Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


wat als het niet goed meer gaat?

<<

Lookie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2630

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:20

Bericht 11 Feb 2014 14:15

Re: wat als het niet goed meer gaat?

Toen wij 10 jaar geleden de relatie aangingen nam hij mijn gevoelens altijd serieus, anders was ik er zeker niet aan begonnen. Dit is iets wat het laatste jaar ineens speelt en ik kan er de vinger niet helemaal op leggen waarom hij nu ineens afstandelijker is.
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9783

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 11 Feb 2014 14:15

Re: wat als het niet goed meer gaat?

Ik denk stiekem dat de vriend van Lookie haar gevoelens zeker in het begin van de relatie wel serieus nam. Hoe het nu zit weet ik niet. Maar er zou toch zeker wel een basis zijn geweest voor de relatie..


Edit: zoals Lookie al zegt.
<<

Anoniem108

Bericht 11 Feb 2014 14:16

Re: wat als het niet goed meer gaat?

Kan iemand mij ff het verschil uitleggen tussen de term verkeringstijd en relatie? Zoals ik het lees houdt dit precies hetzelfde in, maar plak je er een ander labeltje op.
<<

Anoniem27

Bericht 11 Feb 2014 14:17

Re: wat als het niet goed meer gaat?

Lookie schreef:Toen wij 10 jaar geleden de relatie aangingen nam hij mijn gevoelens altijd serieus, anders was ik er zeker niet aan begonnen. Dit is iets wat het laatste jaar ineens speelt en ik kan er de vinger niet helemaal op leggen waarom hij nu ineens afstandelijker is.


En als je dat bespreekt, hoe reageert je vriend dan? Benoem je het gedrag dat je vervelend vindt bij hem ook? Wat het met je doet?
<<

Anoniem44

Bericht 11 Feb 2014 14:18

Re: wat als het niet goed meer gaat?

Verkering was een periode waarin je elkaar beter leerde kennen, de periode vóórdat je een relatie met elkaar aanging (of niet). In de verkeringstijd tastte je af of je überhaupt een relatie wilde beginnen met de ander.
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9783

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 11 Feb 2014 14:18

Re: wat als het niet goed meer gaat?

-ED- schreef:Er kan inderdaad sprake zijn van een mismatch, maar daar is juist die eerste tijd zo belangrijk voor, vroeger noemde je dat de verkeringstijd, dan leerde je elkaar beter kennen en tastte je af of je echt goed bij elkaar past. Na een paar maanden kun je echt wel inzichtelijk maken of je bij elkaar past, of niet. Tegenwoordig storten mensen zich direct in een relatie als ze ook maar even een fijn gevoel bij een ander menselijk wezen krijgen, dat is niet zo verstandig.


Er zijn altijd momenten dat later blijkt dat het toch een mismatch is. Je zit natuurlijk eerst ook op een roze wolk. Ik vind trouwens "verkering hebben" echt iets van de middelbare school. Als ik nu iets begin met een jongen dan heb ik echt niet eerst verkering, maar gewoon een relatie, klaar. Ik kwam er bijvoorbeeld pas na een jaar achter dat mijn ex onze hypothetische zoon het huis uit zou zetten als hij met een man thuis zou komen. Dat zijn toch dingen, waar ik het niet uitgebreid over heb die eerste maanden. Of wat als je vriend altijd heeft gezegd kinderen te willen, maar na 7 jaar niet meer wilt?
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9783

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 11 Feb 2014 14:19

Re: wat als het niet goed meer gaat?

-ED- schreef:Verkering was een periode waarin je elkaar beter leerde kennen, de periode vóórdat je een relatie met elkaar aanging (of niet). In de verkeringstijd tastte je af of je überhaupt een relatie wilde beginnen met de ander.


Tegenwoordig noemt men dat denk ik daten.. denk ik he.
<<

Lookie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2630

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:20

Bericht 11 Feb 2014 14:20

Re: wat als het niet goed meer gaat?

Applegreen schreef:
Lookie schreef:Toen wij 10 jaar geleden de relatie aangingen nam hij mijn gevoelens altijd serieus, anders was ik er zeker niet aan begonnen. Dit is iets wat het laatste jaar ineens speelt en ik kan er de vinger niet helemaal op leggen waarom hij nu ineens afstandelijker is.


En als je dat bespreekt, hoe reageert je vriend dan? Benoem je het gedrag dat je vervelend vindt bij hem ook? Wat het met je doet?


Ja, absoluut. Maar hoe hij dan reageert is bijvoorbeeld: "Ik heb nu geen zin om erover te praten" "Ik ben nu te moe" "Ik ga nu roken...", en als ik dan vraag wanneer hij er wél over wil praten dan is het: "nu niet". Hij geeft dus ook niet aan wanneer hij wél wil praten. Zo frustrerend want ik wil graag weten wat hem dan precies dwars zit. Doe ik iets verkeerd? Is het zijn eigen gevoel?
<<

Anoniem27

Bericht 11 Feb 2014 14:22

Re: wat als het niet goed meer gaat?

Niks is wisselvalliger dan de mens denk ik. Ik wilde nooit kinderen en nu wel. Hadden eerdere relaties hartstikke stuk op kunnen lopen. Ik ben wel tegen het feit dat wanneer er een barstje is,mensen direct opgeven. Ik zelf kies ervoor om eerst te vechten samen. Maar in je eentje vechten is ook zo lastig als de ander een dood paard is. Ik denk dat dit in iedere relatie anders is. Je weet nooit volledig wat er bij een ander speelt. Wat als gauw opgeven op je over kan komen, wil nog niet zeggen dat dit altijd zo is. En alsnog maakt ieder mens deze keuze voor zichzelf. Wie ben ik dan om het af te keuren zo lang ik zelf maar achter mijn eigen keuzes sta in mijn eigen leven.
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9783

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 11 Feb 2014 14:22

Re: wat als het niet goed meer gaat?

Heel vervelend Lookie. Kan begrijpen dat je daar mee zit.
<<

Anoniem27

Bericht 11 Feb 2014 14:24

Re: wat als het niet goed meer gaat?

Lookie schreef:
Applegreen schreef:
Lookie schreef:Toen wij 10 jaar geleden de relatie aangingen nam hij mijn gevoelens altijd serieus, anders was ik er zeker niet aan begonnen. Dit is iets wat het laatste jaar ineens speelt en ik kan er de vinger niet helemaal op leggen waarom hij nu ineens afstandelijker is.


En als je dat bespreekt, hoe reageert je vriend dan? Benoem je het gedrag dat je vervelend vindt bij hem ook? Wat het met je doet?


Ja, absoluut. Maar hoe hij dan reageert is bijvoorbeeld: "Ik heb nu geen zin om erover te praten" "Ik ben nu te moe" "Ik ga nu roken...", en als ik dan vraag wanneer hij er wél over wil praten dan is het: "nu niet". Hij geeft dus ook niet aan wanneer hij wél wil praten. Zo frustrerend want ik wil graag weten wat hem dan precies dwars zit. Doe ik iets verkeerd? Is het zijn eigen gevoel?


Op mij komt het over alsof de ernst van jouw gevoelens niet tot hem door dringt. Heb je het er al over gehad of je op deze manier verder kunt met hem? Of ben je daar nog niet uit voor jezelf? Soms dringen harde woorden beter tot iemand door dan vele pogingen tot een gesprek die tot niks leiden.
<<

Lookie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2630

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:20

Bericht 11 Feb 2014 14:31

Re: wat als het niet goed meer gaat?

Applegreen schreef:

Op mij komt het over alsof de ernst van jouw gevoelens niet tot hem door dringt. Heb je het er al over gehad of je op deze manier verder kunt met hem? Of ben je daar nog niet uit voor jezelf? Soms dringen harde woorden beter tot iemand door dan vele pogingen tot een gesprek die tot niks leiden.


Misschien moet ik het inderdaad harder spelen voordat het binnenkomt, maar dat vind ik lastig. Ik ben er nog niet helemaal over uit. Hadden we geen kind gehad, dan was ik misschien wel al weggegaan, maar met kind wil ik er toch wat langer over nadenken. Ik heb ook nog steeds de hoop dat het weer goed komt, dat hij me wel weer met wat meer respect gaat behandelen. Hij heeft trouwens ook lichamelijk afstand genomen. Hij kust me nog wel als hij naar zijn werk gaat of als ik naar bed ga, maar echt van harte gaat het niet. Het is meer een aanraking dan een kus, zeg maar. Hierover ben ik ook al meerdere keren begonnen maar ook dan gaat hij in de 'ontkenmodus'
<<

Anoniem27

Bericht 11 Feb 2014 14:35

Re: wat als het niet goed meer gaat?

Lookie schreef:
Applegreen schreef:

Op mij komt het over alsof de ernst van jouw gevoelens niet tot hem door dringt. Heb je het er al over gehad of je op deze manier verder kunt met hem? Of ben je daar nog niet uit voor jezelf? Soms dringen harde woorden beter tot iemand door dan vele pogingen tot een gesprek die tot niks leiden.


Misschien moet ik het inderdaad harder spelen voordat het binnenkomt, maar dat vind ik lastig. Ik ben er nog niet helemaal over uit. Hadden we geen kind gehad, dan was ik misschien wel al weggegaan, maar met kind wil ik er toch wat langer over nadenken. Ik heb ook nog steeds de hoop dat het weer goed komt, dat hij me wel weer met wat meer respect gaat behandelen. Hij heeft trouwens ook lichamelijk afstand genomen. Hij kust me nog wel als hij naar zijn werk gaat of als ik naar bed ga, maar echt van harte gaat het niet. Het is meer een aanraking dan een kus, zeg maar. Hierover ben ik ook al meerdere keren begonnen maar ook dan gaat hij in de 'ontkenmodus'


Ergens mee dreigen wil nog niet zeggen dat je het daadwerkelijk doet. Maar het kan de ander wel wakker schudden dat het op deze manier niet werkt voor jou. Klinkt namelijk alsof jullie langs elkaar heen leven en hij er geen energie in steekt. Ik ken je vriend natuurlijk verder niet. Misschien druk op het werk? Niet lekker in zijn vel? Ik denk dat hij niet beseft wat het met je doet omdat de boodschap blijkbaar niet duidelijk genoeg is voor hem.
<<

Lookie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2630

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:20

Bericht 11 Feb 2014 14:42

Re: wat als het niet goed meer gaat?

Applegreen schreef:
Lookie schreef:
Applegreen schreef:


Ergens mee dreigen wil nog niet zeggen dat je het daadwerkelijk doet. Maar het kan de ander wel wakker schudden dat het op deze manier niet werkt voor jou. Klinkt namelijk alsof jullie langs elkaar heen leven en hij er geen energie in steekt. Ik ken je vriend natuurlijk verder niet. Misschien druk op het werk? Niet lekker in zijn vel? Ik denk dat hij niet beseft wat het met je doet omdat de boodschap blijkbaar niet duidelijk genoeg is voor hem.


Dat is precies hoe het voor mij voelt. Toen het begon was ons zoontje net een half jaar en deed hij een HBO-studie naast zijn fulltime baan. Dus toen dacht ik inderdaad dat het gewoon te veel was allemaal en daarom heb ik het ook een hele tijd laten sluimeren. Daarna was er dreiging dat hij zijn baan kon verliezen dus ook dat zou een rol kunnen spelen. Maar inmiddels is hij afgestudeerd en hij heeft zijn baan nog, dus ik denk dat dat nu geen rol meer kan spelen. Inmiddels begint het ook in onze omgeving op te vallen (bij vrienden en zijn ouders), zijn ouders zeggen zelfs tegen mij dat ik hem wat meer moet aanpakken dus misschien is jouw tip inderdaad wel een goede. Misschien dat het dan duidelijk is hoe ik me hierbij voel.
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9783

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 11 Feb 2014 14:46

Re: wat als het niet goed meer gaat?

Ik denk ook zeker dat je een gesprek moet "forceren", want straks is het einde echt zoek of speelt er iets al jarenlang waar je nu nog geen flauw benul van heb. Dat er iets speelt is duidelijk, wat je eraan kunt doen.. dat kan hij alleen vertellen.
<<

Anoniem27

Bericht 11 Feb 2014 14:48

Re: wat als het niet goed meer gaat?

Het schud hem wellicht wakker.. Het klinkt alsof hij een extreem drukke periode heeft gehad en vaak raken mensen van elkaar verwijderd.belangrijk is dan om weer tot elkaar te komen. Jullie hebben ook een kindje samen. Doen jullie nog leuke dingen samen? Initieer jij dat ook? Besteden jullie ook 1 op 1 tijd aan elkaar?

Mijn vriend en ik hebben nog geen kinderen maar wel beide een drukke baan en sociaal leven. Langs elkaar heen leven gebeurt vaak zonder dat je het doorhebt. Ik maak dit bespreekbaar door samen dingen in te plannen als is het maar iets kleins als een spelletje doen met een wijntje erbij. Hoe reageert hij op jullie kind? Steekt hij daar wel energie in?
<<

Lookie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2630

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:20

Bericht 11 Feb 2014 14:56

Re: wat als het niet goed meer gaat?

We doen weinig echt samen, dat moeten we zeker weer vaker gaan doen. Als ik het voorstel is hij meestal ook niet heel enthousiast, heeft hij bezwaren als 'duur' (terwijl uitgaan met vrienden niet gauw te duur is) dus dat motiveert ook niet echt. Binnenkort toch maar even weer een uitstapje plannen. 1 op 1 tijd komt hier meestal neer op een filmpje kijken.

Naar mijn mening doet hij ook te weinig met onze zoon. Ik merk wel dat hij echt veel van hem houdt, hij knuffelt en kust onze zoon gelukkig wel en ze stoeien even voor het slapen gaan, maar in het weekend bijvoorbeeld zal hij niet wat leuks met hem gaan doen. En een dagje weg met onze zoon vindt hij vaak ook vooral 'gedoe' dus dat doen we alleen als ik echt even aandring. Hij wil overigens ook geen tweede kind dus soms denk ik ook wel dat het vader zijn hem tegenvalt qua drukte of zo, maar hij zegt dat dat niet zo is.
<<

Anoniem27

Bericht 11 Feb 2014 15:00

Re: wat als het niet goed meer gaat?

Maar uitgaan met vrienden zijn er alsnog andere mensen bij :smile:. Maarheeze kan ook gewoon iets kleins zijn, een wandeling samen in het bos terwijl opa of oma oppast.
<<

Lookie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2630

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:20

Bericht 11 Feb 2014 15:04

Re: wat als het niet goed meer gaat?

Applegreen schreef:Maar uitgaan met vrienden zijn er alsnog andere mensen bij :smile:. Maarheeze kan ook gewoon iets kleins zijn, een wandeling samen in het bos terwijl opa of oma oppast.


Nee, ik bedoelde dat als ik wat leuks met hem wil gaan doen (uit eten ofzo) hij dat al gauw afwimpeld als te duur, terwijl hij wel regelmatig (zonder mij) op stap gaat met vrienden.
Dat moet ook kunnen vind ik, maar ik vind het niet leuk dat hij dat dan blijkbaar nooit te duur vindt.
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8166

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:36

Bericht 11 Feb 2014 15:06

Re: wat als het niet goed meer gaat?

Wat vervelend Lookie!!

Mijn relatie loopt sinds oktober niet lekker. Veel stress van buitenaf (zijn vechtscheiding met kinderen) en dat heeft, na bijna 4jr, zn weerslag op ons. Helaas is de ex niet een factor waar we afstand van kunnen doen ivm de kinderen. Samen hebben we geen kinderen overigens. De ex is een factor waar we nog minimaal 10jr mee moeten dealen. (Dan is de jongste 18) maar ws nog veel langer.

Door al dat gezeik is er bij ons/mij wat gaan wringen. Ik heb helemaal geen zin in dat gezeik. Het zuigt me zelfs compleet leeg en hem ook. Doordat we zo leeggezogen zijn hebben we weinig energie voor elkaar waardoor ik nu dus niet meer zeker weet of ik dit nog wel wil/trek.
We gaan regelmatig weg en praten er veel over maar ik ben gewoon niet zeker meer van mn gevoel......
Ik wil hem niet kwijt maar twijfel soms of we het niet kapot aan het vechten zijn. Waar ligt de grens tussen kapot vechten en als (hele) goede vrienden uit elkaar gaan? Hij wilt nu het liefst tegen me aan geplakt door het leven gaan terwijl ik juist gezellig een avondje weg wil en met iedereen wil praten (gewoon over koetjes en kalfjes).
Dat hebben we inmiddels wel geaccepteerd maar dat maakt mijn gevoel nu niet beter of anders...... :nopompom:
30-04-2017
<<

Lookie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2630

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:20

Bericht 11 Feb 2014 15:10

Re: wat als het niet goed meer gaat?

Dat lijkt me ook lastig Siepie. Als er kinderen in het spel zijn dan heb je inderdaad altijd nog met de ex te maken. Ik kan je ook niet echt advies geven ben ik bang. Misschien is het in jullie geval juist goed om even wat afstand te nemen? Dan kun je ondervinden of je hem ook echt mist. Ik kan me voorstellen dat het allemaal heel veel energie kost.
<<

Anoniem27

Bericht 11 Feb 2014 15:13

Re: wat als het niet goed meer gaat?

Siepie schreef:Wat vervelend Lookie!!

Mijn relatie loopt sinds oktober niet lekker. Veel stress van buitenaf (zijn vechtscheiding met kinderen) en dat heeft, na bijna 4jr, zn weerslag op ons. Helaas is de ex niet een factor waar we afstand van kunnen doen ivm de kinderen. Samen hebben we geen kinderen overigens. De ex is een factor waar we nog minimaal 10jr mee moeten dealen. (Dan is de jongste 18) maar ws nog veel langer.

Door al dat gezeik is er bij ons/mij wat gaan wringen. Ik heb helemaal geen zin in dat gezeik. Het zuigt me zelfs compleet leeg en hem ook. Doordat we zo leeggezogen zijn hebben we weinig energie voor elkaar waardoor ik nu dus niet meer zeker weet of ik dit nog wel wil/trek.
We gaan regelmatig weg en praten er veel over maar ik ben gewoon niet zeker meer van mn gevoel......
Ik wil hem niet kwijt maar twijfel soms of we het niet kapot aan het vechten zijn. Waar ligt de grens tussen kapot vechten en als (hele) goede vrienden uit elkaar gaan? Hij wilt nu het liefst tegen me aan geplakt door het leven gaan terwijl ik juist gezellig een avondje weg wil en met iedereen wil praten (gewoon over koetjes en kalfjes).
Dat hebben we inmiddels wel geaccepteerd maar dat maakt mijn gevoel nu niet beter of anders...... :nopompom:


Maar dit is toch ook allemaal niet niks? Lijkt me gewoon ronduit k*t. Waarom moet hij zo aan je vastplakken? Lijkt me heel vermoeiend. Juist in deze situatie lijkt het me belangrijk dat je ook afleiding hebt van buitenaf. Natuurlijk ook fijne dingen samen doen maar ook je eigen leven kunnen leiden toch? Misschien is relatietherapie iets voor jullie? Dit lijkt me best heftig en veel weerslag hebben op iemand als persoon.
<<

Anoniem27

Bericht 11 Feb 2014 15:14

Re: wat als het niet goed meer gaat?

Lookie schreef:Dat lijkt me ook lastig Siepie. Als er kinderen in het spel zijn dan heb je inderdaad altijd nog met de ex te maken. Ik kan je ook niet echt advies geven ben ik bang. Misschien is het in jullie geval juist goed om even wat afstand te nemen? Dan kun je ondervinden of je hem ook echt mist. Ik kan me voorstellen dat het allemaal heel veel energie kost.


Wat ga jij nu doen om het gesprek aan te gaan met je vriend?
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8166

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:36

Bericht 11 Feb 2014 15:48

Re: wat als het niet goed meer gaat?

Applegreen schreef:
Siepie schreef:Wat vervelend Lookie!!

Mijn relatie loopt sinds oktober niet lekker. Veel stress van buitenaf (zijn vechtscheiding met kinderen) en dat heeft, na bijna 4jr, zn weerslag op ons. Helaas is de ex niet een factor waar we afstand van kunnen doen ivm de kinderen. Samen hebben we geen kinderen overigens. De ex is een factor waar we nog minimaal 10jr mee moeten dealen. (Dan is de jongste 18) maar ws nog veel langer.

Door al dat gezeik is er bij ons/mij wat gaan wringen. Ik heb helemaal geen zin in dat gezeik. Het zuigt me zelfs compleet leeg en hem ook. Doordat we zo leeggezogen zijn hebben we weinig energie voor elkaar waardoor ik nu dus niet meer zeker weet of ik dit nog wel wil/trek.
We gaan regelmatig weg en praten er veel over maar ik ben gewoon niet zeker meer van mn gevoel......
Ik wil hem niet kwijt maar twijfel soms of we het niet kapot aan het vechten zijn. Waar ligt de grens tussen kapot vechten en als (hele) goede vrienden uit elkaar gaan? Hij wilt nu het liefst tegen me aan geplakt door het leven gaan terwijl ik juist gezellig een avondje weg wil en met iedereen wil praten (gewoon over koetjes en kalfjes).
Dat hebben we inmiddels wel geaccepteerd maar dat maakt mijn gevoel nu niet beter of anders...... :nopompom:


Maar dit is toch ook allemaal niet niks? Lijkt me gewoon ronduit k*t. Waarom moet hij zo aan je vastplakken? Lijkt me heel vermoeiend. Juist in deze situatie lijkt het me belangrijk dat je ook afleiding hebt van buitenaf. Natuurlijk ook fijne dingen samen doen maar ook je eigen leven kunnen leiden toch? Misschien is relatietherapie iets voor jullie? Dit lijkt me best heftig en veel weerslag hebben op iemand als persoon.


Dat is zijn manier om er mee om te gaan. Hij gaat dan bij voorkeur bv snel naar huis van de repetitie om thuis te gaan piekeren en ik vind dat je met piekeren niks oplost en dat je, op zijn tijd, beter voor afleiding kan zorgen zodat je daarna weer met frisse tegenzin en tegenaan kan. Ieder zn manier zeg maar.

Het is ook zeker niet niks. Mn emmertje is nu dan ook vol. De afgelopen 4jr wisselde we elkaar mooi af, als hij het niet trok dan was ik sterk en andersom. Nu is het helaas bij ons beide en weet ik het niet meer na 5mnd
30-04-2017
<<

Anoniem44

Bericht 11 Feb 2014 18:47

Re: wat als het niet goed meer gaat?

Siepie schreef:Wat vervelend Lookie!!

Mijn relatie loopt sinds oktober niet lekker. Veel stress van buitenaf (zijn vechtscheiding met kinderen) en dat heeft, na bijna 4jr, zn weerslag op ons. Helaas is de ex niet een factor waar we afstand van kunnen doen ivm de kinderen. Samen hebben we geen kinderen overigens. De ex is een factor waar we nog minimaal 10jr mee moeten dealen. (Dan is de jongste 18) maar ws nog veel langer.

Maak daar maar gerust zijn hele leven van, want kinderen heb je niet totdat ze 18 zijn, die heb je voor het leven.
VorigeVolgende

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers