Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Ligt het aan mij of is het langer licht?

<<

Anoniem193

Bericht 04 Feb 2014 23:07

Re: Ligt het aan mij of is het langer licht?

Ze wist alleen niet waardoor het langer licht is buiten.
<<

Anoniem 53

Bericht 04 Feb 2014 23:08

Re: Ligt het aan mij of is het langer licht?

En we hebben nog niet eens echt winter gehad :(
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 04 Feb 2014 23:10

Re: Ligt het aan mij of is het langer licht?

Whoop Whoop, DOEEEIII winter!!!
Als het nu inderdaad nog gaat sneeuwen.. ooiiii, daar zou ik op z'n zachtst gezegd echt niet blij mee zijn!
Het viel mij vandaag toevallig ook op, logisch ook, want het was een heldere dag.
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11145

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 04 Feb 2014 23:49

Re: Ligt het aan mij of is het langer licht?

Juist lekker, zo'n heerlijk zonnetje de hele dag en een dik pak sneeuw! Kom maar door met die horrorlente!
R. 2013
D. 2016
<<

Anoniem29

Bericht 05 Feb 2014 11:05

Re: Ligt het aan mij of is het langer licht?

Neeehh geen horrorlente. Stoute Carool!!

Een heerlijke warme lente met bloemetjes en bijtjes. :D

Gewoon geen sneeuw dit jaar! Ik heb ook geen winterjas dit jaar, dus nee. Ik zeg 'gaan we niet doen' :D
<<

Zero

Bericht 05 Feb 2014 11:10

Re: Ligt het aan mij of is het langer licht?

Afbeelding
<<

Anoniem280

Bericht 05 Feb 2014 11:34

Re: Ligt het aan mij of is het langer licht?

Vind het heerlijk dat de dagen weer langer worden, maar oh zo jammer dat er een eind komt aan de winter, zonder sneeuw, maar wat niet is kan nog wel komen, al ga ik er niet vanuit.
Ik vind voorjaar nog leuk, maar dan houdt het voor mij op. Kon ik maar een zomer en herfst slaap houden.
<<

Anoniem315

Bericht 05 Feb 2014 12:19

Re: Ligt het aan mij of is het langer licht?

Nah, ik ben een behoorlijk fanatieke sneeuw- en ijsliefhebber, maar ik vind dat het nu gewoon klaar is. Ook al wilde ik zo graag sneeuw tijdens de bevalling, ook al wilde ik zo graag schaatsen achter de kinderwagen, ook al wilde ik... Fuck, het hoeft me allemaal niet meer! Doe die lente maar gewoon. Met veel zon en blije mensen. En dan eind december 2014... dan KLAPT 'ie er in! Let op mijn woorden.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25115

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 05 Feb 2014 15:18

Re: Ligt het aan mij of is het langer licht?

Ik zou er persoonlijk niet rouwig om zijn als ik nooit meer sneeuw zou zien.
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem12

Bericht 05 Feb 2014 15:18

Re: Ligt het aan mij of is het langer licht?

Bliss schreef:Ik zou er persoonlijk niet rouwig om zijn als ik nooit meer sneeuw zou zien.

:face:
<<

Anoniem16

Bericht 05 Feb 2014 15:31

Re: Ligt het aan mij of is het langer licht?

Bliss schreef:Ik zou er persoonlijk niet rouwig om zijn als ik nooit meer sneeuw zou zien.


AMEN!
<<

Anoniem17

Bericht 05 Feb 2014 15:34

Re: Ligt het aan mij of is het langer licht?

Exogenesis schreef:Nah, ik ben een behoorlijk fanatieke sneeuw- en ijsliefhebber, maar ik vind dat het nu gewoon klaar is. Ook al wilde ik zo graag sneeuw tijdens de bevalling, ook al wilde ik zo graag schaatsen achter de kinderwagen, ook al wilde ik... Fuck, het hoeft me allemaal niet meer! Doe die lente maar gewoon. Met veel zon en blije mensen. En dan eind december 2014... dan KLAPT 'ie er in! Let op mijn woorden.

Eens! Ik hou van sneeuw en ijs, maar nu is het te laat. Flikker nu maar op met je sneeuw en ijs, winter! :12:
<<

Bimbam

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1061

Geregistreerd: 15 Sep 2013 13:10

Bericht 05 Feb 2014 17:24

Re: Ligt het aan mij of is het langer licht?

Elliot schreef:
Exogenesis schreef:Nah, ik ben een behoorlijk fanatieke sneeuw- en ijsliefhebber, maar ik vind dat het nu gewoon klaar is. Ook al wilde ik zo graag sneeuw tijdens de bevalling, ook al wilde ik zo graag schaatsen achter de kinderwagen, ook al wilde ik... Fuck, het hoeft me allemaal niet meer! Doe die lente maar gewoon. Met veel zon en blije mensen. En dan eind december 2014... dan KLAPT 'ie er in! Let op mijn woorden.

Eens! Ik hou van sneeuw en ijs, maar nu is het te laat. Flikker nu maar op met je sneeuw en ijs, winter! :12:

:good: :yes: Absoluut helemaal mee eens.
19-12-2012
04-07-2015
<<

caribbeanlover

Bericht 05 Feb 2014 17:30

Re: Ligt het aan mij of is het langer licht?

Bliss schreef:
caribbeanlover schreef:
Bliss schreef:Hahaha CBL, je weet toch hopelijk wel dat het vanaf 21 december elke dag weer iets langer licht is? (tot 21 juni, dan worden de dagen weer langzaamaan korter)


Nee en men kan niet alles weten! Waarom moet je erbij lachen? Zo flauw dit!


Nou ik vind dat echt een beetje gek en vooral wereldvreemd. Wat stelde jij je er dan bij voor, dat t in een klap een paar uur langer licht is op een dag ofzo?



Nou nou wat wereldvreemd zeg! Zo erg is het ook weer niet. Zo dom vind ik mezelf eigenlijk niet eens. Kijk maar naar de topic ''Wat wist jij tot voor kort echt niet?''. Blijkt maar weer dat er anderen ook niet al te slim zijn.
<<

Anoniem30

Bericht 05 Feb 2014 17:59

Re: Ligt het aan mij of is het langer licht?

Niemand noemt jou ook dom, dat doe je alleen maar zelf :eyes:
<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6123

Geregistreerd: 11 Sep 2013 12:54

Bericht 05 Feb 2014 19:47

Re: Ligt het aan mij of is het langer licht?

Hahaha, CBL, ik moest wel een beetje lachen om jouw topic hoor.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25115

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 05 Feb 2014 19:54

Re: Ligt het aan mij of is het langer licht?

SoGood schreef:Hahaha, CBL, ik moest wel een beetje lachen om jouw topic hoor.


WTF!!!!!! Ze is niet dom hoor!!!!
❤ 7 juni 2018
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 05 Feb 2014 20:41

Re: Ligt het aan mij of is het langer licht?

Printje schreef:
Bliss schreef:Ik zou er persoonlijk niet rouwig om zijn als ik nooit meer sneeuw zou zien.


AMEN!



En anders ik wel! :banaan:
<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6123

Geregistreerd: 11 Sep 2013 12:54

Bericht 05 Feb 2014 20:44

Re: Ligt het aan mij of is het langer licht?

Bliss schreef:
SoGood schreef:Hahaha, CBL, ik moest wel een beetje lachen om jouw topic hoor.


WTF!!!!!! Ze is niet dom hoor!!!!


:angel:
<<

Anoniem 53

Bericht 06 Feb 2014 06:22

Re: Ligt het aan mij of is het langer licht?

Rush schreef:
Bliss schreef:Ik zou er persoonlijk niet rouwig om zijn als ik nooit meer sneeuw zou zien.

:face:

:face: :face:
Vorige

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers