Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Jonger geschat worden

<<

Burgemeester Bo

Bericht 13 Mrt 2014 13:40

Re: Ik word er simpel van

Hier is onlangs al een topic over geopend, misschien vind je er wat nuttigs:
jonger-geschat-worden-t6726.html
<<

Anoniem313

Bericht 13 Mrt 2014 13:43

Re: Ik word er simpel van

Dat lijkt me nou bij uitstek iets waar je helemaal geen ene fluit aan kan doen, behalve veel roken en zonnebanken zodat je zo snel mogelijk rimpels krijgt ;)
<<

anoniem213

Bericht 13 Mrt 2014 13:45

Re: Ik word er simpel van

Ik wil niet bijdehand doen, maar je bent verplicht om altijd een legitamtiebewijs bij je te hebben, dus op zich moet het gewoon niet aan de orde zijn dat je hem niet bij je hebt. Verder kan ik me echt heel goed voorstellen dat het heel vervelend is, maar het is geen slechte gewoonte om standaard je legitimatiebewijs bij je te hebben, want dat moet. Sorry als je hier weinig aan hebt, maar volgens mij is dat ook precies de reden dat je er niets aan kunt doen. Het is ook de enige manier om te bewijzen dat je oud genoeg bent. Chagrijnig kijken helpt trouwens goed, ik moet me veel vaker legitimeren als ik met een lach bij de kassa sta.
<<

zonneschijn

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4886

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:28

Bericht 13 Mrt 2014 13:51

Re: Ik word er simpel van

Ik ben 28 en moest pas mijn ID laten zien toen ik sigaretten ging halen, heb er geen moeite mee, moest er juist wel om lachen.
Trots op mijn stoere ventje!
<<

dodo

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 191

Geregistreerd: 02 Sep 2013 11:44

Bericht 13 Mrt 2014 16:09

Re: Jonger geschat worden

Zo heb ik een keer aan mijn baas gevraagd of ik het kindertarief (t/m 12 jaar) moest rekenen voor de klant die hij geknipt had. Bleek die jongen al 22 te zijn. :palm: Toen wilde ik ook het liefst door de grond zakken.
<<

Anoniem301

Bericht 13 Mrt 2014 16:49

Re: Ik word er simpel van

Ik ben 32 en het gebeurt me 8 van de 10 keer als ik sigaretten of wijn koop. Daar is natuurlijk helemaal niks aan te doen. Wat had je zelf in gedachten dan?
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9786

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 13 Mrt 2014 17:05

Re: Ik word er simpel van

Caulfield schreef:Dat lijkt me nou bij uitstek iets waar je helemaal geen ene fluit aan kan doen, behalve veel roken en zonnebanken zodat je zo snel mogelijk rimpels krijgt ;)


:lol:
<<

Burgemeester Johanna

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 384

Geregistreerd: 01 Feb 2014 09:40

Bericht 13 Mrt 2014 17:17

Re: Jonger geschat worden

Ik heb deze twee topics even samengevoegd :)
<<

Leaf

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2809

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:42

Bericht 13 Mrt 2014 20:35

Re: Jonger geschat worden

Ik heb het dus ook heel erg. Wat ik nog erger vind dan me moeten legitimeren etc, is toch wel dat als ik uitga er alleen maar 21-jarigen achter me aan komen....die niet geloven dat ik 27 ben. Eentje riep er zelfs heel hard 'wow oma!'. Sukkel.
RYW schreef:Ik heb dingen uit mijn schoenzool gepeuterd die ik boeiender vind dan Nougat's mening en leven.
<<

Anoniem156

Bericht 14 Mrt 2014 20:50

Re: Jonger geschat worden

Twee weken terug was ik aan het werk in de kroeg met m'n collega van 21, ik ben 28.
Er kwam een groepje jongens binnen en m'n collega ging ze bedienen en omdat ze alcohol bestelden vroeg ze om hun id.
Geen probleem allemaal, en de jongens vroegen na een poosje aan m'n collega of wij zusjes waren. Zij antwoordde met nee en de bijdehandste van het stel zei 'ik geloof je niet, stuur je collega eens langs'.
Dus ik ging er naartoe en zei 'Ik hoorde van m'n zusje dat ik jullie moest bedienen!' Toen zei die jongen 'Dus jullie zijn toch zusjes! En jij bent zo te horen de oudste, dat had ik niet verwacht!' Toen vonden ze dat ik m'n id moest laten zien omdat ze niet geloofden dat ik 'al' 28 was.
<<

Anoniem170

Bericht 15 Mrt 2014 21:44

Re: Jonger geschat worden

dodo schreef:Zo heb ik een keer aan mijn baas gevraagd of ik het kindertarief (t/m 12 jaar) moest rekenen voor de klant die hij geknipt had. Bleek die jongen al 22 te zijn. :palm: Toen wilde ik ook het liefst door de grond zakken.


Hahahaha :lol:

Ik ben bijna 25 en ik word altijd rond de 18/19 geschat. Soms best wel vervelend. Ik moest afrijden voor auto, zegt die examinator zo: En, zit je nog op school? Ik zo, nee ik werk fulltime. Toen keek hij ook echt heel vreemd. Toen ik vertelde dat ik al paar jaar geleden afgestudeerd was en vertelde hoe oud ik was zag je hem echt kijken alsof ik een grapje maakte. Mn collega bezorgde ik tijdje terug ook een schok, hij dacht dat ik 18 was :P Wat ook wel altijd grappig was, mijn ex was 11 jaar ouder, hij ziet er wel uit als begin 30/halfverwege 30 en zag je mensen echt zo vreemd kijken hahaha
Vorige

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers