Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


groep kdv gaat dicht afscheid nemen/en leidster dan?

<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5096

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 08 Feb 2014 13:43

groep kdv gaat dicht afscheid nemen/en leidster dan?

De groep waar mijn meiden op zitten gaat sluiten ivm met bezuinigingen. Alle kinderen op de groep gaan dus onderverdeeld worden op andere groepen. Ik wil wel dat mijn meiden afscheid nemen, want ze zijn oud genoeg om daar wat in te snappen. Maar aangezien dit met alle kindjes zal samen vallen, wil ik ook niet iedereen overladen met afscheidskado's. Ik bedoel nu zullen ze van 8 andere kinderen misschien ook wat krijgen... en dat was niet geweest als alleen mijn kinderen naar een andere groep zouden gaan.


Wat zouden jullie doen als afscheid? Gewoon iets lekker? Of toch wat groters aan pakken? Sommige kinderen zullen naar dezelfde groep gaan andere naar een andere groep maar ik denk niet dat ik daar onderscheid in wil maken of zouden jullie dat wel doen?
Laatst gewijzigd door Studiebol op 11 Feb 2014 22:36, in totaal 1 keer gewijzigd.
:heart: :heart: 2011
<<

Steep

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2940

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:52

Woonplaats: Arnhem

Bericht 08 Feb 2014 13:49

Re: groep kdv gaat dicht afscheid nemen

Je wil dus ook afscheid nemen van de kinderen begrijp ik?
Ruben: 22-07-2011
Mirthe: 25-12-2013
<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5096

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 08 Feb 2014 20:29

Re: groep kdv gaat dicht afscheid nemen

Ja, van sommige kinderen wel, ze worden allemaal onderverdeeld op andere groepen en ik weet niet wie er naar dezelfde groep gaan als hun en wie niet en vind het ook wel wat gek om de een wel wat te geven en de andere niet....
:heart: :heart: 2011
<<

anoniem196

Bericht 08 Feb 2014 21:00

Re: groep kdv gaat dicht afscheid nemen

Ik zou niks te eten doen. Of iets wat mee naar huis kan ofzo.
Zal misschien meer getrakteerd wordeb.

Rozijnendoosje leuk versieren.
Mandarijn om toveren tot vis
Of een mandarijn leuk inpakken in folie met een gezellig lintje.
Gewoon simpel maar toch leuk.
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11145

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 08 Feb 2014 21:07

Re: groep kdv gaat dicht afscheid nemen

Deze en dan een briefje erbij met daarop de tekst "We hopen je nog eens te spreken!"

Afbeelding
http://www.gezonde-traktatie.nl/traktat ... mobieltje/

Of iets met "Knijp er niet tussenuit!" en dan zo'n knijpzakje.

Of van een eierkoek een gezicht maken met de tekst "Ik hoop je nog eens te zien" oid.
R. 2013
D. 2016
<<

Anoniem51

Bericht 08 Feb 2014 21:13

Re: groep kdv gaat dicht afscheid nemen

Ik zou geen traktatie doen, ook geen klein cadeautje. Ik zou je kids kaarten laten maken en die dan uitdelen. Dik A4-karton (hema) dubbelvouwen zodat je een dubbele kaart hebt, je kinderen gewoon lekker op wit printerpapier laten tekenen (scheelt dat je een tweeling hebt, als ze 24 kinderen op de groep hebben, hoeven ze er elk dus 'maar' 12 te maken :hulde: . Dan uit die tekening een mooi stuk knippen die je op de voorkant van de kaart plakt (desnoods in de vorm van een handje), en dan aan de binnenkant aan de ene kant een foto van de meiden en aan de andere kant een gedichtje.
<<

Steep

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2940

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:52

Woonplaats: Arnhem

Bericht 08 Feb 2014 21:14

Re: groep kdv gaat dicht afscheid nemen

Dat vind ik leuk Carool! Ik zou verder ook geen eten doen. Eerder dan een leuk speeltje van de action ofzo.
Ruben: 22-07-2011
Mirthe: 25-12-2013
<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5096

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 08 Feb 2014 21:55

Re: groep kdv gaat dicht afscheid nemen

Zelf ben ik eigenlijk niet zo van de kadotjes... niet naar bedoeld verder maar ik heb hier zeg maar 6 dezelfde badeentjes en 10 dezelfde leesboekjes liggen dus dat heeft niet mijn voorkeur.

Wat carool zegt dat is misschien idd wel leuk, als ik dan iets maak wat mee naar huis kan hoeft het niet perse op de groep opgegeten te worden.

Dundas jouw idee vind ik ook wel leuk! Idd een tweeling is geluk haha voor hun dan, maar er zitten ook maar iets van 10 kindjes ofzo dus ze zullen snel klaar zijn :-)
:heart: :heart: 2011
<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5096

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 11 Feb 2014 22:38

Re: groep kdv gaat dicht afscheid nemen/en leidster dan?

Voor de kids heb ik iets bedacht, een vliegtuig daar tussen een doosje rozijntjes met de tekst wij vliegen door..

Nu wordt een leidster van hun groep ontslagen, de andere leidster maakt daar wel een werk van, met afscheidsboek enzo, maar ze moet zelf naar een andere locatie. Nu wil ik haar ook wel wat geven ze heeft toch 2 jaar lang 2 dagen in de week voor mijn kinderen gezorgd. Iemand nog een leuk ideetje?
:heart: :heart: 2011

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers