Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Teamspelletjes voor volwassenen

<<

Anoniem287

Bericht 07 Feb 2014 16:56

Teamspelletjes voor volwassenen

Samen met twee andere collega's organiseer ik het jaarlijkse feestje van onze afdeling. We hebben zaaltje gehuurd dat we leuk gaan aankleden met tafelkleden, servetten, slingers en ballonnen en we laten een uitgebreid buffet komen van een goede slager. Verder gaan we spelletjes doen en ik vroeg me af of jullie nog leuke spelletjes weten. Het mogen 'foute' spelletjes zijn zoals spijkerpoepen, maar ook echte teamspelletjes om elkaar beter te leren kennen bijvoorbeeld. Ik ben benieuwd of jullie nog leuke ideeën hebben!
<<

Bloemetjesgordijn

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2241

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:19

Bericht 07 Feb 2014 17:02

Re: Teamspelletjes voor volwassenen

Waarheid of opdracht, iets van party en co, peperkoekhappen, ezeltje prikje.
<<

Anoniem75

Bericht 07 Feb 2014 20:16

Re: Teamspelletjes voor volwassenen

Pictionary of Hints
<<

rapa nui

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3406

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:35

Bericht 07 Feb 2014 20:27

Re: Teamspelletjes voor volwassenen

Je kunt natuurlijk (afhankelijk van budget) ook wat oud-hollandse spelletjes huren, bv http://www.bigfootkinderplezier.nl/oud-hollandse-spelletjes/ zijn dan wel foute spelletjes maar juist daarom misschien wel weer een keer leuk.
Twenty years from now you will be more disappointed by the things you didn’t do than by the ones you did do. So throw off the bowlines, sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover. – Mark Twain
<<

Roxi3

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 276

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:00

Bericht 07 Feb 2014 21:15

Re: Teamspelletjes voor volwassenen

Op mijn werk is 30 seconds altijd erg populair.
<<

Lara

Kletskop

Berichten: 560

Geregistreerd: 29 Dec 2013 13:45

Bericht 07 Feb 2014 21:56

Re: Teamspelletjes voor volwassenen

<<

Anoniem100

Bericht 07 Feb 2014 22:14

Re: Teamspelletjes voor volwassenen

Wij deden laatst een spel om elkaar beter te leren kennen, maar ook een soort team-samenwerking/aansturing. We moesten, zonder te praten maar wel met gebaren, op alfabetische volgorde van voornaam gaan staan. Daarna op lengte en leeftijd. Dit was met 4 teams die normaal gesproken niet veel met elkaar te maken hebben. Leuk om te zien is dan wie de leiding nemen, wie afwacht en volgt.

Geen spectaculair spel, maar was wel grappig om te doen.
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 07 Feb 2014 23:23

Re: Teamspelletjes voor volwassenen

De spellen van de Jongens tegen de meisjes
Of de spellen van de lama's
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11843

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 11 Feb 2014 23:44

Re: Teamspelletjes voor volwassenen

Zoek eens op google op Energizers of als je een biebpas hebt leen een boek van Energizers. Daarin staan een hele hoop kennismaking spellen, maar ook spelen voor betere samenwerking.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Framboos

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1810

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:13

Bericht 12 Feb 2014 03:16

Re: Teamspelletjes voor volwassenen

Roxi3 schreef:Op mijn werk is 30 seconds altijd erg populair.

Ja heel leuk spel, zeker een aanrader en kan met meerdere teams gespeeld worden
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
<<

Green_Pepper

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 09 Feb 2014 15:55

Bericht 12 Feb 2014 10:36

Re: Teamspelletjes voor volwassenen

Ik vind weerwolven altijd erg leuk met een grote groep.
Voor mijn moeder haar koor heb ik een keer een aangepaste versie gemaakt met 'valse kraaien' ipv 'weerwolven', etc. Het was een groot succes! Zoiets zou je ook kunnen doen maar dan met rollen vanuit je werk?
(Als je het spel totaal niet kent is het wel handig om het goed voor te bereiden trouwens, op internet vind je duidelijke beschrijvingen)

Terug naar Werk & studie

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers