Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Klaagtopic ;)

<<

Blue flower

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1376

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:54

Bericht 04 Feb 2014 20:43

Klaagtopic ;)

Ik weet even niet of het al bestaat maar ik wil gewoon even klagen ;)

Latem we voorop stellen dat mijn kids mijn alles zijn en over het algemeen geniet maar..

Wat heb ik een hekel aan avond eten, R. Is zooo ongelofelijk moeilijk. Hij eet werkelijk niks, niet eens een toetje. Dat is heel vervelend maar hij gilt, is continu zijn broertje aan het gek maken om mee te doen, is mij aan het uit proberen.
Ik vind het zoooo dood vermoeiend... En man is er nooit tijdens etenstijd, die is altijd later van werk (misschien bewust ;) )

Jullie nog wat te klagen ;)
10.12.2010
21.03.2013
16.08.2016
<<

anoniem196

Bericht 04 Feb 2014 21:05

Re: Klaagtopic ;)

ja ik!

tranen stomen over mijn wangen.
Waarom snapt mijn man niet dat ik haar liever op de kleine basisschool heb.
En waaarrrooommmm voel ik zzzoo verdrietig :cry:
<<

Blue flower

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1376

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:54

Bericht 04 Feb 2014 21:12

Re: Klaagtopic ;)

Owwh dat klinkt heel erg verdrietig...

*zie je topic nu pas*
10.12.2010
21.03.2013
16.08.2016
<<

Anoniem166

Bericht 04 Feb 2014 21:21

Re: Klaagtopic ;)

BF, herkenbaar. Ik vind het aan tafel ook niet altijd gezellig. Ik hoef het gelukkig niet in m'n eentje te doen, dat scheelt wel.

MissKnutsel, het lijkt alsof je het allemaal wat groter maakt dan het is. Een school is er voor kinderen, de ene school zal beter bij je dochter passen dan de andere, maar het is meestal niet zo dat een school echt niet goed is voor een kind. Als jij je niet bij de grote school kan neerleggen en hij niet bij de kleine, dan zou ik een andere school zoeken. Als het jou vooral gaat om de grootte van de school, dan zou ik me erbij neerleggen. Geef je dochter de kans om zich ook in grotere omgevingen staande te houden en help haar daarbij. Kortom, probeer wat meer kansen te zien in plaats van er zo verdrietig om te worden. Het komt vast goed, heus :hug:

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers