Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Word jij nooit gek.....

<<

Anoniem20

Bericht 10 Feb 2014 07:02

Re: Word jij nooit gek.....

Als ik alles wat van de kinderen is weg denk, o...wat een ruimte is er dan ineens :)
<<

Muppetje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2714

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:32

Bericht 10 Feb 2014 07:52

Re: Word jij nooit gek.....

Ik vind het eigenlijk wel gezellig allemaal :)
Lars 11-09-2012 & Thomas 17-10-2014
www.facebook.com/MyPolarMonkey
<<

Anoniem64

Bericht 10 Feb 2014 08:50

Re: Word jij nooit gek.....

-ED- schreef:Nee, ze heeft een speelgoedkist, zo'n mooie grote houten kist, die staat in de woonkamer. Als die te vol wordt, dan gooi ik speelgoed weg waar ze toch niet meer mee speelt (of geef het weg). Klaar! Zoveel speelgoed heeft een kind niet nodig. Ik zou mijn interieur er ook niet door willen verpesten trouwens. Soms kom ik wel eens bij mensen thuis en die hebben allemaal van dat felkleurige plastic speelgoed dat dan overal rondslingerd, ik vind het geen gezicht. Je wil toch niet in een speelparadijs wonen?



Dat krijg je vanzelf met 4 kinderen :)

Ik heb wel bijna alles in een grote mand en kastjes, maar er staat ook een keukentje en een tafeltje met stoeltjes. Je ziet hier wel dat hier ook kinderen wonen iig.
<<

Myloon

Kletskop

Berichten: 897

Geregistreerd: 16 Sep 2013 12:41

Bericht 10 Feb 2014 09:07

Re: Word jij nooit gek.....

Mijn jongens zijn nog klein, dus op een speelkleed en een box na staat er nog niet veel in de woonkamen.
Maar ik vind het eigenlijk wel gezellig, erger me ook niet echt nog aan de box.
20-09-2013 N. & T. Geboren!
<<

Anoniem85

Bericht 10 Feb 2014 09:07

Re: Word jij nooit gek.....

Wij hebben alles in lades en er staat wel wat speelgoed uitgestalt, maar daar stoor ik mij niet aan. Ik denk wel dat het erger wordt met meer kinderen, vooral als je ze in verschillende speelleeftijden hebt en misschien nog wel meer met jongens en meisjes in huis.
<<

Anoniem123

Bericht 10 Feb 2014 09:09

Re: Word jij nooit gek.....

Muppetje schreef:Ik vind het eigenlijk wel gezellig allemaal :)


Ik ook. Ik denk dan vaak: wat fijn dat ik dit allemaal mag meemaken. Zou voor geen goud willen ruilen met een huis zonder kinderspullen.
<<

Anoniem106

Bericht 10 Feb 2014 09:14

Re: Word jij nooit gek.....

Mijn huis is een en al kind. Er ligt overal speelgoed, de box staat er, een keukentje in mijn eigen keuken, een eigen speeltafel en zo kan ik nog wel even doorgaan. Ik kan daar best van genieten. Alleen als ik een pesthumeur heb kan ik me er aan ergeren, maar dan erger ik me overal aan!
<<

Anoniem186

Bericht 10 Feb 2014 09:17

Re: Word jij nooit gek.....

-ED- schreef:Nee, ze heeft een speelgoedkist, zo'n mooie grote houten kist, die staat in de woonkamer. Als die te vol wordt, dan gooi ik speelgoed weg waar ze toch niet meer mee speelt (of geef het weg). Klaar! Zoveel speelgoed heeft een kind niet nodig. Ik zou mijn interieur er ook niet door willen verpesten trouwens. Soms kom ik wel eens bij mensen thuis en die hebben allemaal van dat felkleurige plastic speelgoed dat dan overal rondslingerd, ik vind het geen gezicht. Je wil toch niet in een speelparadijs wonen?


Ik geloof dat ik even een foto moet maken hier. :smile: :palm:
<<

Anoniem12

Bericht 10 Feb 2014 09:19

Re: Word jij nooit gek.....

-ED- schreef:Nee, ze heeft een speelgoedkist, zo'n mooie grote houten kist, die staat in de woonkamer. Als die te vol wordt, dan gooi ik speelgoed weg waar ze toch niet meer mee speelt (of geef het weg). Klaar! Zoveel speelgoed heeft een kind niet nodig. Ik zou mijn interieur er ook niet door willen verpesten trouwens. Soms kom ik wel eens bij mensen thuis en die hebben allemaal van dat felkleurige plastic speelgoed dat dan overal rondslingerd, ik vind het geen gezicht. Je wil toch niet in een speelparadijs wonen?

Hahaha, hier ben ik ook altijd bang voor.

Vorig jaar in All You Need is Love kwamen ze ook bij een vrouw binnen, het was 1 roze kinder walhalla van speelgoed en het was allang `s avonds. Als de kinderen op bed liggen wil je toch niet meer in die troep zitten? Ik vond het altijd al verschrikkelijk al dat speelgoed, maar toen ik dat zag heb ik me voorgenomen om het nooit zover te laten komen.

Maar goed, dat zijn voornemens.
<<

Anoniem186

Bericht 10 Feb 2014 09:20

Re: Word jij nooit gek.....

:laughcry: :laughcry:
Afbeelding
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:29

Bericht 10 Feb 2014 09:26

Re: Word jij nooit gek.....

Ik kan me er totaal niet aan storen. Ik vind het vervelend als de kamer echt rommelig is, maar als alles gewoon netjes staat vind ik het totaal geen probleem dat er speelgoed in het zicht staat.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Anoniem25

Bericht 10 Feb 2014 09:27

Re: Word jij nooit gek.....

Er zijn natuurlijk wel grenzen (het hoeft hier geen bart smit te worden zeg maar), maar die paar jaar dat mijn kind klein is ga ik me echt niet druk maken om hoe mijn interieur beïnvloed wordt door zijn speelgoed. Leuk zo'n houten speelgoedkist hoor, maar ik heb een jongetje die speelt met een autogarage, autokleed, loopauto, werkbankje. Zie jij dat maar allemaal in je houten kist te krijgen...
En op zijn slaapkamer ligt ook het één en ander, maar ik wil daar juist niet alles neerzetten, omdat ik het belangrijker vind dat de plek waar hij moet slapen prikkelarm is, dan de plek waar hij mag spelen.

Linda: ik vind het er best geoordend uit zien :yes:
<<

Pinkel

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1555

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:25

Bericht 10 Feb 2014 09:40

Re: Word jij nooit gek.....

Ik vind het ook wel heel erg gezellig staan, al dat kinderspeelgoed! Wij hebben hier 2 foampuzzels aan elkaar waar mijn dochter lekker op kan spelen. Daarop staat een grote kist waar veel kleiner speelgoed in past, haar loopauto, poppenwagentje en nog een bak met bouwblokken. Als ze naar bed gaat gooi ik alles in de bak en zet alles verder netjes neer en ik vind het prima.
Afbeelding

Afbeelding
<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5084

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:19

Bericht 10 Feb 2014 09:59

Re: Word jij nooit gek.....

Als ze er niet zijn slingert er ook geen speelgoed rond, maar wat er ook gezegd wordt, waar laat ik de houten kinderwagen, en de buggy? En dan hebben ze allebei ook nog een loopscooter, tja die krijg ik niet in een houtenkist gepropt.. die zie je dus wel in de woonkamer staan. Daar stoor ik me ook niet aan.

Hoe gezellig ik het hoekje van Jans er ook uit vind zien, zoe iets hoef ik nou ook niet echt in mijn huis eigenlijk.
:heart: :heart: 2011
<<

Parisienne

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3787

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:55

Bericht 10 Feb 2014 10:03

Re: Word jij nooit gek.....

Wij hebben geen keuze, al het speelgoed moet in de woonkamer staan. In dochter's kamertje past net een bed en twee Ikea-kastjes met in elk drie opbergbakken. Daar zit Duplo, Playmobil en Littlest Pet Shop in. In de woonkamer een keukentje, poppenwagen, poppenbedje en tot slot het grote Playmobil Prinsessenkasteel. Ik kan het nergens anders kwijt helaas. Ik kijk wel uit naar een groter huis. Dan wil ik wel zoveel mogelijk speelgoed op haar eigen kamer. Nu wonen we gewoon te klein.

Ik ruim overigens wel elke avond goed op. Al het losse speelgoed verdwijnt op de juiste plek. Anders kan ik niet rustig zitten.
<<

Bolus26

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2396

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:47

Bericht 10 Feb 2014 10:04

Re: Word jij nooit gek.....

Mijn man wel eens vooral het traphekje vindt hij vreselijk. Ik niet zo. We hebben een ruime woonkamer dat scheelt. In de keuken staat nu een tafeltje met het huis van little prople erop en loopfietsje eronder en de box staat er ook nog met zo'n gekleurde teil ernaast vol speelgoed En dr ppoppenwagen. Boekjes liggen naast de bank in een mand uit het zicht en in het dressoir liggen nog 3 puzzels en vingerverf en krijtjes.

A zit een beetje in zo'n overgang dat ze de box nog prettig vind ( mama ook) ) maar ook graag aan het tafeltje staat om te spelen. Ook samen puzzelen en kleuren is leuk maar bepaald baby speelgoed ook nog
Laatst gewijzigd door Bolus26 op 10 Feb 2014 10:07, in totaal 2 keer gewijzigd.
<<

Bolus26

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2396

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:47

Bericht 10 Feb 2014 10:04

Re: Word jij nooit gek.....

Mijn man wel eens vooral het traphekje vindt hij vreselijk. Ik niet zo. We hebben een ruime woonkamer dat scheelt. In de keuken staat nu een tafeltje met het huis van little prople erop en de box staat er ook nog met zo'n gekleurde teil ernaast vol speelgoed. Boekjes liggen naast de bank in een mand uit het zicht en in het dressoir liggen nog 3 puzzels en vingerverf en krijtjes.

A zit een beetje in zo'n overgang dat ze de box nog prettig vind ( mama ook) ) maar ook graag aan het tafeltje staat om te spelen. Ook samen puzzelen en kleuren is leuk maar bepaald baby speelgoed ook nog
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:29

Bericht 10 Feb 2014 10:05

Re: Word jij nooit gek.....

Het Playmobil Prinsessenkasteel stond eigenlijk ook boven op Yrsa's kamer, maar zij vindt het gewoon gezelliger om beneden te spelen en dat vind ik zelf eigenlijk ook. Dus nu staat het weer beneden. Ik heb ook geen zin om het de hele tijd op en neer te slepen.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Anoniem186

Bericht 10 Feb 2014 10:08

Re: Word jij nooit gek.....

Studiebol schreef:Als ze er niet zijn slingert er ook geen speelgoed rond, maar wat er ook gezegd wordt, waar laat ik de houten kinderwagen, en de buggy? En dan hebben ze allebei ook nog een loopscooter, tja die krijg ik niet in een houtenkist gepropt.. die zie je dus wel in de woonkamer staan. Daar stoor ik me ook niet aan.

Hoe gezellig ik het hoekje van Jans er ook uit vind zien, zoe iets hoef ik nou ook niet echt in mijn huis eigenlijk.


Haha dat snap ik. Ik word hier ook een beetje kriegel van hoor. Een speelhoek vind ik wel leuk, maar er staat nu zoveel pestzooi. En dat terwijl de meeste dingen gekregen zijn. Op zolder staat er nog meer. Dochter vindt het leuk om op zolder te struinen en dat zeult ze alles weer mee naar beneden, heel irritant.
Het is weer tijd voor een grondige opruiming, maar ik heb er weinig puf voor.

Susan, dat vind ik ook hoor. Ik vind het gezellig als ze beneden speelt. Op haar kamer staat geen speelgoed, alleen maar boeken.
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:29

Bericht 10 Feb 2014 10:11

Re: Word jij nooit gek.....

Op verjaardagen gaat het wel naar boven omdat de kamer dan vol visite zit en Yrsa dan met haar nichtjes boven speelt. Dan is dat kasteel wel favoriet.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Anoniem123

Bericht 10 Feb 2014 11:36

Re: Word jij nooit gek.....

Ik ruim ook iedere dag zijn speelgoed op als hij naar bed gaat. En ook 's middags want vind het fijner voor S als alles netjes ligt als hij wakker word en naar beneden komt. Dat speelt fijner dan dat het nog een troep is. (denk ik :smile: )
<<

Anoniem33

Bericht 10 Feb 2014 11:41

Re: Word jij nooit gek.....

Ik word er inderdaad wel gek van ja.... Momenteel is het heel druk en chaotisch in mijn hoofd en als het dan ook druk en chaotisch om me heen is dan flip ik. Ik ben dus erg van het opruimen steeds. Gelukkig hebben we sinds kort een hulp in de huishouding voor tijdelijk, ik kwam er zelf nu gewoon echt niet aan toe, dus kan ik me elke ochtend en avond even focussen op opruimen en dan is er weer wat meer rust in mijn omgeving en direct ook in mijn hoofd.

Zal zo eens een foto van hun hoekje maken maar er is net gedweild hier dus kan nu niet lopen!
<<

Amaryllis

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 519

Geregistreerd: 16 Okt 2013 13:10

Bericht 10 Feb 2014 11:54

Re: Word jij nooit gek.....

Ja, absoluut. Ik kan ook niet rustig zitten voordat alles is opgeruimd.
Ons hoekje is een beetje te vergelijken met Jans.
<<

Anoniem112

Bericht 10 Feb 2014 12:32

Re: Word jij nooit gek.....

Ik heb het met vlagen, maar opzich valt het hier best wel mee.

We zijn begonnen met 1 houtenspeelgoedkist, toen mijn oudste twee jaar was kwam daar een rietenmand met duplo bij.
Toen onze tweede geboren is is het weer wat uitgebreid..

Nu staat er dus die houtenkist, een keukentje (in onze keuken dus niet zichtbaar vanaf de bank) twee tafeltjes met stoeltjes (onder een tafeltje staat de duplo mand) en bovenop staat het grote poppenhuis van playmobil.
De auto garage staat onder de trap in de gang en overige rommel zit in een oude kist die dient als salon tafel.
<<

Anoniem 42

Bericht 10 Feb 2014 12:40

Re: Word jij nooit gek.....

Soms word ik helemaal gek van de rotzooi en andere keren kan ik het meer 'relativeren' :).

Ik verheug me er wel op dat de box weg kan en wat andere grote dingen hier in de huiskamer, heb namelijk ideeen voor die ruimte en heb er zin in daar mee aan de slag te gaan.
VorigeVolgende

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers