Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Band met schoonouders (jij én je vriend)

<<

Anoniem30

Bericht 07 Feb 2014 20:17

Band met schoonouders (jij én je vriend)

Mijn vriend komt regelmatig bij mijn ouders langsrijden na zijn werk, en gaat er wel eens eten, op de koffie of gewoon even gedag zeggen! Hij heeft een hele goede band met mijn moeder (en vader) en vindt het leuk om daar te zijn, ook zonder mij. Andersom zou ik graag bij mijn schoonouders langsgaan, ook zonder hem, maar dat kan door de afstand helaas niet. Wij hebben hele goede band met beide ouders, en zien ze gewoon als een soort extra ouders, om het zo te zeggen.

Hoe is bij jullie de band? Kan jij goed met jouw schoonouders omgaan, en jouw vriend met jouw ouders? :)
<<

Slakje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2867

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:38

Bericht 07 Feb 2014 20:19

Re: Band met schoonouders (jij én je vriend)

Ik ben dol op mijn schoonouders :-) Hele lieve mensen waarop je altijd kunt rekenen. Ik ga er graag langs. Alleen botst het soms met de schoonpapa oomdat hij een betweter is.

Mijn vriend heeft het niet voor mijn papa, maar wel voor mijn mama. Het is niet zo dat hij er zomaar naar toe gaat, zeker niet zonder de kinderen of mij.
AfbeeldingAfbeelding
<<

Anoniem331

Bericht 07 Feb 2014 20:20

Re: Band met schoonouders (jij én je vriend)

Van beide kanten is het contact leuk en goed!
Ik kom graag bij zijn ouders, hij ook bij die van mij. Ook zonder elkaar gaan we wel naar beide ouders.
Ik ben van de week op een avond ook nog even wezen koffiedrinken bij mijn schoonouders.
Zou ze niet graag willen missen.
<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6715

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:34

Bericht 07 Feb 2014 20:21

Re: Band met schoonouders (jij én je vriend)

Wij kunnen beide goed met onze schoonouders om gaan.
In de omgang is het beide kanten op alsof we met onze eigen ouders omgaan.
Los van elkaar bij hen langs gaan doen we niet ivm afstand.
21.02.2014
20.06.2016

Volg me op Instagram: huisjeopdehei
<<

Anoniem38

Bericht 07 Feb 2014 20:23

Re: Band met schoonouders (jij én je vriend)

Ik kan heel goed overweg met mijn schoonvader. Ik heb met hem ons hele huis geschilderd en behangen of andere klusjes samen gaan heel goed. Met mijn schoonmoeder heb ik altijd moeite. Zij heeft altijd de overtreffende trap als ik een keer iets heb. Wij mogen vooral ook niet klagen over ons werk of dat we soms moe zijn van werken en sporten. Want, dat is haar beredenatie, wij zijn nog geen 60! Ze is snel gespannen en geïrriteerd, kan gerust de hele avond zuchten als er iets gezegd of gedaan moe worden.
Zij had gehoopt dat ik de dochter zou zijn die ze nooit gehad heeft en zou zijn zoals de ex van mijn vriend. Gezellig op de thee komen en winkelen enzo.

Mijn vriend zou wel bij mijn moeder en man langs gaan in zijn eentje.
<<

Anoniem19

Bericht 07 Feb 2014 20:28

Re: Band met schoonouders (jij én je vriend)

Ik moest een beetje wennen in het begin maar ben nu echt dol op mijn schoonouders! Ik kom er heel graag. Mijn vriend is vooral twee handen op een buik met mijn moeder en kan verder ook goed met mijn vader opschieten. We gaan beide niet afzonderlijk van elkaar op bezoek maar dat vind ik ook niet nodig ofzo. Oh ja ik zie ze alleen niet als een soort extra ouders, volgens sommige mensen hier in eerdere topics is dat blijkbaar heel raar. Ze zijn gewoon mijn schoonouders.
<<

Anoniem185

Bericht 07 Feb 2014 20:55

Re: Band met schoonouders (jij én je vriend)

Ik vind mijn schoonouders prima, maar zou er zonder mijn vriend niet bij zijn. Mijn vriend is wel regelmatig bij mijn ouders (als ik naar school/werk/stage ben), maar dat is meer omdat we een eigen woonkamer hebben bij mij thuis. Het is gewoon een beetje zijn huis. Mijn vriend kan het ook goed met mijn vader vinden, gezamenlijke interesses qua films/gamen/humor. Dus dat werkt wel goed.
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15897

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:23

Bericht 07 Feb 2014 21:16

Re: Band met schoonouders (jij én je vriend)

Ik ben dol op mijn schoonouders en zij op mij. En mijn vriend is dol op mijn ouders en zij op hem. Helemaal goed dus hier. :)
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Anoniem23

Bericht 08 Feb 2014 09:27

Re: Band met schoonouders (jij én je vriend)

Mijn vriend is echt dol op mijn ouders, vooral mijn vader. Hij belt eerder mijn vader dan zijn eigen vader. Zijn ouders kan ik het ook prima mee vinden, vooral z'n moeder. Maar die relaties liggen wat ingewikkelder. Zijn vader zie ik niet zo heel vaak maar ik kan het prima met hem vinden
<<

Framboos

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1810

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:13

Bericht 08 Feb 2014 10:21

Re: Band met schoonouders (jij én je vriend)

Mijn man gaat ook wel eens zonder mij naar mijn ouders en gaat daar dan eten. Anders om doe ik dat eigenlijk nooit. Ze wonen ook iets verder weg en het zijn aardige mensen maar ik hoef daar niet in mijn eentje heel de avond te zitten. Samen gaan we er wel regelmatig heen hoor maar ook de band tussen mijn man en zijn moeders niet zo sterk.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
<<

Anoniem51

Bericht 08 Feb 2014 11:05

Re: Band met schoonouders (jij én je vriend)

Met mijn schoonmoeder heb ik niets, ik vind haar geen prettig persoon en ze is het eigenlijk niet eens waard om zichzelf moeder te noemen. Ze laat het op alle fronten afweten richting mijn vriend. Mijn schoonvader vind ik wel een lieve en prettige man, maar we hebben niet echt een hechte band, daarvoor zie ik hem te weinig. Dan heeft m'n vriend ook een stiefmoeder, maar van haar weet ik niet zo goed wat ik moet vinden. Ze laat overkomen alsof ze voor alles en iedereen door het vuur gaat, maar ik geloof de oprechtheid daarin niet zo.

Mijn vriend heeft een goede band met mijn ouders. Hij is liever bij mijn ouders dan bij z'n eigen ouders, en zéker liever mijn moeder dan z'n eigen moeder.
<<

Plum

Kwebbel

Berichten: 451

Geregistreerd: 09 Sep 2013 11:33

Bericht 08 Feb 2014 11:55

Re: Band met schoonouders (jij én je vriend)

Contact met mijn schoonouders gaat steeds beter. Ik woon nu een half jaar hier bij mijn vriend, daarvoor was het contact met hun wat moeizaam. Maar nu accepteren ze mij en kunnen we prima met elkaar overweg. Ik zal niet zo snel zomaar bij hun langsgaan, maar wie weet komt dat nog.
Mijn vriend kan goed overweg met mijn ouders, maar heeft soms moeite met het dialect dat zij praten. Ook al woon ik nu 150km van mijn ouders vandaan we proberen regelmatig bij hun op bezoek te gaan, vriend vindt dat ook gezellig.
<<

July

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 103

Geregistreerd: 02 Sep 2013 12:49

Bericht 08 Feb 2014 12:21

Re: Band met schoonouders (jij én je vriend)

Ik heb een super lieve schoonmoeder waar ik heel goed mee kan opschieten! Helaas heb ik mijn schoonvader nooit mogen leren kennen, hij is toen mijn man 24 was overleden.

Mijn man kan niet zo goed met mijn moeder overweg (dat kan ik hem ook niet kwalijk nemen, ze heeft het er zelf voornamelijk naar gemaakt) maar wel heel goed met mijn vader en zijn vriendin.
Afbeelding
<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5084

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:19

Bericht 08 Feb 2014 12:36

Re: Band met schoonouders (jij én je vriend)

Ik heb geen contact met mijn schoonouders en mijn vriend de afgelopen twee jaar ook eigenlijk niet(met zij ouders dus) op wat regelzaken na.... helaas er is daar veel gebeurd wat erg jammer is...

Contact met mijn ouders is vanuit mijn kant heel goed, en vanuit mijn vriend ook, als hij alleen met de meiden is fietst hij daar wel eens heen, hij belt mijn vader voor advies, het contact is gezellig en meer dan prima!
:heart: :heart: 2011
<<

Steep

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2940

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:52

Woonplaats: Arnhem

Bericht 08 Feb 2014 12:57

Re: Band met schoonouders (jij én je vriend)

We kunnen beiden erg goed met elkaars ouders. Ik bel vaak zijn moeder voor advies en hij gaat graag met mijn vader een biertje drinken. Helemaal prima zo! Mijn ouders en zijn ouders kunnen ook goed met elkaar en onze moeders die bellen af en toe naar elkaar haha.
Ruben: 22-07-2011
Mirthe: 25-12-2013
<<

Anoniem75

Bericht 08 Feb 2014 14:24

Re: Band met schoonouders (jij én je vriend)

Ik kan het ook goed vinden met mijn schoonouders. Vooral met mijn schoonmoeder. Mijn schoonouders zijn gescheiden en ik zie mijn schoonmoeder iedere week. Ze past ook 1 dag in de week op op onze zoon. Schoonvader zie ik zo'n 1x in de maand.

Mijn ouders zie ik gemiddeld zo'n 2 keer in de week. Op zondag gaan we altijd bij hun eten en op maandag gaat onze zoon altijd daar heen en past mijn moeder op. Mijn man gaat hem dan brengen en halen. Als ik ook moet werken en mijn man is vrij gaat hij ook atijd even bij mijn ouders op bezoek met onze zoon. Gewoon even een kopje koffie drinken. Ik denk dat hij dat ook wel zou doen als we geen kinderen zouden hebben.
<<

Lindsya

Noob

Berichten: 156

Geregistreerd: 05 Sep 2013 12:51

Bericht 08 Feb 2014 21:09

Re: Band met schoonouders (jij én je vriend)

Ik kan het goed vinden met mijn schoonouders. Ik ga er ook langs als mijn man er niet bij is of blijf er eten. We hebben heel goede band dat we op vakantie elkaar ook opzoeken. Mijn schoonmoeder is ook echt een moeder voor mij. We doen samen boodschappen of naar de markt.

Mijn moeder is helaas overleden en mijn man kon het goed met haar vinden. Ik heb geen contact met mijn vader dus daar hebben we allebei niks mee.
<<

bosjesvrouw

Major Yipyapper

Berichten: 5016

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:03

Woonplaats: Friesland

Bericht 08 Feb 2014 21:16

Re: Band met schoonouders (jij én je vriend)

Ik kan het goed met mijn schoonouders vinden en mijn vriend goed met mijn ouders.
Mijn ouders en schoonouders kunnen het onderling ook goed vinden gaan bij elkaar op verjaardag maar komen ook zo wel bij elkaar op bezoek.
2014 2016
<<

Anoniem280

Bericht 08 Feb 2014 21:27

Re: Band met schoonouders (jij én je vriend)

Mijn vriend gaat wel zonder mij naar mijn vader. Hij kan het wel goed met mijn vader vinden.
Ik kom ook graag bij mijn schoonouders. Ik eet er ook wel zonder dat mijn vriend er bij is. Wanneer ik ga shoppen, of ziekenhuis bezoek, gaat mijn schoonmoeder eigenlijk altijd mee.
Mijn vriend kan moeilijk vrij krijgen als ik naar het ziekenhuis moet.
<<

Stanley

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1313

Geregistreerd: 25 Jan 2014 17:24

Bericht 08 Feb 2014 21:58

Re: Band met schoonouders (jij én je vriend)

Ik ben best gek op mijn schoonouders, zie ze ook vrij veel zonder mijn vriend. Hij ziet mijn ouders nooit zonder mij, maar mijn ouders wonen ook verder weg en mijn vriend is niet zo vaak thuis. Als hij weg is zoek ik zijn ouders ook vaak op.
<<

Mamsie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2184

Geregistreerd: 01 Sep 2013 21:58

Bericht 08 Feb 2014 22:05

Re: Band met schoonouders (jij én je vriend)

Onze ouders zijn niet meer bij elkaar. Mijn moeder woont in het buitenland en zijn moeder zit in een verzorgingstehuis sinds een paar jaar. Door een ziekte is ze een soort van dement geworden, daarvoor was de band goed en ging ik ook langs zonder m'n man. Mijn vriend kan het "oke" vinden met m'n moeder, ze is dan ook geen makkelijke.

Onze vaders zien we ook niet vaak en hebben we ook geen behoefte aan. We kunnen verder wel gewoon normaal met elkaars vaders overweg.
GVS Let me love you a little more before youre not little anymore.
<<

Happinaz

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 583

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:28

Bericht 09 Feb 2014 10:44

Re: Band met schoonouders (jij én je vriend)

Onze banden zijn wederzijds heel goed!
<<

Mickey

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1533

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:20

Bericht 09 Feb 2014 10:57

Re: Band met schoonouders (jij én je vriend)

Ik heb geen schoonouders.
Mijn vader is niet altijd even prettig in de omgang, maar mn vriend heeft geen problemen met hem. Vriendin van mn vader is makkelijker in de omgang. Met mijn moeder heb ik geen contact, mijn vriend kent haar niet eens. En dat wil ik graag zo houden.
07.12.2011
11.12.2014
<<

Anoniem186

Bericht 09 Feb 2014 11:04

Re: Band met schoonouders (jij én je vriend)

****
Laatst gewijzigd door Anoniem186 op 16 Jan 2015 22:40, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem280

Bericht 09 Feb 2014 15:59

Re: Band met schoonouders (jij én je vriend)

Mijn vriend kent mijn moeder trouwens niet, al vind hij dat soms jammer. Ik heb geen contact meer met mijn moeder (9 jaar niet meer) en dat zal ook zo blijven.
Volgende

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers