Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Ticket boeken voor wicked in Londen

<<

PlugInBaby

Kwebbel

Berichten: 348

Geregistreerd: 04 Sep 2013 20:25

Bericht 09 Feb 2014 15:36

Ticket boeken voor wicked in Londen

Heeft iemand dat wel eens gedaan vanuit nl? Het lukt me namelijk niet..ik krijg de plattegrond van het theater niet geladen. En eigenlijk wil ik wel gewoon al boeken, om er zeker van te zijn dat ik een plekje heb, en dat ik ook nog wat kan zien ook :p ik heb het geprobeerd met Chrome, Firefox, internet explorer en op m'n ipad, maar het werkt allemaal niet. Iemand die me kan helpen?
<<

Anoniem122

Bericht 09 Feb 2014 16:19

Re: Ticket boeken voor wicked in Londen

Ik zou ze gewoon terplekke kopen. Ik ben 2 jaar geleden naar London geweest en hebben toen ook terplekke de tickets gekocht voor Wicked, voor diezelfde avond. Was nog plek zat! En volgens mij een stuk goedkoper, wij betaalden geloof ik 20 pond.
<<

PlugInBaby

Kwebbel

Berichten: 348

Geregistreerd: 04 Sep 2013 20:25

Bericht 09 Feb 2014 16:26

Re: Ticket boeken voor wicked in Londen

Ja dat heb ik ook wel eens gehoord, dat t dan veel goedkoper is. Maar ik ga echt speciaal voor wicked naar Londen, heb ook maar één kans en dat is de vrijdagavond..dus ik vind het lastig. Als ik nu een 'stalls' plaats kies kost een kaartje tussen de 30 en 90 (!) pond. Dilemma's dilemma's..
<<

Anoniem122

Bericht 09 Feb 2014 16:46

Re: Ticket boeken voor wicked in Londen

Wat ik me kan herinneren is dat er verschillende stands waren die tickets verkochten. Kom je die vrijdag ook aan? En hoe laat? Als het pas laat in de middag is zou het wel een risico misschien zijn.
<<

PlugInBaby

Kwebbel

Berichten: 348

Geregistreerd: 04 Sep 2013 20:25

Bericht 09 Feb 2014 17:40

Re: Ticket boeken voor wicked in Londen

Nee ik ben donderdag rond 20.00 in de stad denk ik, weet even niet meer hoe lang de stansted express er ook alweer over doet maar het zal rond die koers zijn. Het is in ieder geval in de Apollo Victoria. Waar ben jij toen geweest? Dat van die standjes meen ik me ook te herinneren..dus ja het kan inderdaad 2 kanten op. Als ik vanuit hier boek weet ik ook niet zeker of ik een goede plaats heb omdat ik de plattegrond niet kan zien, dus misschien is het wel om het even.

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers