Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Speentjes met gat..

<<

Anoniem16

Bericht 05 Feb 2014 21:03

Speentjes met gat..

Ik zit net op TLC Baby story te kijken en het valt me iedere keer weer op dat ze daar van die rare speentjes hebben. Er zit in het midden een groot gat lijkt wel. Wie weet waarom dat is? Is dat gewoon iets uit Amerika ofzo? Ik zie zoiets hier nooit.

Ik probeer al een plaatje te zoeken maar kan het zo niet vinden.
<<

Anoniem29

Bericht 05 Feb 2014 21:07

Re: Speentjes met gat..

Ik vraag me altijd af of dat niet gewoon spenen van flessen zijn.. Zoiets?

Afbeelding
<<

Anoniem16

Bericht 05 Feb 2014 21:08

Re: Speentjes met gat..

Ja zoiets lijkt het wel maar het lijkt dus echt een speen. Ik zie, ze bij dat programma, ook alleen maar in het blauw. Maar idd gewoon dat idee alleen dan wordt het gebruikt als speentje.
<<

Bloemetjesgordijn

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2241

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:19

Bericht 05 Feb 2014 21:12

Re: Speentjes met gat..

Ik kijk het programma niet. Maar hier hebbern ze prematurenspeentjes en die hebben ook een gat in het midden. Misschien is het zoiets?
<<

Happydobby

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3343

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:09

Bericht 05 Feb 2014 21:12

Re: Speentjes met gat..

Deze bedoel je?

Afbeelding
M:21072011
J :08012014
<<

Anoniem16

Bericht 05 Feb 2014 21:16

Re: Speentjes met gat..

Ja dat idd Happy. Ik ken zoiets helemaal niet van hier. Ik dacht eerst ook aan prematurenspeentjes maar alle kinderen hebben ze daar in.
<<

Anoniem85

Bericht 05 Feb 2014 21:17

Re: Speentjes met gat..

Toevallig, dat vraag ik mij ook altijd af. Is ook bij teen mom en alle andere Amerikaanse programma s met baby's. Het zijn die idd van het plaatje.
<<

Bloemetjesgordijn

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2241

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:19

Bericht 05 Feb 2014 21:19

Re: Speentjes met gat..

Klopt maar het kindje van mijn neef had ook zo'n speentje en dat was gewoon een cirkel, deze heeft een speenvorm. Ik kende het ook niet totdat ik het bij mijn achternichtje zag. Alleen wilde ze alleen deze speen en die is dus nergens verkrijgbaar. Ze hebben toen allerlei bedrijven af moeten bellen voor een extra speen.

Edit, ze had deze en nu gewoon te bestellen via webshop. Hadden ze dat toen maar geweten.
http://www.neomaatje.nl/Webwinkel-Categ ... othie.html
<<

Vancity_girl

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 543

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:33

Bericht 05 Feb 2014 23:27

Re: Speentjes met gat..

Die had ik ook een voor D toen we in Canada woonden. Aangeraden door de vk omdat die het meeste op de tepel leek. Ze hebben daar ook wel spenen zoals hier volgens mij. WEet het niet meer zo goed D wilde nooit een speen.
14-01-2011
01-04-2013
<<

Anoniem80

Bericht 06 Feb 2014 16:39

Re: Speentjes met gat..

Ze hebben hier ook van die ronde, van Nuby. En in USA hebben ze veel van die jij bedoelt maar ook gewone.
<<

Blue flower

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1376

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:54

Bericht 06 Feb 2014 17:33

Re: Speentjes met gat..

Mijn oudste heeft die gehad toen hij net geboren was, hij was prematuur en dat speentje was iets langer dan een normaal speentje zodat prematuurtjes die dan makkelijker in hun mondje houden maar waarom er een gat in zit... Geen idee
10.12.2010
21.03.2013
16.08.2016
<<

Anoniem113

Bericht 06 Feb 2014 19:14

Re: Speentjes met gat..

Misschien dat je je vinger in het gat kan doen? Hier zoog Ties ook op onze pink in het begin als het speentje niet in de buurt was.
<<

Anoniem57

Bericht 06 Feb 2014 20:11

Re: Speentjes met gat..

Volgens mij zit er een gat in zodat je zo de fles erop kan doen, zoiets hoorde ik. Je kan via die speen ook groente en fruit geven geloof ik. Zoiets heb ik gehoord hoor, weet het niet zeker.
<<

Anoniem28

Bericht 06 Feb 2014 20:22

Re: Speentjes met gat..

Parel schreef:Volgens mij zit er een gat in zodat je zo de fles erop kan doen, zoiets hoorde ik. Je kan via die speen ook groente en fruit geven geloof ik. Zoiets heb ik gehoord hoor, weet het niet zeker.


ik vraag me af of dat zo is.. want een speen zuigt een baby normaal vacuüm en dat kan alleen als er geen gat in zit.
<<

Anoniem57

Bericht 06 Feb 2014 20:26

Re: Speentjes met gat..

Ik heb verder ook geen idee hoor ;-) maar net wat ik gehoord heb van een collega.
Ik vind ze wel echt lelijk, trouwens.
<<

Vancity_girl

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 543

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:33

Bericht 06 Feb 2014 20:36

Re: Speentjes met gat..

Die speen die wij hebben ( zo'n ronde) kan je geen fles op doen of eten door geven.
je kan idd wel je pink er in doen geen idee of dat dan zou werken, zal het morgen eens uitproberen bij dochter.
14-01-2011
01-04-2013

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers