Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Landal parken..

<<

Anoniem16

Bericht 10 Feb 2014 22:13

Landal parken..

Is er een park dat jullie echt adviseren? We willen een weekje weg in de meivakantie en Landal is net een slag goedkoper dan Centerparcs maar de ervaringen die ik zelf heb met Landal zijn beduidend minder.

Zijn jullie toevallig in een Landal park geweest dat goed beviel? Met kleine kinderen is uiteraard wel een eis.
<<

bosjesvrouw

Major Yipyapper

Berichten: 5016

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:03

Woonplaats: Friesland

Bericht 10 Feb 2014 22:16

Re: Landal parken..

Ik heb geen ervaring. Maar Roompot is ook niet duur en wel mooi.
2014 2016
<<

Anoniem162

Bericht 10 Feb 2014 22:17

Re: Landal parken..

http://www.landal.nl/nl-nl/bungalowpark ... tAodXgIAPQ

Hier ben ik in november geweest met ons gezin (kindje van 2 jaar), mijn broer, schoonzus en mijn ouders in een 8 persoons boerderijhuis.
Wij vonden het een erg leuk park, leuk zwembad voor kinderen (mijn broer vond het wat minder omdat hij overal kon staan :12: ) Er zit een mooie binnenspeelgelegenheid bij en de buitenspeeltuinen waren ook leuk.
Wij vonden de omgeving ook mooi, fietsen en wandelen hebben we gedaan en mijn moeder/broer/schoonzus zijn in Emmen gaan winkelen.
Mijn zoon heeft het daarna nog 3 weken gehad over de boerderij waar hij naar toe wilde (dat was dan de binnenspeeltuin, daar is een grote zandbak dat vond hij geweldig)
Laatst gewijzigd door Anoniem162 op 10 Feb 2014 22:19, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem331

Bericht 10 Feb 2014 22:19

Re: Landal parken..

Ik ben eens zonder kinderen naar Landal geweest, en baalde echt dat we niet wat meer uit gegeven hebben voor een Center Parks.
<<

Anoniem16

Bericht 10 Feb 2014 22:19

Re: Landal parken..

Dank je wel Mirthe ik ga eens neuzen

Bosjesvrouw; das idd ook nog een tip! Dank je.
<<

Anoniem331

Bericht 10 Feb 2014 22:27

Re: Landal parken..

Herstel.... Ik ben toen bij Roompot geweest. Dat vond ik echt niks! Landal is net tussen Roompot en Centerparks in denk ik.
<<

Anoniem162

Bericht 10 Feb 2014 22:34

Re: Landal parken..

Roompot is volgens mij inderdaad nog wat goedkoper dan Landal.
Wij zijn er ook wel eens geweest, dat viel ons inderdaad tegen.
<<

bosjesvrouw

Major Yipyapper

Berichten: 5016

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:03

Woonplaats: Friesland

Bericht 10 Feb 2014 22:42

Re: Landal parken..

Het is inderdaad goedkoper. Wij doen geregeld de aanbieding met een 3 gangen diner,gourmet en koffie met appelgebak.
Tot nu toe altijd goed.
2014 2016
<<

Anoniem112

Bericht 10 Feb 2014 22:43

Re: Landal parken..

Ik vind juist de landal parken en dan met name de huisjes veeel mooier dan die van centerparks!

Wij zijn fan van landal! Met kinderen heb je een aantal parken met groot indoorspeelparadijs echt heel erg leuk!

Wij zijn meerdere keren naar Rabbit Hill geweest, coldenhoven is ook echt een aanrader!
Het vennenbos en hoogvaals schijnen ook erg leuk te zijn, land van Bartje ook!

En de prijzen maken echt niet veel verschil meer met centerparks trouwens.. Ja of je moet een park van landal kiezen waar weinig faciliteiten zijn.

Nog een groot voordeel vonden wij is dat kinderen tm drie jaar gewoon gratis mee eten als je uiteten gaat op t park.

Edit: wij gaan zeker vier keer per jaar naar een landal park,haha!
<<

Anoniem16

Bericht 10 Feb 2014 22:51

Re: Landal parken..

Ow echt waar Annemijn, dat wist ik niet dat kinderen gratis mee eten. Nu hebben we er niet zo heel veel meer aan aangezien R al 4 is tzt maar ons N natuurlijk wel.
<<

Liadan

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3281

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:10

Bericht 10 Feb 2014 22:52

Re: Landal parken..

Ik ben nog nooit naar Centerparcs geweest maar wel naar Landal. Ik vind alle Landalparken waar we geweest zijn leuk. Afgelopen zomer zijn we naar Landal Mont Royal in Duitsland geweest, prima huisjes, genoeg te doen.
Verder zijn we de afgelopen jaren in Rabbit Hill en Heihaas geweest. We hebben het toen ook goed naar onze zin gehad.
In april ga ik met een vriendin en onze kinderen een weekend naar het Vennenbos.
<<

Jules

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 914

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:33

Bericht 11 Feb 2014 11:41

Re: Landal parken..

Wij zijn als kind heel vaak in Het Vennenbos en De Lommerbergen geweest. Dit zijn oude CenterParcs parken en ik vond ze beiden echt erg leuk als kind. Grote kinderboerderij, speeltuinen, beide hele mooie zwembaden.

Als het je niet zoveel uitmaakt in welk park je terecht komt vind ik CenterParcs Mystery ook wel een aanrader :).
<<

sabje

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 572

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:05

Bericht 11 Feb 2014 13:15

Re: Landal parken..

Wij zijn naar het land van bartje geweest. Was een erg leuk park. Ook een leuk zwembad bij. Alleen niet te vergelijken met center parcs.
Wij vinden een mooi zwemad belangrijk en kiezen daarom vaak voor mystery centerparcs. Vrijdag is het weer zover :banaan:
Ons boefje 24-08-2010
<<

Lilypie

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 251

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:42

Bericht 11 Feb 2014 13:38

Re: Landal parken..

Wij zijn ook in het landvan bartje geweest!
Wij zaten in een chalet met een veranda eraan echt heerlijk.
Het park is echt leuk, leuk zwembad, binnenzandbak met fietsjes etc,ponyranch en een leuke speeltuin.
Landal is gewoon compleet anders dan CP die vallen eigenlijk ook niet te vergelijken.
CP is wat betreft plaza en zwembad gewoon een stuk luxer, maar de huisjes vindt ik juist daar vaak minder.
Afbeelding

Afbeelding
<<

Green_Pepper

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 09 Feb 2014 15:55

Bericht 11 Feb 2014 13:49

Re: Landal parken..

Mijn schoonfamilie gaat altijd naar Landal Parken omdat zij die huisjes veel mooier vinden dan de huisjes van Center Parks. Ik ben al een aantal keren mee geweest en ik vond het ook erg fijne weekendjes! De kinderen (tussen 5 en 12 jaar) vermaakten zich ook altijd prima, fijn zwembad e.d.
<<

Anoniem168

Bericht 11 Feb 2014 15:37

Re: Landal parken..

Rabbit Hill is wel een aanrader. Ook de omgeving is erg mooi en zeker leuk met kinderen.
Als je bijvoorbeeld wel veel wilt zwemmen, dan zou ik wel voor Center Parcs kiezen, maar als dat geen prioriteit is, dan kan Landal best leuk zijn.
Ben ook wel eens in Landal Hoog Vaals (Limburg) maar vond daar echt niks aan. Echt een saai park en toen had ik nog niet eens een kind. Was blij toen ik weer naar huis mocht.
<<

Anoniem321

Bericht 11 Feb 2014 16:20

Re: Landal parken..

Ik ben afgelopen weekend in Roompot Bad Bentheim geweest. Dat is net over de grens bij Enschede. Echt super mooie huisjes met alle luxe die je je kunt wensen. Er zit geen zwembad bij het park, maar het gemeentezwembad zit naast het park en als het goed is krijg je sowieso 1 x gratis entree als je in het park verblijft.
Ze hebben vaak leuke last minute en winteraanbiedingen. Kun je al voor netto € 120,00 een weekend in een 4 persoons luxe huisje verblijven met sauna. Je betaalt daar bovenop wel een borg, maar als je op het eind zelf schoonmaakt, krijg je die weer teruggestort.
<<

Travel

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 694

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:28

Bericht 11 Feb 2014 17:09

Re: Landal parken..

Oh ik ben fan van Landal Hof van Saksen! prachtige mooie nieuwe ruime huisjes en zoveel te doen voor kinderen! Vooral zomers leuk want ze hebben ook een plas met strand en activiteiten erbij.

Roompot Cochem is ook een aanrader.
https://www.instagram.com/handmade_by_linn/?hl=nl

20 januari 2013 Knuffelkont
14 april 2015 Draakje
24 april 2017 Deugniet
<<

Anoniem85

Bericht 11 Feb 2014 22:10

Re: Landal parken..

Vennenbos is leuk!
Verder ga ik toch liever naar center parcs. Je zou kunnen kijken via centerparcs.nl/babybox, dat scheelt veel. Maar zou goed kunnen dat dat niet geldig is in de vakantieperiode.
<<

Anoniem16

Bericht 11 Feb 2014 22:19

Re: Landal parken..

Bedankt voor alle reacties. Ik wil eigenlijk zo'n mysterie idd eens proberen. Al durft mijn schoonvader dat niet hahha. Alleen kun je nu nog niet boeken voor in de meivakantie via een mysteriepark. Tenminste dat zegt man..eb het niet gecheckt.
<<

Ysa

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1028

Geregistreerd: 08 Dec 2013 13:23

Bericht 11 Feb 2014 22:20

Re: Landal parken..

Voor boekingen bij center parcs is het echt raadzaam om op de Belgische, Duitse en Franse sites te kijken. Boeken via het buitenland scheelt in Nederlandse vakantieperiodes aanzienlijk! Google ook voor die landen naar kortingscodes.

Ik moet zeggen dat ik de ruimte en luxe van de Landal huisjes wel fijner vind dan de huisjes van Center Parcs. Anderzijds vind ik de faciliteiten op CP weer fijner!
<<

Peach

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 560

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:46

Bericht 11 Feb 2014 22:35

Re: Landal parken..

Rabbit Hill is leuk,vennenbos ook allen de huisjes erg simpel. Verder ben ik fan van center Parcs.
<<

Anoniem100

Bericht 12 Feb 2014 14:03

Re: Landal parken..

Wij zijn fan van Landal! De huisjes en omgeving zijn vaak super en qua prijs valt het best mee! Schoolvakanties zijn vaak wel duurder, maar wij hebben geen kinderen nog dus gaan altijd buiten die periodes. Ook zo'n 4x per jaar denk ik, en proberen elke keer een ander park te kiezen waar we nog niet geweest zijn.
Centerparcs heeft vaak wel meer faciliteiten, maar daar betaal je ook naar vind ik. Zo'n binnengebeuren met zwembad, sauna's, restaurant en speelhoek gebruiken wij toch niet. Trekken er altijd zelf op uit, dan is Landal iets geschikter voor ons.

Laatst zijn we naar Landal Veluwse Hoevegaerde geweest en in mei/juni gaan we naar Landal Vennenbos.
<<

Niki

Noob

Berichten: 96

Geregistreerd: 04 Sep 2013 23:53

Bericht 13 Feb 2014 23:21

Re: Landal parken..

Landal Aelderholt is perfect als je met kinderen gaat! Erg leuk indoor speeltuin en veel speel mogelijkheden buiten. Ik vind het echt een aanrader!

Afgelopen jaar waren we bij Heideheuvel, maar is niet zo bijzonder.
<<

High Heels

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5683

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:27

Woonplaats: In het Brabantse land

Bericht 08 Feb 2015 00:23

Re: Landal parken..

Up voor Linnie (?)
Trotse mama van;
Grote zus: 18-04-2010
&
Kleine zus: 04-07-2011
Volgende

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers