Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Lunchen in Den Haag

<<

rapa nui

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3403

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:35

Bericht 05 Feb 2014 23:34

Lunchen in Den Haag

Wat is een leuk restaurant om te lunchen in Den Haag. Bij voorkeur iets uitgebreider dan alleen een broodje. Als ik er op een zaterdag naar toe ga lunch ik graag tussen de middag ergens uitgebreider/is meteen de hoofdmaaltijd van de dag. Mag ook dim sum (al lang niet gehad) oid zijn.
Twenty years from now you will be more disappointed by the things you didn’t do than by the ones you did do. So throw off the bowlines, sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover. – Mark Twain
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 06 Feb 2014 22:41

Re: Lunchen in Den Haag

Den Haag stad, of mag het ook kijkduin zijn?
Daar zit Ketjes Broodjes Mix, heeft al tig keer 'beste broodje van het jaar' gewonnen. Die hebben echt van alles.
<<

Niki

Noob

Berichten: 96

Geregistreerd: 04 Sep 2013 23:53

Bericht 06 Feb 2014 23:11

Re: Lunchen in Den Haag

http://www.elleeten.nl/Hotspots/25-plek ... n-Den-Haag

Ik ben bij een aantal al geweest!! Piet Hein 59 en Zo zoet, zo zout (Scheveningen) vind ik helemaal geweldig!! :)
<<

Anoniem205

Bericht 07 Feb 2014 15:55

Re: Lunchen in Den Haag

Ik ben fan van La Mano Maestra, op het Noordeinde. Zo lekker! Zit net voorbij de pizzahut, richting de Mauritskade.
En anders is Juliana's op de Plaats (tegenover de Nespressowinkel) ook een aanrader.
<<

rapa nui

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3403

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:35

Bericht 08 Feb 2014 20:49

Re: Lunchen in Den Haag

Het is iets heel anders geworden. Ik heb vanochtend een rondleiding gedaan door het Vredespaleis (erg mooi, echt een aanrader) en toen was het al 13.00 uur en hadden we trek dus iets gezocht in de buurt van het Vredespaleis: http://www.cafeblossom.nl/ Erg lekker en leuk gegeten. Ik had de entrecote met gegrilde groenten en huisgemaakte grote frieten en was echt heel lekker, vooral de gegrilde groenten waar een apart soort witte bietjes bij zaten, wit/paarse wortel, pastinaak, wortel en nog een geel soort bieten. Als voorafje hadden we een kleine kop pikante pompoensoep met cranberry en die combinatie van pittig met zoet was ook echt iets om te onthouden. Als ik weer een keer naar Den Haag ga probeer ik hier weer naar toe te gaan (ook voor de taart die er erg lekker uitzag)
Twenty years from now you will be more disappointed by the things you didn’t do than by the ones you did do. So throw off the bowlines, sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover. – Mark Twain

Terug naar Eten & drinken

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers