Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Band met schoonouders (jij én je vriend)

<<

Anoniem131

Bericht 09 Feb 2014 17:15

Re: Band met schoonouders (jij én je vriend)

Zolang het oppervlakkig blijft gaat het goed. Beide hebben we moeilijke ouders, vooral mijn vader botst met mijn vriend (mijn vader botste met alle mannen uit mijn verleden). Die 2 laat ik dus ook niet samen in een ruimte.
<<

Anoniem124

Bericht 09 Feb 2014 17:21

Re: Band met schoonouders (jij én je vriend)

:laughcry:
<<

Isolt

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2386

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:46

Bericht 09 Feb 2014 17:24

Re: Band met schoonouders (jij én je vriend)

Ik heb een hele goede band met mijn schoonmoeder. Wij doen ook vaak dingen samen. Schoonvader is niet in beeld. Mijn vriend heeft geen band met mijn moeder. Maar ik heb zelf geen band met mijn moeder dus verwacht dat al helemaal niet van hem. Mijn moeder is alleen geïnteresseerd in haar zelf.
10-08-2017 ♥
<<

Anoniem27

Bericht 09 Feb 2014 17:43

Re: Band met schoonouders (jij én je vriend)

Ik kan heel goed met mijn schoonouders opschieten. Ik ga regelmatig zonder mijn vriend bij ze langs. Mijn familie woont wat verder weg dus mijn vriend gaat niet zonder mij bij ze langs. Hij kan goed met mijn ouders opschieten. Ben blij dat we met iedereen goed op kunnen schieten.
<<

Merle

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 221

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:44

Bericht 09 Feb 2014 19:49

Re: Band met schoonouders (jij én je vriend)

Ik kan gelukkig goed opschieten met mijn schoonouders. Vooral mijn schoonvader is echt een schat! We komen er best vaak.
J. 06-04-09
R. 20-06-11
<<

Pleun

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 746

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:18

Bericht 09 Feb 2014 21:57

Re: Band met schoonouders (jij én je vriend)

Mijn schoonouders en ik gedogen elkaar. Soms is het een plezierige manier van gedogen en soms is het behoorlijk ijzig. Ik ga nooit alleen naar hen toe, mijn vriend gaat nauwelijks en vaak wel alleen. Mijn ouders en mijn vriend kunnen het heel goed met elkaar vinden. Mijn vriend bezoekt mijn ouders wel alleen en ik zie mijn ouders ook meerdere keren per week.
<<

Bolus26

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2396

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:47

Bericht 10 Feb 2014 13:36

Re: Band met schoonouders (jij én je vriend)

ik kan goed met mijn schoonouders door één deur, ze komen ook wel eens langs of andersom zonder dat mijn man erbij is.Ze zijn ook dol op A. Ik ben niet dol op ze en vind bepaalde dingen echt niet leuk aan ze maar daar kan ik me wel overheen zetten of indien nodig bespreken.

mijn man kan het wel god vinden met mijn moeder en heel goed met de vriend van mn moeder: zelfde hobby ínteresses en werk. Mijn vader wil hij niks meer mee te maken hebben tenzij ik het echt heel graag zou willen dat hij mee gaat oid. Maar het contact tussen mij en mijn vader is zomaar af en toe eens en zelfs een poos verbroken geweest.Voor de scheiding van mijn ouders was hij ook al geen fan van mn vader.
<<

Snoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6939

Geregistreerd: 11 Dec 2013 12:19

Bericht 10 Feb 2014 15:09

Re: Band met schoonouders (jij én je vriend)

Wij hebben beide een goede band met onze schoonouders en daar ben ik heel blij om. Mijn schoonouders komen wel eens langs als mijn vriend niet thuis ben en als ik aan het wandelen ben met mijn zoontje, stop ik ook wel eens bij hen. Mijn vriend heeft ook een hele goede band met mijn ouders, hij vindt hen echt hele fijne mensen.
2012 & 2016
<<

Merai

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 157

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:36

Bericht 10 Feb 2014 19:39

Re: Band met schoonouders (jij én je vriend)

Mijn vriend kan het heel goed vinden met mijn vader, die twee zijn echt twee handen op een buik. Dat vind ik zo leuk om te zien :love: Met mijn moeder heb ik geen contact, we komen haar eens per jaar tegen op een verjaardag en dan gedoogt hij haar maar ze is nogal vreemd, dus meer verwacht ik ook echt niet van hem.

Mijn schoonouders zijn superlief, ik bel ze ook gewoon op als ik met iets zit. Door de afstand zien we ze allemaal helaas niet zo vaak, maar ik ben ook wel eens een weekend alleen naar mijn schoonouders gegaan, heerlijk thuiskomen daar. Mijn vriend is ook wel eens alleen bij mijn vader, als hij daar in de buurt moet optreden ofzo.
"Worry is a misuse of imagination"
<<

Lookie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2630

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:20

Bericht 11 Feb 2014 14:12

Re: Band met schoonouders (jij én je vriend)

Mijn band met mijn schoonouders is erg goed. Ik loop daar regelmatig binnen, ook zonder vriend.
De band van mijn vriend met mijn ouders is niet slecht maar hij zal daar niet snel alleen op de koffie gaan bijvoorbeeld.
<<

Anoniem321

Bericht 11 Feb 2014 14:21

Re: Band met schoonouders (jij én je vriend)

Ik had een goede band met mijn schoonvader, helaas is hij vorige maand overleden. De band met de vrouw van mijn schoonvader is veel minder, ik mag haar eerlijk gezegd ook niet zo. Ik heb geen behoefte meer om haar op te zoeken nu mijn schoonvader er niet meer is.

Mijn schoonmoeder is een verhaal apart. Om het heel oneerbiedig te zeggen heeft ze ze niet alle 100 op een rijtje. Maar laat ik er wel duidelijk bij zeggen dat ze het goed bedoelt en ik geloof dat ze mij wel mag. Ik zou nooit alleen naar haar toe gaan. Altijd samen met vriend en dan beperkt tot een bezoekje met kerst en daarnaast 1 of 2 x 'zomaar'.

Mijn vriend heeft een goede band met mijn vader. Met mijn moeder wat minder. Ik weet dat mijn vriend bepaalde dingen van mijn moeder afkeurt en hij is niet zo goed in 'mooi weer' spelen, dus hij gaat eigenlijk nooit mee als ik naar mijn moeder toe ga. Want als hij wel gaat staat zijn gezicht de hele tijd op onweer :palm: En dat is voor mijn moeder niet zo leuk natuurlijk.
<<

Green_Pepper

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 09 Feb 2014 15:55

Bericht 11 Feb 2014 14:24

Re: Band met schoonouders (jij én je vriend)

Mijn vriend kan het heel goed vinden met mijn vader en moeder, echt wel fijn. Vroeger had ik zelf geen goede band met mijn moeder, maar sinds ik een relatie heb met mijn vriend is dit ook heel erg verbeterd. Met mijn vader gaat mijn vriend nu vaak klussen, dat vind ik echt super leuk om te zien!
Met mijn schoonouders heb ik ook een goede band. Ze komen wel eens koffie drinken bij mij of ik bij hun, zonder dat mijn vriend er bij is.
<<

Anoniem17

Bericht 11 Feb 2014 16:20

Re: Band met schoonouders (jij én je vriend)

Mijn vriend heeft een goede band met mijn ouders, we doen regelmatig wat leuks met z'n viertjes (of met z'n zevenen, als m'n zus, zwager en neefje er ook bij zijn). Dat is eigenlijk altijd hartstikke gezellig.
De familie van mijn vriend zit wat ingewikkelder in elkaar. De moeder van mijn vriend is hartstikke aardig, ze is alleen soms wat 'dommig'. Ze is zo iemand die altijd van die overenthousiaste facebook-plaatjes deelt, van die glitterdingen en ook van die anti-politiek dingen. Daar word ik soms wel een beetje moe van. Maar ze staat echt altijd voor ons klaar en ze bedoelt het altijd hartstikke goed. Haar man is een beetje een brompot, maar als het erop aankomt is hij ook heel aardig en behulpzaam.
Mijn 'echte' schoonvader heb ik nog nooit gezien, mijn vriend heeft zijn vader sinds zijn 12e al niet meer gezien of gesproken. Dat is wel eens een beetje gek, want die man heeft dus nog veel meer kinderen (allemaal halfbroers en -zussen van mijn vriend) die we helemaal niet kennen.
<<

Rouxxxe

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 649

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:06

Bericht 13 Feb 2014 18:47

Re: Band met schoonouders (jij én je vriend)

Wij hebben een prima band met elkaars ouders, maar zien ze wel echt als schoonouders. Gezellig voor verjaardagen en bezoekjes, maar verder niet echt. Ze wonen ook allemaal niet naast de deur dus we zien ze ook niet zo vaak. Ik zal ook niet snel alleen op visite gaan bij mijn schoonouders, en dat geldt ook voor m'n vriend.
<<

Flippin' Bitch

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 238

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:56

Bericht 13 Feb 2014 22:56

Re: Band met schoonouders (jij én je vriend)

Ja, dat klikt goed gelukkig. Ik voel me goed op mijn gemak bij mijn schoonfamilie & hartelijk ontvangen. Als ik mijn schoonouders zie, is het vaak een paar dagen achtereen, met andere schoonfamilie die ook blijft logeren. We zijn ook wel eens een paar dagen weg geweest en inmiddels staat dit weer op de planning. Het zijn leuke, geinteresseerde mensen met humor. Ook leuk dat we allen een beetje in dezelfde sector werken. En ja, een passie voor lekker eten.
Mijn ouders en mijn vriend zien elkaar wat minder vaak, maar ook dat klikt goed gelukkig. Mijn ouders en schoonouders hebben elkaar ook een keer ontmoet nu, en ook dat was gezellig. Dus ja, heel tevreden mee :)
<<

M-G

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1158

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:39

Bericht 16 Feb 2014 03:10

Re: Band met schoonouders (jij én je vriend)

Ik kan prima met mijn schoonmoeder en -vader overweg (als het nodig zou zijn zou ik ze ook altijd kunnen bellen, ze wonen op zo'n 280 km afstand dus ik ga er niet zonder mijn vriend even langs) Andersom (mijn vriend is bij mij in de stad komen wonen) ging hij in de ochtend als ik moest werken wel bij mijn moeder op de koffie zonder mij (helaas kan dat nu niet meer omdat mijn moeder overleden is) maar daar en tegen gaat hij nu ook nog wel bij mijn vader op visite zonder mij. Dat vind ik wel mooi om te zien. Ik vind het fijn dat hij goed met mijn ouders/vader overweg kan/kon. Hij helpt hem vaak met dingen en mijn pa vraagt dat ook gewoon of hij tijd heeft om hem even te helpen, ik ben daar wel blij mee. Hij heeft trouwens wel meerdere malen tegen mij gezegd dat hij mijn moeder meer als zijn eigen moeder zag dan zijn eigen moeder.... Dat vond ik wel heel bijzonder. :ja:
Afbeelding
<<

Siep

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3506

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:43

Bericht 16 Feb 2014 13:23

Re: Band met schoonouders (jij én je vriend)

Beiden hebben we een goede band met de ouders van de ander. We gaan wel meestal met z'n tweeën langs familie maar dat is ook omdat we het gezellig vinden om samen te gaan.
Oktober 2016 Juni 2018
Maart 2021⭐
Vorige

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron