan laten verdwijnen, wel om ze te camoufleren. Gebruik het liefst een vloeibare concealer, die iets lichter is dan je foundation/huid. Dit reflecteert het licht en zorgt ervoor dat je wallen minder zichtbaar zijn.
Leven en laten leven
Vorige

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron