Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Trakteren op werk

<<

Anoniem20

Bericht 07 Feb 2014 21:50

Trakteren op werk

Trakteer jij wanneer jij jarig bent?
Hele bedrijf of naaste collega's? En wat trakteer jij?
<<

Lara

Kletskop

Berichten: 560

Geregistreerd: 29 Dec 2013 13:45

Bericht 07 Feb 2014 21:54

Re: Trakteren op werk

Ik trakteer altijd op mijn afdeling. Meestal bak taarten of cakes.
<<

Anoniem185

Bericht 07 Feb 2014 21:57

Re: Trakteren op werk

Als ik jarig ben niet hoor, maar dat is omdat ik op mijn werk een soort van invalkracht ben en vaak op verschillende teams werk. Toen ik weg ging heb ik op mijn 'thuis-team' wel getrakteerd aan mijn oudjes. Niet aan mijn collega's.

Op stage zou ik op mijn verjaardag ook niet trakteren, maar ik trakteer daar wel als ik weg ga meestal.
<<

Anoniem85

Bericht 07 Feb 2014 22:15

Re: Trakteren op werk

Ja alleen binnen mijn eigen team. Meestal taart bij de eerst volgende vergadering.
<<

Anoniem12

Bericht 07 Feb 2014 22:18

Re: Trakteren op werk

Ja, ik trakteer altijd taart of iets anders lekkers, vaak zelfgemaakt.

Mijn naaste collega`s vormen het hele bedrijf, we zijn ongeveer met 12 personen gemiddeld.
<<

Vanya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3729

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:43

Bericht 07 Feb 2014 22:32

Re: Trakteren op werk

Ja ik trakteer op het kantoor waar ik werk (zitten verschillende diensten maar bij elkaar niet heel veel personen, ik denk nog geen 20). Het bedrijf waar ik werk is erg groot, alleen in onze provincie zijn we al met 500 personen ofzo en dan zijn er nog andere provincies haha.

Ik koop meestal een aantal vlaaien/taarten bij de bakker en dat valt goed in de smaak. Bij mijn vorige verjaardag werkte ik op een ander kantoor in een andere plaats, toen had ik een cake, wat vlaaien/taarten en zo'n mengeling van mars, snickers, twix enzo getrakteerd. Toen ik een vast contract gekregen had heb ik getrakteerd op een aantal taarten.
If you cannot do great things, do small things in a great way.
<<

Anoniem198

Bericht 07 Feb 2014 23:08

Re: Trakteren op werk

Meestal koop ik iets van koeken of cake. Vorig jaar heb ik de hele ochtend in het ziekenhuis gezeten op mijn verjaardag.
Toen wat makkelijks gedaan en een bak mars,snickers,etc neergezet.
Mijn verjaardag komt nu alweer eng dichtbij en ik denk dat ik een cake bak en misschien een Rocky road maak.
<<

Anoniem30

Bericht 07 Feb 2014 23:10

Re: Trakteren op werk

Dit jaar niet, omdat ik echt net pas hier werkte en lekker vrij was de dagen rondom mijn verjaardag, maar andere jaren wel. Meestal haal ik gewoon allemaal verschillende koeken, en zet het gewoon neer voor wie wil. We hebben allemaal verschillende afdelingen en ik ga niet iedereen langs, ken niet iedereen, maar zet stapel neer en wie wil :ja: Maar ga wel eerst eigen afdeling langs, bij de opening geef ik iedereen de keus!
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 07 Feb 2014 23:26

Re: Trakteren op werk

Ja ik trakteer, gewoon het hele team (of nou ja, de mensen die die dag werken, want meestal gaat het wel op).
Meestal bak ik zelf iets lekkers, maar koop ook welles wat gezonds, omdat veel collega's ook aan de lijn zijn.
<<

Anoniem123

Bericht 08 Feb 2014 12:03

Re: Trakteren op werk

Ik trakteer ook altijd als ik jarig ben. Nu heb ik 5 collega's, de conciërge en 2 schoonmaaksters om te trakteren dus dat valt mee.
<<

Pippin

Kwebbel

Berichten: 434

Geregistreerd: 19 Sep 2013 15:18

Bericht 08 Feb 2014 15:17

Re: Trakteren op werk

Ik bak meestal een cake of taart. Dat deel ik dan uit aan mijn team. We zitten met veel teams op één vloer, we gaan met het team bij elkaar staan om het gebak te eten.
Soms trakteer ik ook op koeken zonder reden (met een collega's doen we dat op vrijdag af en toe), of omdat ik n weddenschap heb verloren van een van mijn collega's.
<<

Anoniem 49

Bericht 08 Feb 2014 17:11

Re: Trakteren op werk

Ik ga wel trakteren op de afdeling als ik jarig ben.
Dit zou dan zijn voor 9 bewoners en m'n directe collega's. Zou uitkomen op een man of 15.
<<

Anoniem152

Bericht 08 Feb 2014 18:08

Re: Trakteren op werk

Ik trakteer alleen voor naaste collega's. Net als iedereen ga ik dan naar de bakker in het dorp en haal daar een gebakje of saucijzenbroodje (of wat iemand ook maar wil).
Verder haal ik iets van Celebrations. Daar kunnen de naaste collega's wat van nemen en collega's van andere afdelingen die binnen komen vallen .
<<

Anoniem 52

Bericht 08 Feb 2014 18:10

Re: Trakteren op werk

Alleen mijn naaste collega's; ik werk met 80 man ongeveer en vind 't wat overdreven om ze allemaal te trakteren... Bovendien zie ik heel veel van die mensen niet eens op een gemiddelde werkdag! Voor die naaste collega's bak ik koeken of cake of zo.
<<

M-G

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1158

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:39

Bericht 09 Feb 2014 03:40

Re: Trakteren op werk

Ik trakteer mijn collega's (10 stuks) altijd op een eigengemaakte monchoutaart. In het pand waar ik werk (een multifunctioneel gebouw met 19 organisaties) werken zo'n 350/400 personen en die ga ik echt niet allemaal trakteren :no: .
Afbeelding
<<

Anoniem219

Bericht 09 Feb 2014 10:15

Re: Trakteren op werk

Ja ik trakteer wel altijd. We zijn met 25 mensen en meestal bak ik een aantal taarten.
<<

Anoniem75

Bericht 09 Feb 2014 10:20

Re: Trakteren op werk

Wij zijn met z'n 11-en. Meestal koop ik een taart of wat tompoucen.
<<

bosjesvrouw

Major Yipyapper

Berichten: 5016

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:03

Woonplaats: Friesland

Bericht 09 Feb 2014 17:38

Re: Trakteren op werk

Ja ik trakteer op mijn werk het hele team dat die dag werkt. (Ongeveer 20)
Bij mijn vader op het werk doen ze vaak met 2 of meer personen.
2014 2016
<<

Ilovethe90s

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3154

Geregistreerd: 03 Sep 2013 22:14

Bericht 09 Feb 2014 18:18

Re: Trakteren op werk

Ja, ik trakteer wel maar dit gaat hooguit om 6 personen.
De laatste keer had ik 2 halve vlaaien laten bezorgen, daarvoor weleens op tompouchen/appeltaart of slagroomtaart getrakteerd.

Mocht ik rond mijn verjaardag een vakantie gepland hebben dan trakteer ik niet, 1 of dagen later vind ik nog wel gaan maar daarna houd het voor mij op.
<<

Anoniem313

Bericht 09 Feb 2014 20:29

Re: Trakteren op werk

Wij zijn met teveel en een onduidelijk aantal om relaxed te kunnen tracteren. Soms zijn er 10 mensen, soms 40-50. Wij hebben daarom 'birthday coffee' elke tweede dinsdag van de maand. Iedereen die dan in de afgelopen maand jarig is geweest en zin heeft om te tracteren, tracteert dan. Dat is echt leuk om te zien, de tractaties varieren van stroopwafels van de appie tot rechstdraaiende speltcake tot exotische hapjes (van de buitenlandse gastmedewerkers). Zelf sla ik het vaak over - uit luiigheid, maar ook omdat ik geen zin heb om te zoenen met al die mensen.
<<

Anoniem301

Bericht 10 Feb 2014 01:10

Re: Trakteren op werk

Ohja de zoenen. Net mijn verjaardag achter de rug, en al die zoenen van ruim 20 mensen, bah. Ik heb tompoucen getrakteerd en we krijgen ook altijd cadeautjes, dat is wel leuk natuurlijk! Ik werk voor 2 managers dus trakteer dan voor 2 afdelingen.
<<

Annie24

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1405

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:22

Bericht 10 Feb 2014 13:10

Re: Trakteren op werk

Hier werken 150 man, dus het hele bedrijf trakteer ik niet. Mijn afdeling bestaat uit 18 mensen en daarvoor trakteer ik vlaai. Een collega is 1 dag na mij jarig, dus wij doen het altijd samen.
Afbeelding
<<

Jules

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 914

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:33

Bericht 10 Feb 2014 13:38

Re: Trakteren op werk

Ik heb 2 collega's, mijn baas en stagiair, dus daarvoor haal ik gebak (losse gebakjes bij de bakker), of ik maak zelf iets.
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7544

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:04

Bericht 10 Feb 2014 16:58

Re: Trakteren op werk

Ik trakteer wel al mijn collega's, maar dat zijn er niet superveel, een stuk of 12(ligt er aan of iedereen er is). Meestal iets van cake/cupcakes/soesjes/lekkere koeken. Dit jaar doe ik samen met een collega, ik ben namelijk vrij op mijn verjaardag en zij is de dag na mij jarig (en in die week zijn er nog twee collega's jarig) dus samen komt beter uit.
<<

Lookie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2630

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:20

Bericht 18 Feb 2014 22:25

Re: Trakteren op werk

Bij mijn laatste baan zaten er 60 mensen op de afdeling, dan trakteerde ik meestal iets kleins zoals een reepje oid
Bij de baan daarvoor werkten ongeveer 20 mensen op een dag, dan trakteerde ik taart.
Volgende

Terug naar Werk & studie

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers