Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Hoeveel uur werk jij nog?

<<

M-G

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1158

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:39

Bericht 09 Feb 2014 03:35

Re: Hoeveel uur werk jij nog?

Ik werk nog steeds 40 uur in de week, verdeeld over 5 dagen. Het is best veel maar het kan niet anders. Als ik minder ga werken dan lever ik er zoveel op, dat kan niet uit. Op zich is het goed te doen en krijg ik echt wel genoeg van onze kleine man mee maar als ik mocht/kon kiezen dan zou ik toch naar 32 uur gaan.
Afbeelding
<<

Zelda

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 675

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:22

Bericht 09 Feb 2014 09:36

Re: Hoeveel uur werk jij nog?

Ik ben 5 dagen weg, 2 dagen naar school en 3 dagen stage. Ik zit minimaal 10 uur per week op school en dan nog 21 uur op stage. Ik ben ongeveer 32 uur in de week weg dus.
<<

Zelda

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 675

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:22

Bericht 09 Feb 2014 09:37

Re: Hoeveel uur werk jij nog?

Raar dat dit topic bij werk en studie staat. Het gaat toch om werken i.c.m het moederschap?
<<

Burgemeester Esmee

Bericht 09 Feb 2014 13:23

Re: Hoeveel uur werk jij nog?

Zelda schreef:Raar dat dit topic bij werk en studie staat. Het gaat toch om werken i.c.m het moederschap?
Dat klopt en hebben we zeker ook gezien. Soms vinden wij echter dat een topic beter in een andere pijler thuis hoort. En soms passen ze in meerdere pijlers, dan kiezen we wat voor ons het beste voelt.
<<

Anoniem16

Bericht 09 Feb 2014 15:40

Re: Hoeveel uur werk jij nog?

Harrison schreef:Haha volgens mij gaat het overal met fte hoor printje. 1 is dan fulltime en 0,6 bijv. 24 uur.


Ow dat wist ik niet. Mijn man heeft echt een urencontract en daar staat niets in over fte. Ik dacht dat alleen het onderwijs zo werkt.
<<

Anoniem23

Bericht 10 Feb 2014 10:01

Re: Hoeveel uur werk jij nog?

Ja kan kloppen! Mijn uren staan gewoon letterlijk in m'n contract maar bij de berekening van m'n salaris staat er dan bruto salaris 1 fte x 0,6 fte.
<<

Anoniem186

Bericht 10 Feb 2014 10:13

Re: Hoeveel uur werk jij nog?

Harrison schreef:Ja kan kloppen! Mijn uren staan gewoon letterlijk in m'n contract maar bij de berekening van m'n salaris staat er dan bruto salaris 1 fte x 0,6 fte.


Ja, zo ging dat bij al mijn werk ook.
1 fte is gewoon fulltime (ligt aan de cao of dat 36 of 40 uur is) en minder uren is gewoon een percentage daar van.
<<

Anoniem16

Bericht 10 Feb 2014 22:53

Re: Hoeveel uur werk jij nog?

Mmm weer iets geleerd dan hahaha. Ik hoor iedereen altijd over x aantal uren maar in het onderwijs spreek je daar helemaal niet van.
<<

Isabel_

Major Yipyapper

Berichten: 3624

Geregistreerd: 08 Sep 2013 10:40

Bericht 12 Feb 2014 13:12

Re: Hoeveel uur werk jij nog?

Ik ga 24 uur werken in vier dagen. Hiervoor werkte ik 36 uur in vier dagen. Ik lever hierdoor wel een berg salaris in maar ik wil graag tijd met onze dochter straks kunnen doorbrengen en ze hoeft geen hele dagen naar de oppas.
<<

Anoniem112

Bericht 12 Feb 2014 13:48

Re: Hoeveel uur werk jij nog?

Ik werkte eerst 24 uur per week nadat de oudste kwam ben ik 20 uur per week gaan werken en nadat de jongste is gekomen werk ik 0 tot 30 uur per maand.
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11842

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 12 Feb 2014 14:03

Re: Hoeveel uur werk jij nog?

Helaas maar 12 uur per week. Soms wat meer als ik word gebeld om in te vallen.
Ik hoop dat ik nog voor 2 dagen in de week werk erbij kan vinden, want ik wil graag meer werken.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Kajaka

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2864

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:15

Bericht 12 Feb 2014 15:01

Re: Hoeveel uur werk jij nog?

Ik blijf 32 uur werken. Eerst maar eens zien hoe dat bevalt. Ik kan altijd nog minderen. Als ik nu minder, krijg ik de uren er nooit meer bij. Mijn man neemt 4 uur ouderschapsverlof op, gaat zaterdags een halve dag werken en is dan de maandag vrij. Ik wil overleggen op het werk dat ik dan dus sowieso de maandag als vaste dag werk(kan dat niet dan kan man altijd nog een andere dag vrij nemen) en daarnaast wil ik 1 vaste vrije dag. Voor de rest zullen mijn uren ook onregelmatig zijn.
<<

Lookie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2630

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:20

Bericht 18 Feb 2014 22:31

Re: Hoeveel uur werk jij nog?

Na mijn verlof had ik een flexcontract van 16-24 uur. Helaas was die baan door de reistijd haast niet te doen toen ons kind er eenmaal was, dus heb ik dat opgezegd. Nu werk ik alleen 's zomers een dag per week maar ik wil graag weer 2-3 dagen per week gaan werken.
Vorige

Terug naar Werk & studie

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers