Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat kan ik hier tegen innemen/doen?

<<

Anoniem50

Bericht 09 Feb 2014 22:19

Wat kan ik hier tegen innemen/doen?

Afgelopen woensdag ben ik naar de tandarts geweest. De tandarts heeft twee keer geboord met verdoving. De plekken waar hij heeft geprikt voor de verdoving zijn nu alleen heel erg pijnlijk. De plekken lijken wel ontstoken. Kan ik hier iets voor innemen of tegen doen zodat het sneller heelt? Eten is heel pijnlijk en ik heb inmiddels wel zin om iets te eten.
<<

Anoniem187

Bericht 09 Feb 2014 22:54

Re: Wat kan ik hier tegen innemen/doen?

Ik zou voor nu een paracetamol pakken & dan morgenochtend de tandarts bellen.
<<

Anoniem75

Bericht 09 Feb 2014 23:00

Re: Wat kan ik hier tegen innemen/doen?

iig niet iets met ibuprofen want dat is bloedverdunnend.

Ik zou als je veel pijn hebt een paracetamol nemen (6 keer per dag 1 of bij erge pijn 3 x 2 tabletten per dag)
en anders bij de apotheek of drogist een spoelmiddeltje halen.
<<

Anoniem50

Bericht 09 Feb 2014 23:31

Re: Wat kan ik hier tegen innemen/doen?

Het gaat me vooral even voor nu. Morgen inderdaad de tandarts bellen. Hij zei woensdag al, als er iets niet goed voelt; bellen. Toen had ik al zo'n voorgevoel dat ik last zou krijgen. :pale:

Maar ik ga nu even een paracetamol eten.
<<

Toet

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2622

Geregistreerd: 03 Sep 2013 12:00

Bericht 10 Feb 2014 00:06

Re: Wat kan ik hier tegen innemen/doen?

Dan zou ik nu lekker twee paracetamols nemen ja.
<<

Anoniem50

Bericht 10 Feb 2014 12:59

Re: Wat kan ik hier tegen innemen/doen?

Zojuist met de tandarts gebeld en aangegeven dat de plekken waar de verdovingen zijn gezet pijn doen. De tandarts zelf kan er nu weinig aan doen, maar raad aan om te spoelen met Corsodyl mondwater. Als het over een week niet over is moet ik weer bellen. Wel noteert ze dat ik last heb van de verdovingen en ze denkt dat het komt omdat hij aan beide kanten is gezet, dat moeten ze een volgende keer niet weer doen. Nou ja, gewoon gaatjes voorkomen. Dan heb ik ook geen verdoving nodig. :P
<<

anoniem196

Bericht 10 Feb 2014 20:38

Re: Wat kan ik hier tegen innemen/doen?

Spoelen met zout water of kamille thee
<<

Annie24

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1405

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:22

Bericht 10 Feb 2014 21:34

Re: Wat kan ik hier tegen innemen/doen?

Volgende keer zonder verdoving. Dan heb je dat niet :thumbup:
Afbeelding
<<

Anoniem50

Bericht 10 Feb 2014 22:47

Re: Wat kan ik hier tegen innemen/doen?

Haha, Annie. Echt niet. Dan kun je me wegdragen.

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron