Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Irritante manier van praten met kind

<<

Anoniem35

Bericht 05 Feb 2014 22:15

Re: Irritante manier van praten met kind

Geen wonder dat we dan massaal onze kinderen afsnauwen....

Allemaal frustratie van ons saaie leven.
<<

Liadan

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3282

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:10

Bericht 05 Feb 2014 22:16

Re: Irritante manier van praten met kind

Ja het zou voor iedereen beter zijn als jij je boodschappen bij AH online zou bestellen, ED. Kan jij je niet ergeren aan al die incompetente ouders en hoeven zij zich niet rot te voelen omdat er een supermoeder naast ze bij de kassa staat die het allemaal anders aan zou pakken.
<<

Anoniem58

Bericht 05 Feb 2014 22:19

Re: Irritante manier van praten met kind

Het kan aan mijn bui liggen maar ik zit gewoon hardop te lachen om alle reacties sinds Euc dit topic op viva ontdekt heeft.
<<

Slakje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2867

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:38

Bericht 05 Feb 2014 22:24

Re: Irritante manier van praten met kind

Maar mannekes toch, hoe kortzichtig en irritant kan je zijn.
AfbeeldingAfbeelding
<<

Parisienne

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3787

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:55

Bericht 05 Feb 2014 22:32

Re: Irritante manier van praten met kind

Dus, gevoel erkennen (boos/verdrietig/gefrustreerd) is niet goed omdat er dan enkel aandacht gegeven wordt als het kind ongewenst gedrag vertoont? Positief gevoel (blij/trots/gelukkig/liefdevol) erkennen doet men ook hoor. Wat je in dit topic probeert te suggereren is niet waar ED. Doe nou niet alsof jij degene bent die hier als beste haar moederrol vervult.
<<

Anoniem28

Bericht 05 Feb 2014 22:35

Re: Irritante manier van praten met kind

Parisienne, niet op in gaan joh
<<

Anoniem32

Bericht 05 Feb 2014 22:42

Re: Irritante manier van praten met kind

Ik denk als ik dit zo lees allemaal, nogal faal als goede moeder.
Drukke mama, niet altijd.tijd om zoon de aandacht te geven die hij dan opeist. Wordt hij boos en vertoont negatief gedrag, moet hij daarvoor ook nog naar zijn kamer om af te koelen. Damn nu weet ik wat ik fout doe.

Gelukkig vind hij.mij nog altijd de liefste, wilt met mama trouwen en wordt ik overladen door kusjes.
Zit het vast goed!
<<

Anoniem16

Bericht 05 Feb 2014 22:45

Re: Irritante manier van praten met kind

Jij bent ook een hele leuke moeder Stuiterbal. De foto's op fb stralen van de liefde voor elkaar. Je hebt een scheet van een ventje.
<<

Anoniem44

Bericht 05 Feb 2014 22:52

Re: Irritante manier van praten met kind

Niemand hoeft zich aangesproken te voelen hoor. Iedereen doet het op zijn eigen manier. Ik vind het wel interessant om te filosoferen over de vraag of er nou echt vreselijk moeilijke kinderen bestaan, of dat het vooral komt door een bepaalde aanpak van de ouders.
<<

Anoniem166

Bericht 05 Feb 2014 22:52

Re: Irritante manier van praten met kind

Misschien moet je even een samenvatting schrijven van hoe jij het allemaal aanpakt, ED. Dan heb je die reactie weer gehad en kan dit topic weer dicht.

Misschien wil Euc het ook wel voor je doen, is ze erg goed in :smile:

Verder: jammer dat ook dit topic weer op zo'n manier verloopt met allerlei oordelen over de andere formummers.
<<

Anoniem32

Bericht 05 Feb 2014 22:52

Re: Irritante manier van praten met kind

Dank je printje dat is lief van je!
<<

Anoniem44

Bericht 05 Feb 2014 22:55

Re: Irritante manier van praten met kind

@ Sanne: Niet alles op jezelf betrekken, is ook een idee!
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11152

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 05 Feb 2014 22:56

Re: Irritante manier van praten met kind

Dus dat R niet door slaapt ligt aan mijn opvoeding? Dat R van Printje zo braaf is komt door haar opvoeding en Weetjewel doet iets grondig verkeerd met een kind wat de fatboy ontleedt?
R. 2013
D. 2016
<<

Anoniem16

Bericht 05 Feb 2014 22:57

Re: Irritante manier van praten met kind

Carool schreef:Dus dat R niet door slaapt ligt aan mijn opvoeding? Dat R van Printje zo braaf is komt door haar opvoeding en Weetjewel doet iets grondig verkeerd met een kind wat de fatboy ontleedt?



das uiteraard wel waar;)

R is gewoon precies zijn ouders. Wij zijn van die te brave schapen waardoor we ons zelf soms enorm benadelen omdat we niet durven te reageren.

Al zul je dat misschien soms niet denken... ik ben een enorme schijterd in het echt. Behalve op mijn werk wanneer ik echt zeker weet dat waar ik over praat ook klopt.
<<

Anoniem44

Bericht 05 Feb 2014 22:58

Re: Irritante manier van praten met kind

Carool schreef:Dus dat R niet door slaapt ligt aan mijn opvoeding? Dat R van Printje zo braaf is komt door haar opvoeding en Weetjewel doet iets grondig verkeerd met een kind wat de fatboy ontleedt?

Oh boy... Ik zeg dat ik het interessant vind om het hierover te hebben, om hierover na te denken. Ik vertel wat ik soms meemaak in de supermarkt, nogmaals: je hoeft echt niet alles op je eigen situatie te betrekken.
<<

Anoniem60

Bericht 05 Feb 2014 23:03

Re: Irritante manier van praten met kind

Weten jullie nou nog niet dat ED de perfecte vrouw en dus ook de perfecte moeder is?
<<

maia

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 918

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:01

Bericht 05 Feb 2014 23:46

Re: Irritante manier van praten met kind

Elliot schreef:
Suusie schreef:Gister in de AH liep er een vrouw voor me met een baby in het zitje van het karretje. Ik denk dat het kind hooguit anderhalf was. En ze zegt tegen het kind Fleur hebben we alles van ons boodschapplijstje? Oh nee haha we missen de müsli nog...

Als of dat kind zal zeggen nou nee mam je bent de müsli vergeten.

Haha zo loop ik ook altijd met m'n neefje door de Appie hoor. Gewoon een beetje tegen hem aanpraten, dat vindt hij volgens mij wel gezellig.



Zo praat ik ook soms tegen mijn jongste :smile: mensen denken ook vast dat ik niet helemaal lekker ben
Mother of 3 adorable children
<<

Siem

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2321

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:25

Bericht 05 Feb 2014 23:50

Re: Irritante manier van praten met kind

Psst... ED is niet echt
<<

Steep

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2940

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:52

Woonplaats: Arnhem

Bericht 05 Feb 2014 23:58

Re: Irritante manier van praten met kind

Siem schreef:Psst... ED is niet echt

:good:
Ruben: 22-07-2011
Mirthe: 25-12-2013
<<

Zelda

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 675

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:22

Bericht 06 Feb 2014 00:10

Re: Irritante manier van praten met kind

ED, waar blijft jouw handleiding? Ik wil wel eens weten hoe jij het allemaal aanpakt. Klaarblijkelijk kunnen wij er allemaal van leren!
<<

Parisienne

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3787

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:55

Bericht 06 Feb 2014 00:31

Re: Irritante manier van praten met kind

Ik ben ook wel benieuwd naar hoe het allemaal volgens jou moet ED. Kom, deel je geheimen met deze nikswetende, falende moeders hier.
<<

Teddyaapje

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 509

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:50

Bericht 06 Feb 2014 01:01

Re: Irritante manier van praten met kind

maia schreef:
Elliot schreef:
Suusie schreef:Gister in de AH liep er een vrouw voor me met een baby in het zitje van het karretje. Ik denk dat het kind hooguit anderhalf was. En ze zegt tegen het kind Fleur hebben we alles van ons boodschapplijstje? Oh nee haha we missen de müsli nog...

Als of dat kind zal zeggen nou nee mam je bent de müsli vergeten.

Haha zo loop ik ook altijd met m'n neefje door de Appie hoor. Gewoon een beetje tegen hem aanpraten, dat vindt hij volgens mij wel gezellig.



Zo praat ik ook soms tegen mijn jongste :smile: mensen denken ook vast dat ik niet helemaal lekker ben


Ik ook, t leukste is t tijdens t rugdragen met de draagjas..dan zien mensen van voren niet eens dat ik t tegen mn kindje heb..die denken dat ik t tegen mezelf heb haha
Afbeelding Afbeelding

*20-7-2012*
<<

MissBitchy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2198

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:49

Bericht 06 Feb 2014 07:49

Re: Irritante manier van praten met kind

Waar is de 'vind ik leuk' knop :lol:
<<

Anoniem17

Bericht 06 Feb 2014 09:45

Re: Irritante manier van praten met kind

Printje schreef:
Carool schreef:Dus dat R niet door slaapt ligt aan mijn opvoeding? Dat R van Printje zo braaf is komt door haar opvoeding en Weetjewel doet iets grondig verkeerd met een kind wat de fatboy ontleedt?



das uiteraard wel waar;)

R is gewoon precies zijn ouders. Wij zijn van die te brave schapen waardoor we ons zelf soms enorm benadelen omdat we niet durven te reageren.

Al zul je dat misschien soms niet denken... ik ben een enorme schijterd in het echt. Behalve op mijn werk wanneer ik echt zeker weet dat waar ik over praat ook klopt.


Dan komt het dus niet door jullie opvoeding, maar door het karakter van R., dat hij van jullie heeft overgenomen.
<<

Vintage

Kletskop

Berichten: 970

Geregistreerd: 02 Sep 2013 18:27

Bericht 06 Feb 2014 09:52

Re: Irritante manier van praten met kind

Sun schreef:Als mijn zoontje boos wordt dan zeg ik dat soort dingen ook, gewoon zijn gevoel erkennen. Niet op een rare toon, tenminste vind ik dan :eyes:


+1
Happiness comes
from within you.
You'll never find it by
chasing relationships,
jobs, beauty, money.
Happiness Always
starts within.
VorigeVolgende

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Spencer