Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Carnaval

<<

Anoniem20

Bericht 07 Feb 2014 21:51

Carnaval

Vieren jullie kindjes carnaval op school / kdv / .... ?
Laatst gewijzigd door Anoniem20 op 22 Feb 2014 14:47, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem16

Bericht 07 Feb 2014 21:53

Re: Carnaval

Ik hou R thuis met carnaval. Is bij ons op school te druk en ik weet dat hij er niet tegen kan. Hij heeft het grote geluk dat hij dat kan,,,, ik moet wel werken en ik vind carnaval het meest vreselijke iets op school. Ik vind zo'n dag echt ellende.
<<

Anoniem75

Bericht 07 Feb 2014 21:58

Re: Carnaval

Geen idee. S. is deze week ook niet geweest ivm waterpokken maar mocht er iets speciaals worden gedaan heb ik iig een politiepakje klaarliggen. Ik denk alleen niet dat ik ervoor extra terug voor naar school kom want die tijd hebben we het al druk met de verhuizing.
<<

Liadan

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3281

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:10

Bericht 07 Feb 2014 22:32

Re: Carnaval

Ja ze vieren carnaval op school, kinderen mogen verkleed komen. Verder weet ik nog niet wat ze allemaal gaan doen. Ik ga me opgeven om te helpen (al houd ik zelf eigenlijk niet zo van carnaval, ik vind het wel heel leuk om het mee te maken op school).
<<

Anoniem166

Bericht 07 Feb 2014 22:38

Re: Carnaval

Zou hij een half dagje of 2 uurtjes ook niet leuk vinden, Printje? De andere kinderen in de klas zullen het er wek over hebben vooraf en daarna en dan is R. er niet bij geweest. Misschien vindt hij wel wel leuk om even te kijken en weer naar huis te mogen zodra hij dat dat aangeeft.
<<

Mama29

Kwebbel

Berichten: 367

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:36

Bericht 07 Feb 2014 22:38

Re: Carnaval

Geen idee eigenlijk, voorgaande jaren deden ze het wel altijd een ochtend op het kdv, maar dit jaar tot nu toe nog niets gehoord...
Op school weet ik het niet, ook (nog) niets over gehoord..
Maar nu leeft het hier zowieso niet zo erg als elders in het land..
<<

anoniem196

Bericht 07 Feb 2014 22:39

Re: Carnaval

Op het kdv mogen ze verkleed komen.
Als het weer het toelaat wandelen ze een rondje door de buurt.
Smincken de kindjes die het leuk vinden en verder niet veel bijzonders.

Het hier ook niet echt een carnaval omgeving
<<

Lilypie

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 251

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:42

Bericht 07 Feb 2014 22:39

Re: Carnaval

Hier doen ze de hele week van te voren aan carnaval:
dinsdag: naar school komen in de kleuren van carnaval(rood/groen/geel)
Woensdag: naar school met een leuk petje/hoed etc
Donderdag: naar school komen en je haar zo gek mogelijk doen :ja:
Vrijdag: feesten op school en natuurlijk in je verkleedkleren komen.
Afbeelding

Afbeelding
<<

Kwak

Yipyapper

Berichten: 2151

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:49

Bericht 07 Feb 2014 22:40

Re: Carnaval

Hier doen we niet aan carnaval.
november 2010-januari 2013-november 2014
<<

Anoniem16

Bericht 07 Feb 2014 22:41

Re: Carnaval

Nee bij ons bestaat de carnavalsviering uit zoveel drukte en dat vindt hij helemaal niets. Ik ook niet maar ik heb helaas geen keuze haha. Het is daarna vakantie dus qua verhalen zal het wel meevallen.

Lilypie; dat doen wij dit jaar ook.... Vreselijk. Ik vind het zo stom feest en nu moet ik er een week aandacht aan besteden hahaha. Ik knutsel er normaal over, zing wat liedjes maar nu moeten we dus al wat verkleed komen.
<<

Lilypie

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 251

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:42

Bericht 07 Feb 2014 22:47

Re: Carnaval

Mijn dochter vindt het helemaal geweldig dat ze de hele week verkleed naar school mag. :dance:
Afbeelding

Afbeelding
<<

PiP

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1578

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:43

Bericht 07 Feb 2014 22:47

Re: Carnaval

Hier vieren ze het op school donderdagmiddag. Ze gaan dan hossen?? is er open podium en een programma in de klas.
Ik doe F haar K3 jurkje aan, nou ja die geef ik mee voor `s middags.
December 2009
juli 2012
<<

Vancity_girl

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 543

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:33

Bericht 07 Feb 2014 22:54

Re: Carnaval

Geen idee of het gevierd wordt op het kdv, denk het wel. Heb voor D een piratenpakje, dat heeft ze gisteren zelf uitgekozen bij de action. Was maar 5.99 en anders gebruiken we het als verkleedkleren.
Voor F heb ik nog een Minnie Mouse jurkje van D van vorig jaar, dat kan ze eventueel aan. Ze gaat alleen op vrijdag naar het kdv dus er zal dan wel geen carnaval gevierd worden.
14-01-2011
01-04-2013
<<

Anoniem286

Bericht 08 Feb 2014 00:02

Re: Carnaval

Volgens mij wordt er hier niet aan carnaval gedaan, ik heb er in ieder geval niks over gehoord. Sowieso wordt het hier niet echt gevierd.
<<

Anoniem144

Bericht 08 Feb 2014 09:59

Re: Carnaval

Volgens mij vieren ze het wel op het kdv. Wij gaan sowieso zaterdags naar de optocht en op carnavals zondag naar de kindercarnaval met de kinderen.

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: High Heels