Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Peuterbed Ikea

<<

Viva

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2518

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:42

Bericht 11 Feb 2014 11:20

Re: Peuterbed Ikea

Wij hebben de minnen, mijn man is daar verschillende keren bij in slaap gevallen omdat hij dan nog even naast onze dochter zou komen liggen. Stevig bedje
<<

Flip Fluitketel

Kwebbel

Berichten: 311

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:41

Bericht 11 Feb 2014 13:44

Re: Peuterbed Ikea

Amaryllis schreef:Afbeelding

Wij hebben deze voor mijn oudste dochter. Ze ligt nog steeds in het kleinste gedeelte.
Ze noemt het haar prinsessenbed. Ik pas er makkelijk bij op mijn zij. Ik ben ook best lang..


Deze hebben wij ook voor onze oudste dochter. Hij staat ook nog in de kleinste stand en lig er ook regelmatig bij. Comfortabel ligt het niet, maar voor even is het te doen. :wink:
No language can express the power and beauty of a mothers love
Grote zus oktober 2010
Kleine zus januari 2013
<<

Dolphinne

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2388

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:39

Bericht 11 Feb 2014 14:46

Re: Peuterbed Ikea

Mijn zoon ligt nog steeds in zijn meegroeibedje van ikea, de Vikare. Helaas is hij niet meer nieuw te koop.

Die is erg stevig en gaat nu al 5 kinderen mee (ik heb alleen een nieuw matras gekocht en het bedje wit geschilderd).
Hij staat hier op de tweede stand. Het hoofdeind staat wel hoog, maar het voeteneind is neergeklapt hier. Ik pas er makkelijk met hem in op die manier. En hij past er voorlopig ook nog wel in.
Maar ik ben wel aan het rondkijken naar een hoogslaper nu. Evt. om eerst op te knappen. En dan wil ik eronder ook een matras leggen om op te spelen of voor logees.

Ons bedje:
Afbeelding

Op z'n kleinst (foto van i-net)
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
<<

Chipa

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1443

Geregistreerd: 02 Sep 2013 20:14

Bericht 11 Feb 2014 20:45

Re: Peuterbed Ikea

F heeft een kritter bedje. Prima bedje voor een mooie prijs
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11145

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 12 Feb 2014 12:56

Re: Peuterbed Ikea

Ik weet niet precies welk bedje van Ikea mijn nichtje heeft, maar ik kan er samen met haar en R in liggen zonder dat er iets kapot gaat.
R. 2013
D. 2016
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers