Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Alleen thuisblijven

<<

Anoniem17

Bericht 11 Feb 2014 16:32

Re: Alleen thuisblijven

Bolletje, nog even over die ongelukken he, natuurlijk kunnen die ook gebeuren als een kind 10 jaar is, of ouder, maar ik denk dat een kind van 10 (mits het ongeluk niet zo erg is dat hij zijn bewustzijn verliest natuurlijk) wel wat beter weet hoe hij moet reageren als hij valt dan een kindje van 2 of 3.
<<

Happinaz

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 583

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:28

Bericht 11 Feb 2014 17:14

Re: Alleen thuisblijven

Maar Bolletje, C. is inmiddels ook op een leeftijd waarop hij alleen thuis kan blijven.

Ik val echt bijna van mijn stoel, nog steeds en telkens weer opnieuw, als ik weer lees dat zo'n kindje van 2,5 alleen thuis is.
Het allermeeste kenmerkende aan kinderen van 2 tot 3 jaar is dat zij het egocentrisme ontwikkelen én dus datgene wat zij zelf belangrijk vinden belangrijker vinden dan de afspraak of de wens van de ander.
Dat alleen al.

En de forumster (sorry, ben je naam even kwijt) die schrijft naar de supermarkt aan de overkant te gaan. Wat nou als er iets gebeurt? Je struikelt? De kassa loopt vast, er is een conflict bij de kassa voor je? In het allerergste geval (heul kleine kans maar toch) wordt de supermarkt overvallen. Jouw kind zit dan alleen thuis. 'Want je was toch maar 2 minuten weg?'

Ik blijf het onverantwoordelijk vinden. En inderdaat Petteflet, als ik van een buurvrouw feitelijk zou vaststellen dat, dat vaker gebeurt zou ik het niet maar gewoon op z'n beloop laten.

Even over mijn eigen keuzes, het is wel zo eerlijk daar ook iets over te zeggen: De mijne mogen 1 rondje om het huis fietsen en melden bij elk rondje, door 1 belletje op de deurbel dat ze er weer zijn.
De was hing ik vroeger alleen op als ze bij mij waren en anders als ze op bed liggen.
En nooit, terug naar bed. Dan net als Susan soezen op de bank.
<<

anoniem196

Bericht 11 Feb 2014 18:43

Re: Alleen thuisblijven

Mijn man kwam vanmiddag vol verbazing thuis.
Was in de speeltuin geweest met E.. Die zit naast een mega sloot. Met hekje er tussen waar de door heen kan om op de vlonder te zitten.
Komt er meisje aan van 3. Gaat beetje glijden en op vlonder staan dingen in watergooien. Beetje met E. spelen. 10 min later kom de vader er aan.
Ach ja. Zijn altijd wel andere kindjes of ouders. Woon vlakbij, kom af en toe even kijken. Meisje zit bij E. op kdv in de groep. Moeder werkt. Vraag me af of ze dat weet

Man vroeg nog wel waar is papa of mama? Thuis zei meisje.
Hij hield haar wel in de gaten bij het water, vond het dood eng.
Laatst gewijzigd door anoniem196 op 12 Feb 2014 00:13, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Steep

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2940

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:52

Woonplaats: Arnhem

Bericht 11 Feb 2014 18:57

Re: Alleen thuisblijven

En dat vind ik dus echt onverantwoord. Dus omdat er andere papa's of mama's zijn betekend het toch niet dat je dan heb verantwoordelijkheid hebt over je eigen kind? Goede dag zeg, ze zal maar uitglijden en in het water vallen! Ik heb natuurlijk geen idee hoe diep dat water is, maar in 30cm kun je al verdrinken. Daarnaast is het natuurlijk hartstikke koud nu en schrikt zo'n kind zich wezenloos een raakt dan in panie. Dan weet je ook niet hoe ze zal reageren.
Ruben: 22-07-2011
Mirthe: 25-12-2013
<<

Anoniem124

Bericht 11 Feb 2014 19:43

Re: Alleen thuisblijven

Wat vinden jullie hier van dan? S ochtends word ik wakker en hoor dan dat de tweeling ook net wakker is. Ik laat ze in hun bedjes en ga eerste snel zelf douchen en aankleden. Dat duurt 10 min. Dan haal ik ze uit hun bedjes en geef ze hun fles pap. Die drinken ze meestal op onder een dekentje op de bank voor de tv. In onze woonkamer staat niks gevaarlijks, zoon klimt wel in de brede vensterbanken, ramen kunnen niet open en hij is voorzichtig. We hebben een traphekje in de deur en de deur staat wijd open. Dan ga ik boven snel me opmaken en ook 3 min haar föhnen waardoor ik ze slechter hoor. Ik voel me hier al bijna ontaard over maar het is wel t handigst zo. Ik hoor precies wat ze uitspoken, ze zitten meestal nog met t flesje als ik naar beneden komen. Maar als ik föhn hoor ik dus ff minder goed (wel wat).
<<

Lady1984

Noob

Berichten: 88

Geregistreerd: 01 Sep 2013 21:46

Bericht 11 Feb 2014 19:45

Re: Alleen thuisblijven

Vandaag is er een kindje van 2 verdronken in de stad. Nu is dat geen 'thuisblijven' natuurlijk, maar moest direct aan dit topic denken. Verschrikkelijk zeg.
<<

Gizmo

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 557

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:36

Bericht 11 Feb 2014 19:51

Re: Alleen thuisblijven

MissKnutsel schreef:Mijn man kwam vanmiddag vol verbazing thuis.
Was in de speeltuin geweest met E.. Die zit naast een mega sloot. Met hekje er tussen waar de door heen kan om op de vlonder te zitten.
Komt er meisje aan van 3. Gaat beetje glijden en op vlonder staan dingen in watergooien. Beetje met E. spelen. 10 min later kom de vader er aan.
Ach ja. Zijn altijd wel andere kindjes of ouders. Woon vlakbij, kom af en toe even kijken. Meisje zit bij E. op kdv in de groep. Moeder werkt. Vraag me af of ze dat weet

Man vroeg nog wel waar is papa of mama? Thuis zei meisje.
Hij hield haar wel in de gaten bij het water, vond het dood eng.


Oef, onvoorstelbaar! Je zou toch bijna dit bericht doormailen naar diegene.... http://www.telegraaf.nl/binnenland/2228 ... ken__.html
Laatst gewijzigd door Gizmo op 12 Feb 2014 08:40, in totaal 1 keer gewijzigd.
Grote broer september 2014
Kleine zus maart 2018
<<

Anoniem60

Bericht 11 Feb 2014 20:56

Re: Alleen thuisblijven

M-Train: ik deed dat ook altijd hoor.
En ook nu zijn mijn kinderen vaak al beneden als ik nog mijn haar ga föhnen. Ze kijken dan tv of spelen op de ipad.

De jongste is nu ruim 3. Ik ga heus wel eens de was doen terwijl zij beneden zit, maar dan laat ik wel de deur open, zodat ik hoor wat ze doet.
Ze speelt ook weleens alleen boven, met de traphekjes dicht. En ze mag ook weleens samen met haar broer een rondje om het huis rijden op de loopfiets, maar dan kijk ik wel door het keukenraam of ze langskomen.

Petteflet, ik ben nog steeds benieuwd waarom je er dan voor kiest om de jongste thuis te laten. De school van de oudste is hier ook maar een minuut lopen vandaan, maar ik neem de jongste altijd mee.
Toen ze kleiner was en nog sliep, liet ik haar wel eens thuis, maar dan nam ik de babyfoon mee en meldde ik me bij de buurvrouw als ik wegging en terugkwam, zodat zij wist waar ik was en wanneer ik evt niet terugkwam.
<<

Bolus26

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2396

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:47

Bericht 11 Feb 2014 21:46

Re: Alleen thuisblijven

M train,ik vind dat zeker kunnen. Als ik douche zet ik A in d'r bedje of box maar als ik even naar boven moet kan ze ook wel in een kinderproof woonkamer voor een paar min.
<<

Anoniem25

Bericht 11 Feb 2014 21:51

Re: Alleen thuisblijven

Ik kan mijn zoon van net 2 op dit moment niet eens alleen beneden laten als ik even de was doe. Hij pakt een eetkamerstoel maakt het aquarium open en gaat de vissen aaien, klimt in de box, staat op het aanrecht, gaat zelf even kaas snijden... Dus voorlopig duurt het denk ik ook nog wel even voor ik hem alleen thuis laat :pale:
<<

Knillis

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2237

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:50

Bericht 11 Feb 2014 22:22

Re: Alleen thuisblijven

Happinaz schreef:
En de forumster (sorry, ben je naam even kwijt) die schrijft naar de supermarkt aan de overkant te gaan. Wat nou als er iets gebeurt? Je struikelt? De kassa loopt vast, er is een conflict bij de kassa voor je? In het allerergste geval (heul kleine kans maar toch) wordt de supermarkt overvallen. Jouw kind zit dan alleen thuis. 'Want je was toch maar 2 minuten weg?'


Dat was ik. Sowieso woon ik in een ontzettend klein dorp waar het ons kent ons is. Stel ik loop de super in en het is druk (wat al nooit gebeurd) dan draai ik om. Bij een storing aan de kassa mag ik de boodschappen zo meenemen en betaal ik een andere keer, kan zonder problemen. Een buurtsuper in een klein dorp is wel wat anders dan de AH of de C1000, als er 2 mensen in de winkel zijn is het veel. Ja kijk en een overval? Tja zo kan je niets meer doen... wat als ik op zolder iets doe en raar val waardoor ik knock out ga om maar iets te noemen?

Mijn dochter daarentegen moet altijd mee. Ik denk dat als zij 4 is ze ook niet alleen thuis mag blijven, zij is een totaal ander kind dan zoon.
2009 ~ 2011 ~ 2014

Morgen is vandaag...
<<

Anoniem16

Bericht 11 Feb 2014 22:49

Re: Alleen thuisblijven

M-Train schreef:Wat vinden jullie hier van dan? S ochtends word ik wakker en hoor dan dat de tweeling ook net wakker is. Ik laat ze in hun bedjes en ga eerste snel zelf douchen en aankleden. Dat duurt 10 min. Dan haal ik ze uit hun bedjes en geef ze hun fles pap. Die drinken ze meestal op onder een dekentje op de bank voor de tv. In onze woonkamer staat niks gevaarlijks, zoon klimt wel in de brede vensterbanken, ramen kunnen niet open en hij is voorzichtig. We hebben een traphekje in de deur en de deur staat wijd open. Dan ga ik boven snel me opmaken en ook 3 min haar föhnen waardoor ik ze slechter hoor. Ik voel me hier al bijna ontaard over maar het is wel t handigst zo. Ik hoor precies wat ze uitspoken, ze zitten meestal nog met t flesje als ik naar beneden komen. Maar als ik föhn hoor ik dus ff minder goed (wel wat).


Daar is toch niets 'mis' mee? Ik ga regelmatig boven de was ophangen oid en zijn de kinderen in de woonkamer. Maar ze alleen thuislaten dat nooit. Ik weet ook niet vanaf wanneer wel maar nog heel veel jaren niet.
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7297

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 11 Feb 2014 23:17

Re: Alleen thuisblijven

Eucalypta schreef:In mijn beleving laat je een peuter of dreumes ook niet alleen als je gaat douchen. Ja, hoogstens in de box, en dan 3 minuten afspoelen. Dat duurt geen 15 minuten. Daarbij was mijn douche op dezelfde verdieping als de woonkamer, ik hoofde nog alles. Maar echt niet dat ik een 2 jarige 15 minuten alleen beneden laat om zelf boven te gaan douchen.


Nou mijn baby laat ik élke dag alleen als ik ga douchen. L. zit dan in de playpen in zijn kamer of hij ligt in zijn bed (met het idee dat hij dan slaapt). Ik zou écht niet weten hoe ik dat anders moet doen behalve hem elke dag meenemen onder de douche. Maar dat zou betekenen dat ik elke dag dat gedoe heb, dat L. zijn droge huidje gortdroog zou worden, dat ik nooit even lekker kan ontspannen onder de douche terwijl dat echt mijn momentje is. En ja ik douche 15 minuten en geen 3, dan zou ik dus elke dag maar 3 minuten kunnen douchen.
Meestal gaat het wel goed maar hij heeft nu ontdekt dat hij kan staan dus dat doet hij overal. Eergisteren stapte ik onder de douche vandaan en toen hoorde ik hem echt héél hard brullen. Hij brult nooit zo hard dus ik rende natuurlijk gelijk naar hem toe. Hij huilde volgens mij omdat hij niet meer kon gaan zitten.

Ik vind het wel lastig hoor en ook een lastige discussie. Ik zou het liefst mijn kind niet alleen laten, ook niet als ik ga douchen. Maar het moet hier uit de lengte of de breedte komen. Ik maak een zo veilig mogelijke situatie door hem op een plek te zetten war hij in principe niet veel kwaad kan maar een ongeluk zit in een klein hoekje.

Ik heb hem nog nooit echt alleen thuis gelaten maar ik merk wel dat de gedachten soms door mijn hoofd speelt. Want als ik 's avonds als L. slaapt tot de ontdekking kom dat ik vergeten ben ontbijt te halen voor ons beiden dan kan ik niet gauw nog even naar de supermarkt. Nooit. Want L. slaapt en hem wakker maken om naar de supermarkt te gaan vind ik ook weer zoiets. Nu kan ik meestal 's ochtends dan alsnog gaan voor het ontbijt. Maar ik kan me voorstellen dat het een keer gaat voorkomen dat ik toch even naar de supermarkt aan de overkant ren als het echt niet anders kan. Ik kan me ook voorstellen dat ik in geval van nood L. dan toch wakker maak want ik kan het idee dat er iets kan gebeuren ook niet van me af zetten. Maar het blijft een enorm dilemma omdat je altijd met alles moet wachten tot je kind wakker is, gegeten heeft etc.

Wat betreft het alleen laten van een 2,5 jarige, ik snap dat echt niet. Waarom zou je het risico nemen? Waarom kan hij niet gewoon even mee? Ik begrijp uit het verhaal dat hij gewoon wakker is, televisie kijkt en dat de school niet ver is. Waarom neem je in vredesnaam het risico en laat je je kind thuis terwijl het maar een hele kleine moeite meer is om 'm mee te nemen. Weegt die moeite dan echt op tegen het risico? Een risico wat niet gezien word misschien, maar dat lijkt me ook een beetje kopinhetzandstekerij.
<<

PiP

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1578

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:43

Bericht 11 Feb 2014 23:18

Re: Alleen thuisblijven

M-Train schreef:Wat vinden jullie hier van dan? S ochtends word ik wakker en hoor dan dat de tweeling ook net wakker is. Ik laat ze in hun bedjes en ga eerste snel zelf douchen en aankleden. Dat duurt 10 min. Dan haal ik ze uit hun bedjes en geef ze hun fles pap. Die drinken ze meestal op onder een dekentje op de bank voor de tv. In onze woonkamer staat niks gevaarlijks, zoon klimt wel in de brede vensterbanken, ramen kunnen niet open en hij is voorzichtig. We hebben een traphekje in de deur en de deur staat wijd open. Dan ga ik boven snel me opmaken en ook 3 min haar föhnen waardoor ik ze slechter hoor. Ik voel me hier al bijna ontaard over maar het is wel t handigst zo. Ik hoor precies wat ze uitspoken, ze zitten meestal nog met t flesje als ik naar beneden komen. Maar als ik föhn hoor ik dus ff minder goed (wel wat).


Ik doe het ook zo ongeveer, alleen zit de jongste in de kinderstoel zijn broodje te eten als ik me opmaak en fohnen doe ik zelden.
December 2009
juli 2012
<<

rapa nui

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3406

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:35

Bericht 11 Feb 2014 23:27

Re: Alleen thuisblijven

Gaan jullie ook op (buur)visite met de babyfoon mee?

Zit ik me even af te vragen nav de diverse reacties, dat is hier in de buurt best wel gebruikelijk, babyfoon mee als je in de buurt op visite bent, bij de buurtbbq ed. Bij een huilbui ben je binnen een paar minuten weer thuis.

Ik hoor ook wel dat ouders op visite gaan als de kinderen slapen en dan de babyfoon bij de buren hebben staan. Kinderen kennen de buren dan natuurlijk wel goed dus het is niet dat ze bang worden als er als ze onverhoopt toch wakker worden iemand anders aan hun bedje staat.
Twenty years from now you will be more disappointed by the things you didn’t do than by the ones you did do. So throw off the bowlines, sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover. – Mark Twain
<<

PiP

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1578

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:43

Bericht 12 Feb 2014 00:01

Re: Alleen thuisblijven

Ja de buurvrouw past wel eens op met de babyfoon. Ook gaan wij daar wel eens op de koffie als de kinderen op bed liggen.
December 2009
juli 2012
<<

Steep

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2940

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:52

Woonplaats: Arnhem

Bericht 12 Feb 2014 00:20

Re: Alleen thuisblijven

PiP schreef:Ja de buurvrouw past wel eens op met de babyfoon. Ook gaan wij daar wel eens op de koffie als de kinderen op bed liggen.


Wij ook.
Ruben: 22-07-2011
Mirthe: 25-12-2013
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15977

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:23

Bericht 12 Feb 2014 00:59

Re: Alleen thuisblijven

Lady1984 schreef:Vandaag is er een kindje van 2 verdronken in de stad. Nu is dat geen 'thuisblijven' natuurlijk, maar moest direct aan dit topic denken. Verschrikkelijk zeg.



Ja, echt verschrikkelijk. Heb net de collega's van de ambu gesproken, die hem gereanimeerd hebben. Ze waren nog steeds erg ontdaan. :(
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

love_iloverose

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 126

Geregistreerd: 01 Sep 2013 22:24

Bericht 12 Feb 2014 08:19

Re: Alleen thuisblijven

Ik laat A echt never nooit alleen thuis .Ondanks dat de winkels 100 meter veder op zijn.Ik heb met douchen A wel in de box gehad in begin en later toen ze gewoon in de box zat te spelen dan deed ik dat wel direkt uit bed weg. Dan was A nog moe zat ze eerst bjj te komen , ging ze spelen.Ik had te tv ook aan zodat ze wel wat afleiding had .
Maar binnen 3 min was ik wel klaar.Dan keek ik even om het hoekje .Zat ze mooi te spelen , daarna ging ik mij opmaken en haar kammen .Nu hebben wij de dochs beneden , dus wel makkelijk om steeds om het hoekje te kijken.
Nu gaat ze smorgen gewoon met mij mee in de douchs.
Twa famkes 2011-2014 Trotze mem♥

Nov2010*5weken*
Okt 2012*5weken*
Apr 2014*6.6weken*

In mem hâldt it
handtsje fan har bern
in skoftsje fêst, mar
har hert foar ivich.
<<

Parisienne

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3787

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:55

Bericht 12 Feb 2014 09:37

Re: Alleen thuisblijven

Wij zetten de babyfoon vaak bij onze bovenburen. We wonen in één groot 'herenhuis' zegmaar, we delen de voordeur en de trapopgang. Ze hoeven niet naar buiten, enkel een trap omlaag en ze lopen gelijk onze woonkamer binnen. Binnen 30 seconden zijn ze beneden. Ik zit dus 's avonds ook vaak gezellig even boven met babyfoon. Het is exact hetzelfde als in een normaal huis, waar kinderen boven liggen te slapen en de babyfoon aan staat.
<<

miss22

Noob

Berichten: 112

Geregistreerd: 02 Sep 2013 00:08

Bericht 12 Feb 2014 10:10

Re: Alleen thuisblijven

Star007 schreef:
Petteflet schreef:Ik vind dat ook erg lastig. Soms is het verdomde handig om even de deur uit te gaan voor een snelle boodschap of iets dergelijks.

Mijn jongste (2,5 jaar) laat ik wel eens alleen thuis als ik snel mijn oudste van school ga halen. Ik doe dan wel alle deuren op slot, zodat hij niet naar buiten kan en de tv staat aan. Overigens ben ik dan zo'n 5 minuten weg.

Mijn oudste (6,5 jaar) heeft nog niet de behoefte om alleen thuis te blijven. Soms zegt hij het wel, maar als ik dan 2 tellen uit zicht ben (bij wijze van) hangt hij al aan de telefoon om te vragen waar ik blijf.

Ik denk daarom dat het per kind ook erg verschillend is en niet persé leeftijdsafhankelijk. Waar mijn oudste hem helemaal zou flippen als hij zichzelf zou hebben opgesloten in huis en mama dus niet naar binnen kan, ging mijn jongste wel proberen om de deur te openen, maar toen het hem niet lukte, gewoon rustig op de bank zitten om verder naar Diego te kijken.

poeh , meen je dat nou ..2.5 ?
Ik persoonlijk laat haar nog niet eens beneden als ik de was op zolder ga doen.


Onze oudste is 3 en die laat ik ook wel eens een moment alleen als ik eventjes met de hond moet lopen, dit is max 10 minuten
Afbeelding

Afbeelding
<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5101

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 12 Feb 2014 10:19

Re: Alleen thuisblijven

Ja ik zet de babyfoon bij de buren neer, eerder ging ik boodschappen doen als ze sliepen dan stond hij bij de buren. Als ik een feestje heb in het dorp staat hij ook wel is bij de buren, dan kan ik zo thuis zijn als het nodig is dus dan vind ik het niet erg, als ik verder weg ben dan is er oppas in huis of gaan ze uit logeren.
Als ik de babyfoon niet bij de buren zet, dan kan ik echt bijna niks meer alleen doen, dan moet ik ze overal mee naar toe slepen.
:heart: :heart: 2011
<<

sophiee

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1224

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:24

Bericht 12 Feb 2014 10:25

Re: Alleen thuisblijven

Ik zou het niet kunnen, het voelt niet goed om L. alleen thuis achter te laten. Zelfs niet als ik buiten in de tuin bezig ben en ze slaapt gewoon. Haar eventjes alleen thuis laten zal ik waarschijnlijk pas doen als ze een jaar of 8 is.
3 dochters van 11, 9 en 7 jaar 🖤
<<

katje

Noob

Berichten: 75

Geregistreerd: 10 Sep 2013 19:56

Bericht 12 Feb 2014 19:55

Re: Alleen thuisblijven

Wat is dan nu het verschil tussen dat ik mijn dochter in bed laat 's ochtends en naar buiten ga terwijl ik een babyfoon mee heb. Waar ik om veroordeeld wordt. En anderen die 's avonds als de kinderen slapen de babyfoon bij de buren neerzetten.
april 2012
juni 2014
mei 2017
<<

rapa nui

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3406

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:35

Bericht 12 Feb 2014 20:09

Re: Alleen thuisblijven

Katje: kan ik zo ook geen logica in ontdekken. Jij schreef inderdaad ook dat je de babyfoon aan had als je buiten aan het werk was. Gewoon niets van aantrekken dus.
Twenty years from now you will be more disappointed by the things you didn’t do than by the ones you did do. So throw off the bowlines, sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover. – Mark Twain
VorigeVolgende

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers