Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Stotteren

<<

Nibbit

Noob

Berichten: 16

Geregistreerd: 01 Sep 2013 21:13

Bericht 07 Feb 2014 23:41

Stotteren

Hi,
mijn jongste van 2,5 jaar begint steeds meer gezellig te kletsen en verhalen te houden. Alleen laatste tijd valt het op dat hij tussendoor ietwat stottert. Het is alleen niet aan het begin, maar midden in het woord. Vliegtuig word bijvoorbeeld vlieg-t-t-t-t-tuig. Ik kan mij niet herinneren dat de oudste dat ook heeft gehad. Is het voor jullie herkenbaar?
<<

Vancity_girl

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 543

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:33

Bericht 08 Feb 2014 11:49

Re: Stotteren

Ja hoor mijn oudste doet dat ook. Dan wil ze zo veel zo snel vertellen dat ze ergens midden in een woord blijft hangen. Maak me er niet druk over gaat vanzelf wel weer over.
14-01-2011
01-04-2013
<<

Anoniem286

Bericht 08 Feb 2014 11:55

Re: Stotteren

Mijn nichtje doet het ook best wel erg, maar voor nu negeren ze het eigenlijk. Ze laten haar gewoon doorgaan met proberen te zeggen wat ze wil en uiteindelijk komt ze er gewoon uit.Volgens mij komt het best vaak voor en groeien ze er meestal overheen.

edit:misschien even handig om erbij te zeggen dat het haar zelf niet frustreert, ze heeft het niet echt door. Mocht jouw kindje dat wel hebben en gefrustreerd ervan raken zou ik het anders vinden, dan zou ik evt wel begeleiding inschakelen. Zodat ze niet onzeker worden etc.
<<

Nibbit

Noob

Berichten: 16

Geregistreerd: 01 Sep 2013 21:13

Bericht 08 Feb 2014 13:16

Re: Stotteren

Oh dan zal het wel vanzelf overgaan. Hij lijkt er zelf ook geen last van te hebben gelukkig.
<<

Piertje

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 392

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:15

Bericht 09 Feb 2014 12:17

Re: Stotteren

Heeft mijn dochter ook een tijdje gehad. Ze praatte al vroeg en veel, maar na een tijdje begon ze steeds meer te stotteren. Ik heb toen ook gezocht op internet of dit normaal was en las dat het vaker voorkomt. Bij mijn dochter is het nu weer weg. Ws. verdwijnt het dus gewoon weer.
Afbeelding
Afbeelding
<<

Anoniem124

Bericht 09 Feb 2014 17:20

Re: Stotteren

Das op die leeftijd veel voorkomen en zoals jij t beschrijft volstrekt niks om te zorgen om te maken :) .

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers