Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Word jij nooit gek.....

<<

Ellebel

Noob

Berichten: 234

Geregistreerd: 02 Sep 2013 19:12

Bericht 10 Feb 2014 13:51

Re: Word jij nooit gek.....

Aimee schreef:Laatst waren hier vrienden die in maart hun eerste kindje verwachten. Ze maakten een opmerking dat wij zoveel speelgoed hebben en dat zij écht niet van plan zijn hun interieur zo te laten verpesten door al dat speelgoed. Toen dacht ik wel even 'wachr maar...' ;)


Ik heb dat ook altijd gedacht bij vrienden met een supermooi ingericht huis, nu in iedere hoek spelgoed! Ik heb er nooit iets van gezegd (beetje onaardig hoor) maar me wel voorgenomen om het bij ons nooit te laten gebeuren. Dat lukt me nu al bijna 9 maanden.

De grotere spullen van Little People staan in de trapkast in de woonkamer, daar kom straks ook de duplo, treinen, etc bij te staan. We hebben een Besta kast met hooglans deurtjes die bij ons interieur past gekocht voor boekjes, spelletjes, kleurspullen, kleine freubels. En de box is ook hoogglans, en in de box staan alleen wat neutrale knuffels, alle andere felgekleurde babyspeeltjes gaan 's avonds in de boxzak. Op de box na geen speelgoed meer te zien!
17-05-2013
<<

Kwak

Yipyapper

Berichten: 2151

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:49

Bericht 10 Feb 2014 13:54

Re: Word jij nooit gek.....

Alles word savonds opgeruimd. Alles gaat uitzicht in z'n vakkenkast van de ikea en de trapkast.
Wel staan de 2 kinderstoelen gewoon netjes aangeschoven bij de eettafel en staat de "rokersstoel" van J naast de bank.

Heel soms kan ik al die speelgoedbende miet aan en stuur ik d en evt een vriendje naar buiten, gaan ze daar spelen en ruim ik het binnen op en dan mogen ze weer binnen spelen en dan heb ik weer overzicht en rust in mijn hoofd.

Ook hebben we speelgoed op zolder en als d daar mee wil spelen mag dat maar dan gaat er iets van beneden naar zolder, dat weet ze ook en dan werkt prima.
november 2010-januari 2013-november 2014
<<

Dolphinne

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2388

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:39

Bericht 10 Feb 2014 13:55

Re: Word jij nooit gek.....

Hier staat er in de woonkamer nauwelijks speelgoed. Onder het tv meubel 1 mandje en in de kast knutselspul.
De rest staat boven op zoons kamer. Als hij ergens mee wil spelen haalt hij het op van boven of hij speelt op zijn kamer.

Verder staat er nu wel een box, kinderwagen en wipstoel in de woonkamer en wat knutsels op de kast. Je ziet dus wel dat hier kinderen wonen.
Afbeelding
Afbeelding
<<

Anoniem33

Bericht 10 Feb 2014 14:07

Re: Word jij nooit gek.....

Knip
Laatst gewijzigd door Anoniem33 op 15 Apr 2014 20:25, in totaal 2 keer gewijzigd.
<<

Anoniem186

Bericht 10 Feb 2014 14:13

Re: Word jij nooit gek.....

Ziet er netjes uit pien! Toch fijn als kinderen in de woonkamer een eigen hoekje/plekje hebben.
<<

Anoniem75

Bericht 10 Feb 2014 14:21

Re: Word jij nooit gek.....

Hier ziet het er op dit moment zo uit :redface:
Heb ook al 1,5 week niet fatsoenlijk opgeruimd dus het is nu op z'n ergst.
Het staat ook echt op 4 verschillende plaatsen (langs de tv, langs de keuken, voor de balkonramen en naast de buffetkast)
Ik ben straks echt blij met m'n dichte voorraadkast :laughcry:

*

Ik kan trouwens ook echt niks weggooien. Zoon weet precies wat hij heeft en oh wee als er iets kwijt is. Hij kan wel heel goed alleen spelen en eigenlijk wordt alles nog gebruikt. Alleen het Ikea keukentje gaat binnenkort denk ik toch weg.
Laatst gewijzigd door Anoniem75 op 10 Feb 2014 20:37, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem112

Bericht 10 Feb 2014 14:33

Re: Word jij nooit gek.....

Afbeelding
Hier is het nu zo
<<

Anoniem75

Bericht 10 Feb 2014 14:35

Re: Word jij nooit gek.....

Waar heb jij die rieten mand vandaan Annemijn?
<<

Anoniem112

Bericht 10 Feb 2014 14:35

Re: Word jij nooit gek.....

Oeps beetje groot..
<<

Anoniem112

Bericht 10 Feb 2014 14:36

Re: Word jij nooit gek.....

Razz schreef:Waar heb jij die rieten mand vandaan Annemijn?


Intratuin!
<<

Anoniem75

Bericht 10 Feb 2014 14:38

Re: Word jij nooit gek.....

Thanks. Deze komen ook van een tuincentrum maar er breken steeds stukjes af.
<<

Anoniem112

Bericht 10 Feb 2014 14:39

Re: Word jij nooit gek.....

Oh ja das niks.. Deze is heel stevig! En er past veel in!
<<

Koekoek

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 428

Geregistreerd: 04 Sep 2013 19:12

Bericht 10 Feb 2014 14:51

Re: Word jij nooit gek.....

Wat leuk Annemijn! Zijn dat 2 tafeltjes naast elkaar van ikea?
Love me or leave me.. hey! Where is everybody going?
<<

Koekoek

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 428

Geregistreerd: 04 Sep 2013 19:12

Bericht 10 Feb 2014 14:53

Re: Word jij nooit gek.....

Ik heb trouwens je foto opgeslagen! Vind het we een leuk idee als de box van zoon uit de kamer is.
Love me or leave me.. hey! Where is everybody going?
<<

mida4you

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2029

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:54

Bericht 10 Feb 2014 14:54

Re: Word jij nooit gek.....

Ja ik wordt er soms helemaal gek van!! Dochter pakt van alles en binnen een paar minuten ligt het overal. Vooral al dat kleine spul. little people poppetjes, autootjes. Soms kan ik er niet tegen en pak ik alles op en legalles weer in haar kist. Maar ze begint vrolijk weer opnieuw. We hebben dus 1 speelgoedkist waar alles ingaat. De grote en kleine dingetjes. Soms wou ik dat we wat meer opbergruimte hadden.
Z. 3 augustus 2010 & A. 23 augustus 2013
<<

nillis

Kletskop

Berichten: 501

Geregistreerd: 03 Sep 2013 09:49

Bericht 10 Feb 2014 14:56

Re: Word jij nooit gek.....

juani schreef:O, het gaat ook niet louter om speelgoed. Speelgoed is hier voor het zicht prima geregeld, daar stoor ik mij ook niet aan.

Ga ik plassen, zit ik met mijn voeten op een opstapje.
Wil ik douchen, moet ik eerst het kermit de kikker badzitje verplaatsen.
Zit ik op de bank, is mijn uitzicht een wandelwagen.
Ga ik naar bed, ligt er weer een klein ikea treintje tussen de dekens

Overal kind :)


Zo herkenbaar
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
<<

Anoniem112

Bericht 10 Feb 2014 15:00

Re: Word jij nooit gek.....

Koekoek schreef:Wat leuk Annemijn! Zijn dat 2 tafeltjes naast elkaar van ikea?



Bedankt! Ja het zijn twee tafeltjes tegen elkaar van Ikea! (je kon dus wel de hele foto zien? Bij mij is het zo groot dat ik maar de helft kan zien)
<<

Anoniem85

Bericht 10 Feb 2014 15:10

Re: Word jij nooit gek.....

Oh zo juani, ik snap je. Op het badzitje na nog geen last van. Kinderwagen staat uit zicht, geen speelgoed boven en nog geen zindelijk kind. Wij hebben het zo, en naast de tv kast staat nog een houten kist.
Laatst gewijzigd door Anoniem85 op 10 Feb 2014 16:58, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Novalee

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 940

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:28

Bericht 10 Feb 2014 16:49

Re: Word jij nooit gek.....

Een tijdje terug werd ik er wel gek van, maar toen struikelde ik er letterlijk over. Zelfs als alles opegruimd was stonden er nog veel van die Little People gevaartes los op de grond omdat daar gewoon geen plek voor was. Toen heb ik een hoop uitgezocht en dingen waar ze nu niet mee speelt naar zolder gebracht. Nu staat er gelukkig niks meer los op de grond. Alleen op haar speeltafeltje ligt standaard speelgoed en de open rieten mand laat een hoop felgekleurd plastic zien.

In het algemeen ben ik heel makkelijk. Het is namelijk ook N.'s F.'s huis. Zij wonen hier ook en hebben ook recht op hun spulletjes in de woonkamer. Dat hoeft van mij echt niet helemaal verdekt opgesteld te staan. Mensen mogen best zien dat hier kinderen wonen. Dat VT-wonen interieur komt wel als ze groot zijn.
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 10 Feb 2014 16:51

Re: Word jij nooit gek.....

Novalee schreef:Een tijdje terug werd ik er wel gek van, maar toen struikelde ik er letterlijk over. Zelfs als alles opegruimd was stonden er nog veel van die Little People gevaartes los op de grond omdat daar gewoon geen plek voor was. Toen heb ik een hoop uitgezocht en dingen waar ze nu niet mee speelt naar zolder gebracht. Nu staat er gelukkig niks meer los op de grond. Alleen op haar speeltafeltje ligt standaard speelgoed en de open rieten mand laat een hoop felgekleurd plastic zien.

In het algemeen ben ik heel makkelijk. Het is namelijk ook N.'s F.'s huis. Zij wonen hier ook en hebben ook recht op hun spulletjes in de woonkamer. Dat hoeft van mij echt niet helemaal verdekt opgesteld te staan. Mensen mogen best zien dat hier kinderen wonen. Dat VT-wonen interieur komt wel als ze groot zijn.


Helemaal mee eens.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

ChiQ

Bericht 10 Feb 2014 16:58

Re: Word jij nooit gek.....

Eens met Novalee..

Situatie in onze woonkamer as we speak:
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

And I love it.
<<

Anoniem 42

Bericht 10 Feb 2014 17:06

Re: Word jij nooit gek.....

@ Razz: Die gekleurde mandjes zijn leuk! Waar heb je die vandaan? Passen ze gewoon in een Expedit of is dat een ander soort kastje?
<<

Happydobby

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3343

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:09

Bericht 10 Feb 2014 17:09

Re: Word jij nooit gek.....

@jans, is dat een speelgoedaqarium, links op je kast?
M:21072011
J :08012014
<<

Parisienne

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3787

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:55

Bericht 10 Feb 2014 17:34

Re: Word jij nooit gek.....

Hahah, ChiQ! Je hebt vanavond in ieder geval wat te doen als J. in bed ligt. Maar verder een herkenbaar plaatje.
<<

Anoniem186

Bericht 10 Feb 2014 17:37

Re: Word jij nooit gek.....

Happydobby schreef:@jans, is dat een speelgoedaqarium, links op je kast?


Een echt aquarium van hello kitty met figuurtjes van spongebob er in. :banaan:

Haha chiq, ziet er ook leuk uit! Ik kan me nog wel eens een opmerking herinneren van toen je zwanger was dat je niet wilde dat het zo zou worden. Wat kinderen al niet met je kunnen doen hè. :)
VorigeVolgende

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers