Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Herkend worden op het forum, part two

<<

Anoniem27

Bericht 04 Feb 2014 23:02

Herkend worden op het forum, part two

Inmiddels draait dit forum ook weer overuren. Dit topic is al eerder geweest maar dat is een paar maand terug. Ben jij inmiddels door iemand uit je omgeving herkend? Of heb je iemand herkend? Ik nu wel via fb, dit weet ik doordat ik meerdere forummers gemeenschappelijk op fb heb en zij een goede vriendin van mij op fb heeft. Hierdoor weet ik dat ze op het yesforum zit maar haar Nick weet ik niet. Ik post weleens foto's, haal deze vaak weer weg en plaats weinig boeiende dingen. Dus herkenning maakt me niet heel veel uit. Zou t wel waarderen als iemand me kent, het meldt.
<<

Tom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6230

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:32

Bericht 04 Feb 2014 23:11

Re: Herkend worden op het forum, part two

Ik ben jaren terug een keer herkend, dat was echt in mijn begintijd op het oude forum. Hier niet.
Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam. 21-07-2019
<<

Anoniem 49

Bericht 04 Feb 2014 23:12

Re: Herkend worden op het forum, part two

Ik ben volgens mij nog nooit herkend. Heb ook nog niemand herkend.
Ik zou het wel graag willen weten als iemand me herkent.
<<

Anoniem50

Bericht 04 Feb 2014 23:13

Re: Herkend worden op het forum, part two

Ik heb nog geen bericht gehad dat ik ben herkend.

Wel weet ik dat een vriendje op FB hier ook kwam of komt. Toen ik erachter kwam heb ik degene die wij als gemeenschappelijke vriend hadden gevraagd hoe en wat en voor zover ik nu weet was ze ooit vaste forummer, maar heeft ze nu geen account meer. Zo wel en ik ben herkend, pm is welkom. :wink:

Vroeger ben ik trouwens weleens herkend. Lang geleden.
<<

Suusie

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 731

Geregistreerd: 01 Sep 2013 23:30

Bericht 04 Feb 2014 23:25

Re: Herkend worden op het forum, part two

Ik ben ooit herkend door een stagiaire van mijn werk. Alleen ben ik er nooit achter gekomen wie ze was. Al heb ik wel mijn vermoedens :^^:
<<

Steep

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2940

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:52

Woonplaats: Arnhem

Bericht 04 Feb 2014 23:44

Re: Herkend worden op het forum, part two

Nee ik ben hier nog nooit herkend. Anders zou ik het wel graag willen weten.
Ruben: 22-07-2011
Mirthe: 25-12-2013
<<

Anoniem57

Bericht 04 Feb 2014 23:53

Re: Herkend worden op het forum, part two

Ik kreeg toevallig vandaag een berichtje van iemand die hier zit, en die mij zag bij een gemeenschappelijke vriend.
Verder volgens mij niet, maar wie me herkent mag het melden, graag zelfs!
<<

Anoniem25

Bericht 05 Feb 2014 09:21

Re: Herkend worden op het forum, part two

Suusie schreef:Ik ben ooit herkend door een stagiaire van mijn werk. Alleen ben ik er nooit achter gekomen wie ze was. Al heb ik wel mijn vermoedens :^^:


Jaaaa dat ben ik :wink:

Ik heb hier deesjemeis herkent, doordat ze heel negatief en herkenbaar schreef over een vriendin van mij. En tania ken ik niet, maar haar man kent mijn vader en daar kwam ik achter toen ik hier de geboorte en naam van haar dochter las.

Zelf ben ik volgens mij niet herkend, heb er nog nooit iets over gehoord iig.
<<

zonneschijn

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4886

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:28

Bericht 05 Feb 2014 09:52

Re: Herkend worden op het forum, part two

Op het vorige forum werd ik gevolgd door mijn ex, toen hij opmerkingen maakt die alleen hier vermeld stonden kwam ik erachter en heb een nieuw account genomen. Zelf heb ik nooit iemand herkent.
Trots op mijn stoere ventje!
<<

Anoniem23

Bericht 05 Feb 2014 09:59

Re: Herkend worden op het forum, part two

Nou laatst zei een vriendin iets tegen me waarvan ik wel dacht dat ik het alleen hier had gezegd. Zou het wel op prijs stellen als mensen dat dan even tegen me zouden zeggen. Ik vind het echt geen probleem om herkend te worden, ik zit hier tenslotte niet anoniem maar zou het wel een naar gevel vinden als iemand meeleest zonder te zeggen.
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11842

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 05 Feb 2014 10:03

Re: Herkend worden op het forum, part two

Ik ben hier deels herkend door een ex-buurvrouw van een vriendin. Verder niet door andere. En het was ook meer door iets hier op het forum dat we via iemand een lijntje hadden.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Anoniem29

Bericht 05 Feb 2014 11:06

Re: Herkend worden op het forum, part two

Veel mensen weten wel dat ik hier zit, maar kan het mij niet voorstellen dat ze het gaan opzoeken. Zo interessant ben ik nou ook weer niet ;)
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8166

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:36

Bericht 05 Feb 2014 11:08

Re: Herkend worden op het forum, part two

Ik ben hier herkend door een vriendin van mijn ex buurvrouw waar ik toevallig ook nog mee op school heb gezeten.
Verder heb ik een meelezer gehad en daarom heb ik mijn naam gewijzigd. Heel naar was dat. Weet niet of die persoon ook mijn nickname wist want ben herkend als biechtje. De persoon heeft beloofd niet meer mee te lezen maar ik vind het wel lastig...
30-04-2017
<<

Suusie

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 731

Geregistreerd: 01 Sep 2013 23:30

Bericht 05 Feb 2014 11:27

Re: Herkend worden op het forum, part two

Aimee schreef:
Suusie schreef:Ik ben ooit herkend door een stagiaire van mijn werk. Alleen ben ik er nooit achter gekomen wie ze was. Al heb ik wel mijn vermoedens :^^:


Jaaaa dat ben ik :wink:

Ik heb hier deesjemeis herkent, doordat ze heel negatief en herkenbaar schreef over een vriendin van mij. En tania ken ik niet, maar haar man kent mijn vader en daar kwam ik achter toen ik hier de geboorte en naam van haar dochter las.

Zelf ben ik volgens mij niet herkend, heb er nog nooit iets over gehoord iig.


Ohhh! Nu ben ik wel heel erg benieuwd! Haha
<<

Anoniem91

Bericht 05 Feb 2014 14:42

Re: Herkend worden op het forum, part two

Toen ik zwanger was van Mas geloof ik, heeft mijn tante het gelezen op het forum. Maar goed, ik ben ook totaal niet anoniem. Ik vertel hier ook niet veel persoonlijke dingen meer.
<<

Anoniem12

Bericht 05 Feb 2014 15:05

Re: Herkend worden op het forum, part two

Ik vertel ook geen persoonlijke dingen meer inderdaad.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25116

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 05 Feb 2014 15:23

Re: Herkend worden op het forum, part two

Harrison schreef:Nou laatst zei een vriendin iets tegen me waarvan ik wel dacht dat ik het alleen hier had gezegd. Zou het wel op prijs stellen als mensen dat dan even tegen me zouden zeggen. Ik vind het echt geen probleem om herkend te worden, ik zit hier tenslotte niet anoniem maar zou het wel een naar gevel vinden als iemand meeleest zonder te zeggen.


Ja same here! Geen probleem, maar zeg t dan wel ff :yes:
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem25

Bericht 05 Feb 2014 19:44

Re: Herkend worden op het forum, part two

Suusie schreef:
Ohhh! Nu ben ik wel heel erg benieuwd! Haha


Blond, krullen, groep Giraf ;)
<<

Suusie

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 731

Geregistreerd: 01 Sep 2013 23:30

Bericht 05 Feb 2014 19:48

Re: Herkend worden op het forum, part two

Aimee schreef:
Suusie schreef:
Ohhh! Nu ben ik wel heel erg benieuwd! Haha


Blond, krullen, groep Giraf ;)

Ja toch! D toch?
Grappig! Werk er ondertussen al bijna drie jaar niet meer. Wat doe jij ondertussen?
<<

Taeda

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8609

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:45

Bericht 05 Feb 2014 21:08

Re: Herkend worden op het forum, part two

Nog nooit iemand herkend, ook ik zou het op prijs stellen als iemand me een berichtje stuurt wanneer ik herkend wordt.
Love never loses faith.
november 2016 - mei 2018 - oktober 2021
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:06

Bericht 05 Feb 2014 21:12

Re: Herkend worden op het forum, part two

Taeda schreef:Nog nooit iemand herkend, ook ik zou het op prijs stellen als iemand me een berichtje stuurt wanneer ik herkend wordt.

Hier hetzelfde.
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers