Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wist jij snel dat jouw partner de juiste was voor jou?

<<

Anoniem23

Bericht 08 Feb 2014 23:50

Re: Wist jij snel dat jouw partner de juiste was voor jou?

Vet shit! Ik zou ook niet weten wat je zou kunnen helpen.

Ik herken het ergens wel maar ik heb dat dan niet met R. maar meer met alle andere dingen in mijn leven haha. Sterkte!
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4506

Geregistreerd: 11 Sep 2013 18:02

Bericht 09 Feb 2014 00:02

Re: Wist jij snel dat jouw partner de juiste was voor jou?

Haha, dat herken ik ook hoor! Zelfs nu op reis.. Maken we wel goede keuzes etc. Zijn nu bij een fantastisch positief gezin (opa was hier, 90 en reist nog de hele wereld over) dus dat is wel goed voor m'n doemdenken! :)
<<

Leaf

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2809

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:42

Bericht 09 Feb 2014 02:42

Re: Wist jij snel dat jouw partner de juiste was voor jou?

Tsja, ik was er bij mijn ex in het allereerste begin heilig van overtuigd dat hij het was. En ik heb dat echt heel lang gedacht nog, jarenlang. Waarschijnlijk ben ik daarom ook zo lang in die relatie blijven geloven.

Dus nu voel ik me lichtelijk beduveld door mijn eigen gevoel, haha.
RYW schreef:Ik heb dingen uit mijn schoenzool gepeuterd die ik boeiender vind dan Nougat's mening en leven.
<<

Anoniem 43

Bericht 09 Feb 2014 11:14

Re: Wist jij snel dat jouw partner de juiste was voor jou?

.
Laatst gewijzigd door Anoniem 43 op 15 Apr 2014 15:56, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Happinaz

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 583

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:28

Bericht 09 Feb 2014 11:37

Re: Wist jij snel dat jouw partner de juiste was voor jou?

Het heeft even moeten groeien omdat mijn vriend qua uiterlijk eigenlijk niet de man was waar ik normaal gesproken voor viel.
In die periode dacht ik dat hij wel even leuk was voor erbij. (oopsie...)
Maar hij is nooit meer weggegaan en ik zou niet weten wat ik ooit zonder hem in mijn leven zou moeten. He's the best! :love:
<<

Anoniem44

Bericht 09 Feb 2014 20:28

Re: Wist jij snel dat jouw partner de juiste was voor jou?

Pippa schreef:Was het bij jullie snel duidelijk dat je partner de juiste persoon voor jou was? Was dat snel, of moest jullie band eerst groeien?

Ja, bij ons was dat heel snel duidelijk! Vanaf de eerste keer dat wij elkaar zagen hadden we heel intense gesprekken en zijn we ook bij elkaar blijven slapen. Vanaf dat moment was het raak. We hebben elkaar toen ontzettend veel gezien en hebben over zo'n beetje alles gepraat. Na een paar weken hadden we verkering.

Echt heel bijzonder dat je na één avond eigenlijk al kan voelen dat iemand de ware voor je is!
<<

Green_Pepper

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 09 Feb 2014 15:55

Bericht 09 Feb 2014 20:32

Re: Wist jij snel dat jouw partner de juiste was voor jou?

We zijn eerst zo'n 7 jaar vrienden geweest, dus nee niet echt snel.
Sinds de eerste keer dat we gezoend hebben weet ik dat het goed zit. Hopelijk blijft dat ook tot we allebei heeeeeeel oud zijn!
<<

Anoniem285

Bericht 10 Feb 2014 00:02

Re: Wist jij snel dat jouw partner de juiste was voor jou?

SoGood, dat vind ik juist heel bijzonder, stelletjes die heel jong samen komen en samen volwassen worden, waarbij het altijd goed blijft gaan!

Harrison, liefde op het eerste gezicht!

Banana, geniet nog maar van de voordelen, als hij ooit van baan wisselt ga je ze nog missen ;)

Feline, sterkte! Heb me jarenlang afgevraagd of ik wel de juiste keuzes maakte, denk dat het erbij hoort. Cool, die opa!

Poppy, jullie zijn jarenlang samen geweest, het kan toch zo zijn dat het dan uiteindelijk toch niet voor altijd bleek te zijn? Ik had het gevoel ook bij mijn ex, wij zijn uiteindelijk helemaal niet zo lang samen geweest, maar ik kwam er uiteindelijk wel achter dat de liefde wel echt was. Soms is liefde gewoon niet genoeg, en ik geloof sowieso niet dat er maar 1 persoon is waar je gelukkig mee kunt worden, jij wel? Ik gun je een nieuwe grote liefde!

ED, inderdaad bijzonder dat het zo snel kan gaan!

Wij leerden elkaar trouwens op straat kennen, raakten aan de praat, gingen wat eten, toen wat drinken, toen hebben we samen plannen gemaakt voor de volgende dagen, en toen voor de volgende maanden. Heel maf vind ik het nog steeds!
<<

minoessepoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5878

Geregistreerd: 02 Sep 2013 06:56

Bericht 10 Feb 2014 11:27

Re: Wist jij snel dat jouw partner de juiste was voor jou?

Het voelde meteen heel goed en leuk. Maar ik was toen net begonnen met studeren en ik ben gewoon geen type die ver vooruit kijkt. Dus ik had die relatie en het studentenleven en vond het helemaal prima zo en was gelukkig. Of hij ooit de vader van mijn kinderen zou worden of ik met hem zou gaan trouwen, daar stond ik toen helemaal niet bij stil!
25-11-2014 & 09-06-2017
<<

Janne

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1330

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:08

Bericht 10 Feb 2014 11:57

Re: Wist jij snel dat jouw partner de juiste was voor jou?

Nope. Toen wij elkaar leerde kennen mochten we elkaar totaal niet. Wat een verschrikkelijke kerel, maar gaandeweg (heeft een jaartje geduurd) is dit gevoel omgedraaid en zijn we verliefd geworden. Nu kan ik met heel mijn hart zeggen dat hij de juiste is voor mij. Waar ik voorheen over mijn vorige vriendjes heen walste en alleen maar bezig was met mijn grenzen te verleggen, heb ik dat bij hem helemaal niet. Ik weet bij hem wat mijn grenzen zijn, voel mij onwijs op mijn gemak bij hem en hij zet mij met beide beentjes op de grond en houdt mij daar.
<<

Anoniem27

Bericht 10 Feb 2014 15:25

Re: Wist jij snel dat jouw partner de juiste was voor jou?

Direct toen ik hem voor het eerst zag was duidelijk dat we echt gek op elkaar waren. Binnen een week hebben we uitgesproken dat we een relatie hadden. Binnen drie weken hadden we samenwoonplannen. Inmiddels wonen we 1 jaar samen :).
<<

Anoniem17

Bericht 10 Feb 2014 15:53

Re: Wist jij snel dat jouw partner de juiste was voor jou?

Eigenlijk weet je dat pas als je oud en gerimpeld bent en nog steeds samen bent toch? Ik bedoel, ik vind m'n vriend hartstikke lief, ik hou heel veel van hem en ik hoop écht dat wij samen oud worden, maar ik kan niet in de toekomst kijken. Wie weet wat er over 10 jaar gebeurt?

Ik ben te nuchter voor dit soort romantische gedachten denk ik :laughcry:
<<

Snoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6939

Geregistreerd: 11 Dec 2013 12:19

Bericht 10 Feb 2014 17:39

Re: Wist jij snel dat jouw partner de juiste was voor jou?

Ja dat wist ik al heel snel. Toen ik hem de eerste keer zag, had ik dat gevoel al. We hadden zo'n fijne, diepgaande gesprekken. De dates daarna bevestigden mijn gevoel alleen maar, hij is echt de juiste man voor mij!
2012 & 2016
<<

Hunt

Kwebbel

Berichten: 497

Geregistreerd: 11 Nov 2013 12:24

Bericht 10 Feb 2014 17:47

Re: Wist jij snel dat jouw partner de juiste was voor jou?

Ja na de eerste date al! Bijzondere is wel dat voordat we onze eerste date had we allebei ontkenden dat we elkaar leuk vonden (''nee echt, hij is de laatste op de wereld met wie ik ooooooooooooit samen zal zijn :12: '') maar voor iedereen om ons heen was het allang duidelijk.

Na de eerste date gelijk met heel de familie op stap geweest, direct de vuurdoop voor mijn vriend haha. Maar het was een onvergetelijke dag, alsof hij er altijd al bij was geweest en er hoorde te zijn. En extra bijzonder dat mijn (inmiddels overleden) opa onze eerste foto samen heeft gemaakt. Echt heel leuk om op terug te kijken. :love:
<<

Merai

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 157

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:36

Bericht 10 Feb 2014 19:25

Re: Wist jij snel dat jouw partner de juiste was voor jou?

Voordat we elkaar überhaupt gesproken hadden voelde het al heel bijzonder (we hadden op een afstand meerdere dagen oogcontact met een festival). Toen we elkaar daarna aan de telefoon hadden was het nog specialer en toen we elkaar uiteindelijk zagen bleek dat ons voorgevoel klopte. We hebben afgelopen zomer een heftige dip gehad, niet vanwege onze gevoelens maar vanwege onze verschillende ritmes, maar we're back and stronger than ever. In de toekomst kijken kan ik niet maar ik hoop wel echt dat hij de vader van mijn kinderen wordt en we later samen achter de geraniums zitten :love:
"Worry is a misuse of imagination"
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9783

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 11 Feb 2014 15:26

Re: Wist jij snel dat jouw partner de juiste was voor jou?

Wat een lieve posts in dit topic zeg!
<<

Taeda

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8609

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:45

Bericht 11 Feb 2014 19:14

Re: Wist jij snel dat jouw partner de juiste was voor jou?

Ik heb op een ontmoeting van twee minuten aan de deur besloten zijn gegevens op te zoeken (uiteindelijk moest ik daarvoor nog een keer langs de deur, hij had niet eens Hyves :palm: ). Ik vond hem dus gelijk leuk, maar had niet verwacht met mijn eerste liefde te trouwen. Het was een echte puberliefde, veel sms'en, samen op msn, onzekerheid en heel zielig zijn op vakantie zonder elkaar. Wij zijn samen volwassen geworden en erg naar elkaar toegegroeid, in de beginperiode hadden we een heel verschillend toekomstbeeld en vonden we andere zaken belangrijk.
Love never loses faith.
november 2016 - mei 2018 - oktober 2021
<<

Zonnetje

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2452

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:49

Bericht 11 Feb 2014 19:25

Re: Wist jij snel dat jouw partner de juiste was voor jou?

Ja, dat wist ik al heel snel. Wij hadden de eerste avond dat we elkaar zagen zo'n ontzettende klik met elkaar, dat we de hele avond bijna niemand anders meer hebben gezien of gesproken. De keren daarna dat we afspraken, bleek dat we inderdaad heel goed bij elkaar passen. We lijken ook best wel op elkaar, hoewel we op sommige gebieden wel weer heel verschillend zijn.
<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6126

Geregistreerd: 11 Sep 2013 12:54

Bericht 13 Feb 2014 10:38

Re: Wist jij snel dat jouw partner de juiste was voor jou?

Polly Dot schreef:SoGood, dat vind ik juist heel bijzonder, stelletjes die heel jong samen komen en samen volwassen worden, waarbij het altijd goed blijft gaan!

!


Het is ook heel bijzonder en fijn dat we zo lang samen zijn, maar het is zéker niet altijd goed gegaan, integendeel. We hebben elkaar veel ellende bezorgd toen we jonger waren. Misschien dat het juist daarom nu zo goed gaat, nu we uitgeraasd en volwassen(er) zijn. :ja:
<<

Anoniem321

Bericht 13 Feb 2014 11:54

Re: Wist jij snel dat jouw partner de juiste was voor jou?

Ik heb mijn huidige vriend via een datingsite leren kennen. We hebben eerst een aantal maanden gemaild en ge-msn'd. Daar had ik al een heel goed gevoel over. Daarna de stoute schoenen aangetrokken en hem bij mij thuis uitgenodigd. Het was een fijne avond, we hebben de hele avond zitten praten. Afscheid genomen en in de week daarna merkte ik dat ik hem weer wilde zien. Op de 2e date is de vonk overgesprongen. Toen zoenden we voor het eerst en was het 'aan'. Ik had al eerder vriendjes gehad, maar dit voelde anders. Ik kan het niet goed uitleggen, het was echt een gevoel. Iets van thuiskomen, veilig voelen, mezelf kunnen zijn. :love:
We hebben nu ruim 11 jaar een relatie.
<<

Meneer de Uil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6162

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:08

Bericht 13 Feb 2014 12:55

Re: Wist jij snel dat jouw partner de juiste was voor jou?

Elliot schreef:Eigenlijk weet je dat pas als je oud en gerimpeld bent en nog steeds samen bent toch? Ik bedoel, ik vind m'n vriend hartstikke lief, ik hou heel veel van hem en ik hoop écht dat wij samen oud worden, maar ik kan niet in de toekomst kijken. Wie weet wat er over 10 jaar gebeurt?

Ik ben te nuchter voor dit soort romantische gedachten denk ik :laughcry:


Ik kan je hand schudden Elliot. Ik heb precies hetzelfde.
The familytree will always grow 2-12-2015 en 10-10-2018
<<

Anoniem17

Bericht 13 Feb 2014 13:00

Re: Wist jij snel dat jouw partner de juiste was voor jou?

Pfieuw, ik dacht al dat ik afgestompte gevoelens had Meneer de Uil!
Toevallig hoorde ik gister dat hele goede vrienden van mij na een relatie van meer dan 10 jaar uit elkaar zijn, terwijl ik hen zo goed bij elkaar vond passen. Ik vond het echt een voorbeeldkoppel. Zo zie je maar weer, er kan altijd iets gebeuren.
<<

Anoniem26

Bericht 13 Feb 2014 13:09

Re: Wist jij snel dat jouw partner de juiste was voor jou?

Ja nadat ik heb had ontmoet met een avond stappen was ik gelijk weg van hem en kreeg ik hem niet meer uit mijn gedachte.na onze eerste date was het gelijk duidelijk dat we bij elkaar hoorde. Nu 8 jaar later ben ik echt nog steeds zo gek op hem als toen :heart:
<<

Steep

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2940

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:52

Woonplaats: Arnhem

Bericht 13 Feb 2014 13:18

Re: Wist jij snel dat jouw partner de juiste was voor jou?

Happinaz schreef:Het heeft even moeten groeien omdat mijn vriend qua uiterlijk eigenlijk niet de man was waar ik normaal gesproken voor viel.
In die periode dacht ik dat hij wel even leuk was voor erbij. (oopsie...)
Maar hij is nooit meer weggegaan en ik zou niet weten wat ik ooit zonder hem in mijn leven zou moeten. He's the best! :love:


Haha dit had ik ook!! Ik kan me nu ook geen leven zonder hem voorstellen. We vullen elkaar ook zo goed aan, maar we kunnen ook ontzettend knallen samen. En dat heb ik echt nodig. We zijn echt maatjes en geliefden.
Ruben: 22-07-2011
Mirthe: 25-12-2013
<<

Rouxxxe

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 649

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:06

Bericht 13 Feb 2014 18:43

Re: Wist jij snel dat jouw partner de juiste was voor jou?

Hier is het echt gegroeid. Het voelde meteen wel al heel goed, en hoe langer we samen zijn hoe meer ik ons nog langer samen zie.
VorigeVolgende

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers