Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Weekend!

<<

zonneschijn

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4886

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:28

Bericht 08 Feb 2014 00:52

Re: Weekend!

Beide dagen klussen bij m'n broertje die net de sleutel van zijn woning heeft gekregen.
Trots op mijn stoere ventje!
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:06

Bericht 08 Feb 2014 13:29

Re: Weekend!

Ik zit al in dag 3 van mijn weekend, haha.
Donderdag was huishouddag. Gister lekker een dagje weg geweest met vriend om ons 7 jaar samen te vieren.
Vandaag moeten we nog even boodschappen doen en verder niks in de planning vandaag en morgen!
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Anoniem73

Bericht 08 Feb 2014 13:33

Re: Weekend!

Vanavond lekker gourmetten en morgen niks bijzonders denk ik aangezien het rot weer is.
<<

Kajaka

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2864

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:15

Bericht 08 Feb 2014 13:43

Re: Weekend!

Vanmiddag kraamvisite, vanavond kraamvisite. En morgen is m'n man een dag aan het werk en doen zoon en ik helemaal niets denk ik!!
<<

Rouxxxe

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 649

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:06

Bericht 08 Feb 2014 13:50

Re: Weekend!

Gisterenavond ben ik wat wezen drinken met een vriendin.
Vanmiddag gaan mijn vriend en ik eerst even op de thee bij mijn ouders en daarna gaan we bij mijn broer en schoonzusje eten.
Morgen huishouddag en misschien nog even naar de stad ofzo.
<<

Lynn_

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 649

Geregistreerd: 04 Sep 2013 22:06

Bericht 08 Feb 2014 14:26

Re: Weekend!

Mijn weekend is donderdagavond al lekker begonnen. Gisteren geshopt met mijn moeder. Veel geld uitgegeven, maar super blij met mijn aankopen. Gisterenavond vrienden op bezoek gehad. Vanochtend heb ik al lekker een uur gesport en zojuist de badkamer gepoetst. Vanmiddag de keuken nog doen en dan uit eten met een vriendin. Vanavond werken in de horeca. Best leuk en lekker bijverdienen!

Morgen nog niks op de planning, ook wel eens fijn!

Fijn weekend allemaal!
<<

Anoniem122

Bericht 08 Feb 2014 14:29

Re: Weekend!

Vanmorgen stond eigenlijk op de planning om naar de Weekend Market hier te gaan, maar mijn laptop werkte niet meer, dus ik moest wel naar de computer winkel. Ben daar 3 uur bezig geweest voordat ik mijn laptop terug had, en toen weer terug naar mijn studio. Had geen zin meer om nog naar die markt te gaan. Ik ga nu zo even omkleden en dan naar een andere Night Market hier in de buurt en daar ook eten (Het is inmiddels half 8 hier). Morgenochtend dus maar naar de Weekend Market, heb namelijk nog wat spulletjes nodig.
<<

Anoniem168

Bericht 08 Feb 2014 14:31

Re: Weekend!

Lekker thuis dit weekend. We hadden gisteren een verjaardag en we zijn bewust gisteren geweest, zodat we lekker het weekend voor ons zelf hebben. Het plan was om lekker te gaan wandelen, maar het giet er uit. Dus zijn we maar snel even boodschapjes gaan doen met de baby in de draagzak.
Straks Lekker HIMYM via netflix kijken, ben aan het eind van seizoen 7 en vanavond gaan we films kijken met wat lekkers erbij.
Morgen niet veel. Huishouden doen en dan komt er ook een verpleegkundige langs om een prik te zetten voor het RSV virus bij J.
<<

Koekoek

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 428

Geregistreerd: 04 Sep 2013 19:12

Bericht 08 Feb 2014 14:33

Re: Weekend!

Vanmorgen op verjaardag geweest. Dochter is daar gebleven en zoon ligt net op bed.
Ik ga ook even de ogen dicht doen, heb mega koppijn. Straks nog een was ophangen dan dochter weer ophalen en dan door naar mijn moeder die jarig is vandaag. En daar blijven we dan ook eten.
Vanavond lekker op de bank met mijn vriendin.

Morgen is mijn vriendin ook aan het werk en hebben de kinderen en ik geen plannen.

Fijn weekend!
Love me or leave me.. hey! Where is everybody going?
Vorige

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers