Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat waren jouw zwangerschapskwalen?

<<

Happydobby

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3343

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:09

Bericht 06 Feb 2014 23:44

Re: Wat waren jouw zwangerschapskwalen?

zere ribben.
Moe
maagzuur.
M:21072011
J :08012014
<<

Anoniem57

Bericht 06 Feb 2014 23:46

Re: Wat waren jouw zwangerschapskwalen?

Maagzuur!
Oh, en zware bloedingen tot 15 weken.
<<

Anoniem123

Bericht 07 Feb 2014 07:18

Re: Wat waren jouw zwangerschapskwalen?

Bij s: moe, misselijk na het avondeten, slecht naar de wc kunnen,kokhalzen tot 32 weken, kokhalzen om poep en visgeur, zwangerschapssuiker, vanaf 23 weken steeds minder ver kunnen lopen, veel bandenpijn

nu: hele dag door misselijk, erg moe, 2 weken buikloop gehad en nu wil het er moeilijk uit. Voor de rest is het nog afwachten.
<<

Lonely Goatherd

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2886

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:44

Bericht 07 Feb 2014 07:22

Re: Wat waren jouw zwangerschapskwalen?

Misselijkheid, brandend maagzuur, heel veel last van een bepaald botje onder in mijn rug als ik ging liggen, later hoofdpijn (ging wel weer weg na een beetje schoudermassage). Kramp in mijn kuiten 's nachts en in het vliegtuig enorm zere kuiten, echt zo hard als een blok beton waren ze. Heel vaak moeten plassen.
<<

Anoniem123

Bericht 07 Feb 2014 07:23

Re: Wat waren jouw zwangerschapskwalen?

Oh ja kuitkramp :nopompom: :pale: hoe kon ik dat vergeten. :nopompom:
<<

Patsy

Bericht 07 Feb 2014 08:38

Re: Wat waren jouw zwangerschapskwalen?

solei schreef:
Aimee schreef:Hahah een luchtig topic met zwangerschapskwalen? Zal ik dan maar de minder vervelende dingen vertellen? ;)
Vergeetachtigheid, nesteldrang, je bikinilijn niet meer kunnen zien en dus op de gok moeten scheren, huilen om alles, in je broek plassen als je moet niezen of lachen omdat de baby op je blaas ligt, en ik ben ineens veel minder besluiteloos.

de minder luchtige dingen:
migraine, misselijkheid, bekkenpijn, verschrikkelijk chagerijnig zijn, hele nachten wakker door maagzuur en zere gewrichten, VERMOEIDHEID


Jaaa!!! Die was ik nog vergeten! :laughcry:
Dat compenseert dan weer met het donshaar op je buik dat je ineens wél ziet...


:good:
<<

Anoniem134

Bericht 07 Feb 2014 13:38

Re: Wat waren jouw zwangerschapskwalen?

Bij de eerste tot een week of 16 flink misselijk en overgeven, met emesafene was het te doen. Daarna vanaf 20 weken last van mijn bekken.

Nu ben ik de eerste weken moe en misselijk geweest, misselijkheid gaat nu wel over. En inmiddels alweer een week of 3 flink last van mijn bekken waardoor ik slecht slaap en een groot deel van de dag pijn heb.
<<

Novalee

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 940

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:28

Bericht 07 Feb 2014 13:54

Re: Wat waren jouw zwangerschapskwalen?

De eerste weken misselijk, maar dat was gelukkig beide keren ronde de 12 weken weer over. Daarnaast moe, een heel kort lontje, bandenpijn en 's nachts veel wakker worden en dan niet meer in slaap komen. Ik heb altijd wel een gevoelige, droge huid maar bij de eerste zwangerschap zat ik rond de 35 weken ineens van onder tot boven helemaal onder de eczeem. Het jeukte echt verschrikkelijk. Bij de tweede heb ik een paar weken heel veel migraine gehad en ook vaak rusteloze benen, héél irritant!
<<

Anoniem57

Bericht 07 Feb 2014 13:56

Re: Wat waren jouw zwangerschapskwalen?

Oh, ik heb 9 maanden niet warm gegeten (behalve ongezonde zooi) en was compleet opgeblazen vh vocht aan het eind.

Ik scheerde trouwens altijd op het randje vh bad met een spiegeltje ervoor hahaha zo'n vergrootspiegel ook haha
<<

Anoniem180

Bericht 07 Feb 2014 14:09

Re: Wat waren jouw zwangerschapskwalen?

Ik heb bij beide zwangerschappen nagenoeg geen kwalen gehad. Af en toe wel eens iets wat vervelend was, maar veel meer dan dat was het ook niet.

Ik denk niet dat je je kunt voorbereiden erop. Je moet het gewoon nemen zoals het is. De één heeft geluk en de ander heeft pech. Ik vind dat we ook allemaal erg gericht zijn op onze klachten en ongemakken. Sommige dingen zijn echt heel vervelend, dat klopt, maar het zou soms ook al kunnen schelen als dingen meer worden geaccepteerd zoals ze zijn (uitzonderingen daargelaten).
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers