Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Heb jij een goed gebit?

<<

Thunder

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6365

Geregistreerd: 02 Sep 2013 00:24

Bericht 13 Feb 2014 13:53

Re: Heb jij een goed gebit?

Ik heb goede en erg rechte tanden, maar enorm slechte kiezen. Er is er 1 getrokken, de verstandskiezen zijn eruit. Ik heb nooit een beugel gehad ondanks dat ik een fervent duimer ben geweest.
Liefde is niet krampachtig vasthouden, maar vertrouwend loslaten.
<<

Rouxxxe

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 649

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:06

Bericht 13 Feb 2014 18:36

Re: Heb jij een goed gebit?

Redelijk. Ik ga twee keer per jaar naar de tandarts voor controle. Heb altijd erg veel last van tandsteen. Hen nog nooit gaatjes gehad, tot een half jaar terug. Toen had ik voor het eerst twee kleine gaatjes. Mijn verstandskiezen moesten er allemaal uit. Ik heb vroeger een beugel gehad, maar helaas zijn er wel wat tanden ietwat weer scheef gegroeid.
<<

Taeda

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8609

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:45

Bericht 13 Feb 2014 22:05

Re: Heb jij een goed gebit?

Niks, nada, noppes en tot september! :banaan:

(Hoop ik dan, er kan altijd nog iets tussenkomen bij mij...)
Love never loses faith.
november 2016 - mei 2018 - oktober 2021
<<

Derpy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1964

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:58

Bericht 14 Feb 2014 14:46

Re: Heb jij een goed gebit?

Ik ga eens per jaar en heb nooit gaatjes, tandplak of tandsteen. Wel een hoop titanium in m'n kaak, maar dat zorgt niet voor problemen.
<<

Anoniem87

Bericht 14 Feb 2014 14:50

Re: Heb jij een goed gebit?

Nee, mijn gebit is niet goed. Behalve dat ik vroeger verschillende beugels heb gehad heb ik ook snel gaatjes en heb ik aardig wat wortelkanaalbehandelingen gehad. Heb een kies moeten laten trekken omdat hij steeds afbrak en ik krijg aanstaande dinsdag een kroon. Maar zolang ik geen pijn heb aan mijn gebit kan ik er mee leven, want kiespijn is echt vreselijk, dat weet ik helaas maar al te goed..
<<

Ilovethe90s

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3154

Geregistreerd: 03 Sep 2013 22:14

Bericht 16 Feb 2014 14:57

Re: Heb jij een goed gebit?

A.s donderdag heb ik een tussenafspraak staan. Ik heb namelijk linksbovenin last en vraag me af wat het is dus met een pijnklacht mocht ik wel even tussendoor.
Als het een gaatje is mogen ze nu niet verdoven maar ik ben benieuwd wat er uit komt.

Ik poets 2x per dag mijn tanden, 's avonds vaak elektrisch. Flosdraad en tandenstokers gebruik ik niet vaak maar ben ik wel meer gaan gebruiken nu ik zwanger ben.
<<

Anoniem280

Bericht 16 Feb 2014 15:25

Re: Heb jij een goed gebit?

Mijn verstandskiezen zijn ook getrokken, maar dat heeft niets met slecht gebit te maken bij mij.
Mijn kiezen hadden geen ruimte en ze groeiden niet goed. Beet op mijn wang met die krengen omdat ze geen ruimte hadden om te groeien.
Baal wel dat ik bij sommige tanden niet eens met de dunste stoker er tussen kom, flos draad, dunste, zit ik ook altijd vast, vandaar dat ik niet mag flossen.
<<

Ziva

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 16

Geregistreerd: 04 Sep 2013 22:42

Bericht 16 Feb 2014 17:07

Re: Heb jij een goed gebit?

Ja, ik heb nooit gaatjes. Ik heb er wel een paar van vroeger. Ik ga ook maar 1 x per jaar naar de tandarts. Heel soms moet er dan tandsteen verwijderd worden.
<<

Anoniem68

Bericht 16 Feb 2014 20:23

Re: Heb jij een goed gebit?

Ik heb een heel goed gebit. Ik ga een keer per jaar naar de tandarts en op een gaatje in een melkkies na heb ik nooit iets gehad *klopt nu op de houten tafel* . Wel draag ik 's nachts een bitje omdat ik heel erg klem en knars, zonder m'n bitje kan ik overdag bijna niet kauwen van de pijn en kan ik niet gapen zonder dat mijn kaak uit de kom schiet maar met bitje heb ik nergens last van.
<<

Anoniem181

Bericht 17 Feb 2014 13:23

Re: Heb jij een goed gebit?

Ja, ik heb een goed gebit. Mankeert nooit iets aan. Ik ga 1x per jaar naar de tandarts, dan wordt tandsteen verwijderd en de boel gepolijst zodat ik er weer een jaar tegenaan kan. Vorig jaar is trouwens mijn verstandskies getrokken, daar had ik last van dus was op eigen verzoek. Gaatjes heb ik nooit gehad en ik heb nooit problemen. Gelukkig!
<<

Anoniem29

Bericht 18 Feb 2014 19:40

Re: Heb jij een goed gebit?

Razz schreef:Ja en ik krijg ook iedere keer weer complimenten van de tandarts. Ik ga zo'n 1x per jaar en ik heb nog maar 1 vulling. Verder staan m'n tanden ook mooi recht en ik heb nooit tandsteen oid


Hier precies hetzelfde. Ik hoef ook maar 1x per jaar te komen van de tandarts.

En dat ene gaatje wat eigenlijk 'preventief' zoals hij het noemde haha. Er zat een zwak plakje en een jaar later was het een grotere zwakke plek geworden. Toen zei hij dat hij hem beter kon vullen voordat het erger zou worden. Nou prima.

Ik heb mijn tanden trouwens ook een keer gebleekt een jaar of 8 geleden. Nooit last van gehad.
Vorige

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers