Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Trouwen voor 1 dag

<<

Pure*

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1937

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:18

Bericht 09 Feb 2014 23:55

Trouwen voor 1 dag

Iemand ooit gedaan? Of er ervaringen over gehoord?
Juli 2015
Maart 2017
<<

Anoniem44

Bericht 09 Feb 2014 23:59

Re: trouwen voor 1 dag

Trouwen doe je niet voor 1 dag, dat is juist het hele idee van trouwen. Nee nooit gedaan en ook geen behoefte aan.
<<

Anoniem51

Bericht 10 Feb 2014 00:06

Re: trouwen voor 1 dag

Heuh? Hoe bedoel je dat, trouwen voor één dag? Dat je alleen trouwt voor het feest ofzo?
<<

Anoniem14

Bericht 10 Feb 2014 00:49

Re: trouwen voor 1 dag

Ik snap het niet. Trouwen voor één dag?
<<

Anoniem50

Bericht 10 Feb 2014 01:20

Re: trouwen voor 1 dag

Kennelijk kun je een hele trouwdag faken en dat kost dan 125 euro. Zoiets vond ik via google. Lijkt me geldverspilling en onnodig.
<<

Pure*

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1937

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:18

Bericht 10 Feb 2014 01:36

Re: trouwen voor 1 dag

Trouwenvoor1dag.nl

En dat is dan idd als grapje of om andere leuke reden bedoeld. Kost 65 euro, en is zeker niet met elke reden geld verspilling als je het mij vraagt.
Ik overweeg het om mijn partner in het zonnetje te zetten, en aangezien wij absoluut nooit niet willen trouwen maar elkaar heel graag eens in smoking/bruidsjurk willen zien...
En natuurlijk snap ik ook wel dat dat dan heel anders is als in t echt.
Juli 2015
Maart 2017
<<

Anoniem99

Bericht 10 Feb 2014 10:18

Re: trouwen voor 1 dag

Ik zou het geld lekker gebruiken voor een weekendje weg of een etentje.

Als je elkaar toch in een jurk/pak wil zien, ga dan naar een shop waar ze beiden doen en doe alsof je gaat trouwen.
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9786

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 10 Feb 2014 12:40

Re: trouwen voor 1 dag

Ik denk dat er vast wel mensen zijn die graag een trouwerij hebben, maar geen huwelijk daarna. Dan is trouwen voor 1 dag natuurlijk een ideale uitvinding. Op mijn uni deden ze dat elk jaar op het grote feest, leek mij hartstikke komisch.
<<

Anoniem35

Bericht 10 Feb 2014 12:49

Re: Trouwen voor 1 dag

Waarom dan niet een gewoon feestje? Of gewoon trouwen?
Dit vind ik dan zo'n poppenkast, ik zou er iig niet naartoe gaan. Ik vind bruiloften al vreselijk, maar als het dan ook nog eens nep is dan vergaat de lust me helemaal.
<<

Anoniem17

Bericht 10 Feb 2014 12:52

Re: Trouwen voor 1 dag

Toevallig hoorde ik van de week op de radio een interview met de eigenaresse van dit gedoetje. Het is niet de bedoeling dat er publiek meekomt, je mag alleen getuigen meenemen. Het is volgens mij gewoon bedoeld als grapje, en niet als alternatief feest voor mensen die niet willen trouwen maar wel het feestje willen. Die kunnen beter gewoon zelf een feest geven. Ik snap het nut er ook niet helemaal van, maarja, er zijn zoveel van dit soort poppenkasten. Ik snap ook niet waarom het leuk is om in Volendam in klederdracht op de foto te gaan en er zijn ook zat mensen die dat hilarisch vinden.
<<

Anoniem162

Bericht 10 Feb 2014 13:18

Re: Trouwen voor 1 dag

Ik vind het echt onzin. Trouwen doe je omdat je wilt trouwen en verbonden wilt zijn met elkaar en niet als geintje voor 1 dag.
Maar als je overweegt om je partner in het zonnetje te zetten is het dan niet leuker om een feest te vieren.
<<

Anoniem 63

Bericht 17 Feb 2014 22:03

Re: Trouwen voor 1 dag

Ik vind trouwen en een huwelijk aangaan niet iets om even een grapje over te maken of een luchtige draai aan te geven. Wat mij betreft slaat het nergens op. Trouwen doe je wel of niet. Waarom doen alsof? Dat doe je maar als je 6 bent in je moeders trouwjurk of de verkleedkleren op school.
<<

Zwilling

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 596

Geregistreerd: 03 Sep 2013 10:49

Bericht 23 Feb 2014 17:34

Re: trouwen voor 1 dag

Pure* schreef:Trouwenvoor1dag.nl

En dat is dan idd als grapje of om andere leuke reden bedoeld. Kost 65 euro, en is zeker niet met elke reden geld verspilling als je het mij vraagt.
Ik overweeg het om mijn partner in het zonnetje te zetten, en aangezien wij absoluut nooit niet willen trouwen maar elkaar heel graag eens in smoking/bruidsjurk willen zien...
En natuurlijk snap ik ook wel dat dat dan heel anders is als in t echt.


dan zou ik het zeker doen, als jullie beide dat een keer willen doen, maar niet 'echt' willen trouwen om welke reden dan ook.
Ik vind het wel een stunt, alleen jammer dat alleen de getuigen mee mogen komen, ik zou dan meteen ook een hele rits mensen mee willen hebben, om het feest compleet te maken.
Afbeelding
<<

Vintage

Kletskop

Berichten: 970

Geregistreerd: 02 Sep 2013 18:27

Bericht 10 Mrt 2014 20:57

Re: Trouwen voor 1 dag

Wist niet eens dat zoiets bestond! Als jullie je er goed bij voelen moeten jullie dat zeker doen. Persoonlijk zou ik het niet willen en het ook zonde vinden van het geld.
Happiness comes
from within you.
You'll never find it by
chasing relationships,
jobs, beauty, money.
Happiness Always
starts within.
<<

Vanya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3729

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:43

Bericht 10 Mrt 2014 21:35

Re: Trouwen voor 1 dag

Oh nee, dat is niks voor mij. Ik wil juist echt trouwen (voor altijd bedoel ik)!

Maar als jullie dat graag willen, gewoon doen! Wist niet dat trouwen voor 1 dag bestond haha.
If you cannot do great things, do small things in a great way.
<<

Anoniem168

Bericht 10 Mrt 2014 21:46

Re: Trouwen voor 1 dag

Zoiets zou ook niks voor mij zijn. Zonde van het geld.
Trouwen doe je in principe maar 1 keer en als ik zoiets als dat zou willen doen, zou ik het ook goed doen, is mijn instelling, dus trouwen voor 1 dag vind ik verspilling. Ik kan leukere dingen bedenken voor die 65 euro en dan kan je ook een dag hebben om nooit te vergeten.

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers