Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Hobbelpaard terugsturen:( tips?

<<

Anoniem16

Bericht 07 Feb 2014 22:32

Hobbelpaard terugsturen:( tips?

N heeft met haar verjaardag een hobbelpaard gekregen, kei leuk ding maar nu is het handvat helemaal los. Ik heb contact gehad met de webwinkel (www.hobbelpaarden.nl) en heel netjes het is allemaal geen probleem we krijgen een nieuwe... maar nu moet ik eerst de oude terugsturen, wat ik snap, maar ik heb die doos niet meer. En dat ding is zo groot dat past ook niet zomaar ergens in natuurlijk.

Nu had man bedacht, daar moet ik wel nog over bellen, dat ze een nieuwe opsturen. Wanneer deze geleverd wordt duw ik de oude weer in die doos zodat hij meteen mee kon met de postbode. Iemand nog een ander idee?
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11135

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Bericht 07 Feb 2014 22:37

Re: Hobbelpaard terugsturen:( tips?

Hoe groot is het paard?

Wij hebben wel eens mensen op het werk die een grote doos nodig hebben, wij hebben echt wel hele grote soms, dus dat zou ik even proberen.
R. 2013
D. 2016
<<

Anoniem16

Bericht 07 Feb 2014 22:39

Re: Hobbelpaard terugsturen:( tips?

Euh ik ga ff kijken, groot in ieder geval, L 74cm. x B 33cm. x H 63cm. Dit is het paard, de doos was uiteraard groter.
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11135

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Bericht 07 Feb 2014 22:40

Re: Hobbelpaard terugsturen:( tips?

Hmm dat is wel heel groot he. Wat voor bedrijven zouden zulke dozen hebben? Misschien de Halfords of een garage?
R. 2013
D. 2016
<<

Anoniem57

Bericht 07 Feb 2014 22:41

Re: Hobbelpaard terugsturen:( tips?

Maar als het kapot is, zou ik gewoon een aantal vuilniszakken eromheen tapen, en dan zo versturen. Hoeft heus niet perse in een doos.
<<

Anoniem166

Bericht 07 Feb 2014 22:41

Re: Hobbelpaard terugsturen:( tips?

Ik vind de tip van je man wel een hele goede, zou dat eerst proberen.
<<

Anoniem16

Bericht 07 Feb 2014 22:41

Re: Hobbelpaard terugsturen:( tips?

Ja das wel een goeie tip. Heb daar niet eens aan gedacht moet ik zeggen. Ik hoop dat we het dus kunnen regelen zoals man bedacht had. Maar of ze dat doen...
<<

Anoniem286

Bericht 07 Feb 2014 22:41

Re: Hobbelpaard terugsturen:( tips?

Ik zou dat inderdaad de beste oplossing vinden, dat zij eerst de nieuwe sturen.. of ze moeten een lege doos aan je versturen die je kunt gebruiken??

Grappig trouwens, ik zie het hobbelbijtje die we voor S hebben gekocht voor haar verjaardag ook op de site, voor 79,95, ik heb er 7,50 voor betaald (rommelmarkt) :banaan:
<<

CCC

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:58

Bericht 07 Feb 2014 22:42

Re: Hobbelpaard terugsturen:( tips?

Zou ze een doos laten versturen als het perse in doos moet, en anders idd gewoon vuilniszakken en goed intapen.
<<

Anoniem16

Bericht 07 Feb 2014 22:42

Re: Hobbelpaard terugsturen:( tips?

Dank jullie wel. Ga ik idd toch eerst eens bellen en het idee van man voorleggen en anders idd de vuilniszakken.
<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8841

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:17

Bericht 07 Feb 2014 22:56

Re: Hobbelpaard terugsturen:( tips?

Ik zou idd ook eerst het idee van je man voorleggen. Zo hebben wij dat ik eens gedaan met een grote zak hondenvoer doe we altijd via internet bestellen. We hadden toen de verkeerde gekregen en de doos al weg gegooid. Dus had Ik gebeld en toen kreeg ik eersr de nieuwe een de oude moest ik in de doos van de nieuwe doen om op te sturen. Moest wel eerst zelf de verzendkosten betalen en toen zij hem ontvangen hadden hebben ze de verzendkosten teruggestort.
2012
2016
2020

Instagram
<<

Lenthe

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1277

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:10

Bericht 07 Feb 2014 23:11

Re: Hobbelpaard terugsturen:( tips?

Je zou ook eventueel naar een elektronicabedrijf kunnen gaan om te kijken of ze nog dozen over hebben van wasmachines of koelkasten?

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers