Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Komt je kind iedere dag buiten?

<<

Happydobby

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3343

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:09

Bericht 10 Feb 2014 13:01

Re: Komt je kind iedere dag buiten?

Rush schreef:
Ik heb dat nooit gesnapt, mensen die zodra ze thuis komen een trainingsbroek of joggingsbroek aantrekken. Verschrikkelijk.


Dat doet mijn vriend, (spijker)broek uit, joggingbroek aan. mits er geen bezoek komt. Ach ik weet niet beter :smile:
M:21072011
J :08012014
<<

Anoniem12

Bericht 10 Feb 2014 13:03

Re: Komt je kind iedere dag buiten?

Happydobby schreef:
Rush schreef:
Ik heb dat nooit gesnapt, mensen die zodra ze thuis komen een trainingsbroek of joggingsbroek aantrekken. Verschrikkelijk.


Dat doet mijn vriend, (spijker)broek uit, joggingbroek aan. mits er geen bezoek komt. Ach ik weet niet beter :smile:

Haha, ja ik lees het hier ook heel vaak. Doorgaans met als reden 'dat het zo lekker zit'. Ik vraag me dan altijd af of je gewone kleren dan niet lekker zitten, maar goed haha. Ieder z`n eigen natuurlijk.

Ik ken ook niemand die dat doet, daarom is het voor mij ook zo vreemd denk ik. Als je zo opgroeit is het ook alweer anders.
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 10 Feb 2014 13:05

Re: Komt je kind iedere dag buiten?

Mijn man doet trouwens ook vaak thuis een joggingbroek aan. Jammer, vind ik altijd, ik vind zijn spijkerbroek veel leuker staan.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11145

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 10 Feb 2014 13:11

Re: Komt je kind iedere dag buiten?

Haha Jans ik zie voor me dat je man bij de deur zijn jas, schoenen en broek uit trekt en dan de rest van de dag in zijn ondergoed loopt :)

Ik draag thuis ook meestal een chillbroek. Sommige dagen loopt r ook alleen in joggingbroek.

Hij komt elke dag wel buiten, rondje wandelen, supermarkt enz.
R. 2013
D. 2016
<<

Anoniem35

Bericht 10 Feb 2014 13:18

Re: Komt je kind iedere dag buiten?

Ik krijg af en toe het verzoek in het weekend of azen de hele dag in pyjama mogen lopen. Nou, prima. Dan maar een dagje niet naar buiten, en ja, dan duiken ze ook gewoon met die pyjama het bed weer in 's avonds. Ik vind het zelf niets, maar als zij er blij van worden, prima joh.

Dus nee, niet elke dag naar buiten , door de week wel, school enzo, maar in het weekend ook weleens een dag binnen.
<<

Anoniem17

Bericht 10 Feb 2014 13:22

Re: Komt je kind iedere dag buiten?

Ik draag in huis gewoon altijd mijn normale kleding, behalve op van die dagen dat ik niks hoef en nergens zin in heb of soms op avonden als ik me niet lekker voel of een rotdag achter de rug heb. Maar meestal doe ik dan gewoon m'n broek uit en hang ik in m'n onderbroek en shirt onder een dekentje. Joggingbroeken heb ik bijna nooit aan in huis.
Oh, en soms ga ik na het eten meteen even douchen zodat m'n haar droog is voordat ik ga slapen en dan trek ik na het douchen meteen m'n pyjama aan.

Ik geloof dat ik, als ik kinderen zou hebben, ze gewoon elke dag wel zou aankleden, omdat ik dat van huis uit gewend ben. Wij hadden vroeger nooit pyjamadagjes en mijn moeder sprak daar ook een soort van schande van, als andere moeders dat wel deden. Dat vond ze echt raar. Haha!
<<

Anoniem186

Bericht 10 Feb 2014 14:11

Re: Komt je kind iedere dag buiten?

Rush schreef:
Jans schreef:
SarahKey schreef:Wij doen ook niet aan pyamadagen. S heeft alleen een joggingbroek aan als hij ziek is en dat s zelden. Voor de rest gaat de pyama gewoon uit 's ochtends en krijgt hij normale kleren aan. Ook als we een dagje binnen blijven.
Vind het gewoon er stom uit zien, de hele dag spelen in pyama.


Valt een joggingbroek niet onder normale kleren? Mijn kinderen hebben heel vaak een joggingbroek aan. Dat zit lekker.
Wij dragen thuis ook vaak makkelijke kleding. Mijn man trekt z'n spijkerbroek uit zodra hij binnen is.

Nee nee neeeeeee.. :P

Ik heb dat nooit gesnapt, mensen die zodra ze thuis komen een trainingsbroek of joggingsbroek aantrekken. Verschrikkelijk.


Voor een volwassenen snap ik wel dat je dat zegt. Maar voor een baby of een klein kind toch niet?
Mijn zoon heeft bijna alleen maar joggingbroekjes. Hij is de hele dag aan het kruipen en langs meubels aan het lopen, dan zit een spijkerbroekje of iets anders stugs toch niet lekker?

Voor mij valt onder de categorie joggingbroek gewoon alle soorten broeken die lekker zitten en van een zacht stofje zijn.
<<

Milady

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3109

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:10

Bericht 10 Feb 2014 14:47

Re: Komt je kind iedere dag buiten?

Bijna iedere dag. Het komt wel eens voor dat ik de hele dag gewerkt heb en dat het slecht weer is en ik dan vanuit het werk even snel boodschappen doe i.p.v. eerst naar huis en dan wandelend boodschappen doen.
<<

Chipa

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1443

Geregistreerd: 02 Sep 2013 20:14

Bericht 10 Feb 2014 16:01

Re: Komt je kind iedere dag buiten?

Normaal gesproken ging ik met de oudste iedere dag wel even naar buiten. Nu met de baby erbij komt het ook wel eens voor dat we niet naar buiten gaan of alleen even naar de supermarkt.
<<

Anoniem 42

Bericht 10 Feb 2014 17:04

Re: Komt je kind iedere dag buiten?

Ze komen niet elke dag buiten. Bij de jongste probeer ik het zelfs zoveel mogelijk te vermijden want zodra er een zuchtje van wind van 1 km / u voorbij komt, heeft ze al oorontsteking.

Bij de andere twee probeer ik het zoveel mogelijk wel, dan gaan we naar een speeltuintje of gaan we een eindje fietsen of iets dergelijks.
<<

Lookie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2630

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:20

Bericht 10 Feb 2014 22:18

Re: Komt je kind iedere dag buiten?

Wij gaan bijna elke dag wel naar buiten. Met mooi weer gaan we een eind wandelen of fietsen. Als het slecht weer is zoals vandaag zijn het vaak wat kortere wandelingetjes: even naar de bieb of naar de winkel bijvoorbeeld. Ik vind het best belangrijk en mijn zoontje is heel graag buiten. Mijn zoontje speelt ook weleens alleen buiten als ik aan het koken ben, ik heb dan wel zicht op hem.
Pyamadagen hebben we nooit maar ik trek mijn zoontje wel regelmatig een joggingbroekje aan, dat speelt gewoon het lekkerste.

En wat we buiten zoal doen:
-naar het speeltuintje
- eendjes voeren
- naar het strandje
- wandelen /fietsen
- naar het bos (daar moeten we wel eerst naar toe fietsen dus alleen bij droog weer)
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 10 Feb 2014 22:23

Re: Komt je kind iedere dag buiten?

Vandaag op de fiets naar de supermarkt geweest en even een extra blokje om gemaakt!
Dus: Buiten geweest vandaag :banaan:

Morgen komt ze ook buiten, want dan gaan we eten bij mijn vader en wandelend boodschappen doen.
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers