Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Gadver!

<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25111

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 05 Feb 2014 20:29

Gadver!

Iehh ik at net wraps met zalm en sla (uit een zakje) en bij de laatste die ik klaarmaakte zat er ineens een levend wormachtig beest tussen m'n sla :pale: :no: :shock: Van schrik slaakte ik een gil, gadverdamme!

Jullie wel eens iets goors/levends aangetroffen in je eten?!
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem79

Bericht 05 Feb 2014 20:34

Re: Gadver!

Een grote spin tussen de druiven.
<<

Anoniem168

Bericht 05 Feb 2014 20:35

Re: Gadver!

Iiieeeuw!!

Ja ik vond het vroeger wel eens lekker om het kookvocht van de broccoli te gebruiken als basis voor een lekker kopje bouillon, maar sinds ik ook een wormpje aantrof in mijn beker, lust ik dat echt niet meer, gadverdamme!

Ook had ik een keer ei gekookt en dat maakte ik open om op te eten. Was het hele ei zwart, omdat het rot was. Bahbahbah.
<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6123

Geregistreerd: 11 Sep 2013 12:54

Bericht 05 Feb 2014 20:38

Re: Gadver!

Oooh, jakkes dat heb ik pas ook gehad tijdens een buffet. Ik dacht, wat is dat voor een groen dingetje? Ik prikte erop en toen begon het kei hard als een malle te spartelen! Toen schrok me dood, het was echt zo'n dikke lange larve. Maar omdat het nogal een chique feestje was heb ik het discreet gehouden en het alleen tegen het personeel gezegd, er kon nog geen sorry vanaf.
<<

Anoniem309

Bericht 05 Feb 2014 21:27

Re: Gadver!

Ik heb ooit een half uitgebroed kuiken in m'n pan gehad. Mijn moeder heeft zelf kippen dus krijg ik altijd eitjes van haar. Als er dan een kip broeds is haalt ze normaal gesproken altijd de eitjes weg omdat ze geen kuikens wil, maar blijkbaar is er toen toch 1 langer blijven liggen. Toen ik dus een ei wilde bakken en het kuiken in de pan viel heb ik dus echt even staan gillen.
<<

Pandora

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3183

Geregistreerd: 02 Sep 2013 15:45

Bericht 06 Feb 2014 10:41

Re: Gadver!

Mijn schoonmoeder vond een levende worm in haar huzaren salade en een vriend van ons vond op Kreta een vlieg in zijn kroket :omg:
Remind yourself that it's okay not to be perfect....
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8475

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:59

Bericht 06 Feb 2014 10:46

Re: Gadver!

We hadden een paar maanden geleden een grote dode mot in een zakje sla :palm: . Daar heb ik hier toen nog een foto van gepost.

Sindsdien check ik alles wat uit zo'n zakje komt nog eens extra voordat ik het in mijn mond stop.
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

Lady starstruck

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1725

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:18

Bericht 06 Feb 2014 11:01

Re: Gadver!

Mijn zus vond ooit een lieveheersbeestje tussen de andijvie. Gekookt en al, hij was dus wel dood.
L. 02-03-2016
A. 15-01-2018
♥️♥️
<<

Amandine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4569

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:35

Bericht 06 Feb 2014 12:48

Re: Gadver!

Een pissebed tussen de wortels van m'n knolselderij, maar ja, de groenten komen dan ook rechtstreeks bij de boer vandaan. Gewoon buiten gezet en verder met schillen.
A 06-11-2017
M 23-03-2020
<<

Jules

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 914

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:33

Bericht 06 Feb 2014 13:39

Re: Gadver!

Ik kreeg een keer een likeurtje bij mijn koffie en daar zat een vlieg in. Ik vond dat ook zo smerig.
<<

Koekoek

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 428

Geregistreerd: 04 Sep 2013 19:12

Bericht 06 Feb 2014 22:23

Re: Gadver!

tuttebel schreef:Ik heb ooit een half uitgebroed kuiken in m'n pan gehad. Mijn moeder heeft zelf kippen dus krijg ik altijd eitjes van haar. Als er dan een kip broeds is haalt ze normaal gesproken altijd de eitjes weg omdat ze geen kuikens wil, maar blijkbaar is er toen toch 1 langer blijven liggen. Toen ik dus een ei wilde bakken en het kuiken in de pan viel heb ik dus echt even staan gillen.


Aah vreselijk zeg :shock:
Love me or leave me.. hey! Where is everybody going?
<<

Lara

Kletskop

Berichten: 560

Geregistreerd: 29 Dec 2013 13:45

Bericht 06 Feb 2014 23:58

Re: Gadver!

SoGood schreef:Oooh, jakkes dat heb ik pas ook gehad tijdens een buffet. Ik dacht, wat is dat voor een groen dingetje? Ik prikte erop en toen begon het kei hard als een malle te spartelen! Toen schrok me dood, het was echt zo'n dikke lange larve. Maar omdat het nogal een chique feestje was heb ik het discreet gehouden en het alleen tegen het personeel gezegd, er kon nog geen sorry vanaf.


:pale:
Ik word hier echt onpasselijk van haha. Maar niet echt een nette reactie dan van het personeel.
<<

Anoniem287

Bericht 07 Feb 2014 00:51

Re: Gadver!

Ik had laatst een lieveheersbeestje in een zak sla zitten.
<<

Anoniem280

Bericht 07 Feb 2014 00:58

Re: Gadver!

Paar jaar terug tijdens vakantie in Frankrijk, ik had zin in salade, na 2 happen zag ik iets glibberigs in de salade zitten, na wat zitten te bestuderen, was het gewoon een kleine slak! Heb zo ontzettend zitten kokhalzen, mijn vriend zat er om te lachen.
<<

Anoniem91

Bericht 07 Feb 2014 01:20

Re: Gadver!

Ik snap dat het niet fijn is, maar het zijn en blijven natuur producten, dus de kans is aanwezig. Ik vind een haar in mijn eten smeriger hoor.
<<

Vanilla Queen

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 71

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:17

Bericht 07 Feb 2014 01:25

Re: Gadver!

Weetjewel schreef:Ik snap dat het niet fijn is, maar het zijn en blijven natuur producten, dus de kans is aanwezig. Ik vind een haar in mijn eten smeriger hoor.


In brood zit mensenhaar verwerkt :afro:
<<

Anoniem91

Bericht 07 Feb 2014 01:54

Re: Gadver!

Vanilla Queen schreef:
Weetjewel schreef:Ik snap dat het niet fijn is, maar het zijn en blijven natuur producten, dus de kans is aanwezig. Ik vind een haar in mijn eten smeriger hoor.


In brood zit mensenhaar verwerkt :afro:


Ja, en dan is ook helemaal verkeerd neergezet. https://www.facebook.com/photo.php?fbid ... =1&theater
<<

Anoniem122

Bericht 07 Feb 2014 02:13

Re: Gadver!

Jak! Zou er wel mee terug gaan.

Ik had gister lekker een beker gekoeld drinken gehaald bij een stalletje in het winkel centrum, heb ik hem bijna op, zie ik dat er 2 haren inzitten :thumbdown:
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11145

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 07 Feb 2014 06:49

Re: Gadver!

Ik had laatst ook een rups op mijn bord, lekker meegekookt met de broccoli. Haar in mijn eten vind ik ranziger, ik had een keer echt helemaal in mijn kroket een dikke vieze lange haar. Het was op een terras en ik heb het tegen het personeel gezegd, maar het was echt een fabriekskroket, dus daar konden ze ook niks aan doen.
R. 2013
D. 2016
<<

Nien_

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 504

Geregistreerd: 01 Sep 2013 01:55

Bericht 07 Feb 2014 15:32

Re: Gadver!

Bah, wat een vieze verhalen.

Ik had vorig jaar een zak ongewassen verse spinazie - toen zat er een hele dikke zwarte levende kever in.
Ik heb de spinazie grondig gewassen en met moeite opgegeten - voorgeschoteld aan mijn vriendinnen en pas achteraf het vieze kever verhaal verteld :smile:
Ons vrolijk meisje - 2020
Onze lieve jongen - 2022
<<

Anoniem185

Bericht 07 Feb 2014 15:43

Re: Gadver!

Door dit topic durf ik bijna niet meer te eten.
<<

Bloemetjesgordijn

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2241

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:19

Bericht 07 Feb 2014 16:37

Re: Gadver!

Ik vind regelmatig ergens een haar in, en een keer dat ik een ei wilde bakken en toen zat er ook al een half kuiken in.

Terug naar Eten & drinken

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron